Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat mis ik???

wat mis ik???

47 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Even alle bullshit van de kleuters weggehaald. Misschien moet dat kleine meisje maar gewoon weg blijven uit grote mensen topics.
Klik om te vergroten...


thanks!!
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oi

zal me even voor stellen; ik dus ben dus M kom uit duh haag :wink: ben 48 jaar present , heb zo'n jaar 0f 25 mezelf bezig gehouden met zoveel en zo lang mogelijk stoned of high zijn.

MAAAAAAAAAAAR;

Maar het volgende ; ik ben tot vorig jaar oktober bijna 7 jaar clean geweest na zo'n krappe 25 jaar aan heroine en de laatste 12 jaar aan de coke verslaaft te zijn geweest.


Oke ik heb in die 7 jaar wel buprnorphine gebruikt omdat ik ook ( als ex botkanker patient) een zwaare pijn bestrijding nodig heb.
En met methadon heb ik alleen maar assiosaties, dus dat was als pijn bestrijding geen optie , wilde ik clean blijven ( ja buprenorphine gebruik is wat mij betreft clean zat dwz ik doe gewoon weer mee en ik voel me ook clean )
Vandaar dus Temgesic enz enz.

Nu komt het ; ik kan mijn hele terugval laatst in oktober helemaal niet snappen . Sterker nog ik ben daarna met behulp van de detox op parnassia weer clean geworden ................ga ik een paar weken later weer op mijn bek.
Ik heb veel therapie ervaring emiliehoeve , triple-ex enz enz afgemaakt en toen 7 jaar clean.

Ik ben echt en ik meen het als ik zeg ..IK WIL NIET MEER!!!!! Maar toch die laatste terugvallen , waardoor ik nu weer verslaafd ben en zo'n krappe 2gram bruin gebruik en ook wit.
Ik weet dat de rek er uit is bij mij , bij mijn laatste terugval met serieuse (geloof me maar HEEL serieus) zelfmoord neigingen gelopen.

Ik zal morgen eventuele taal en spellingsfouten verbeteren , als het maar leesbaar is toch?

enfin ik ga wederom terug naar de detox!!! Maar ik snap me zelf niet meer Newbie

Berichten: 1
Geregistreerd op: 22 jul 2009 23:45
Privébericht
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi Mar,

Ik heb je een PM (zie: berichten onder reclame "Azarius") gestuurd.

Groetjes,
R@ :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Even alle bullshit van de kleuters weggehaald. Misschien moet dat kleine meisje maar gewoon weg blijven uit grote mensen topics.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jezus bier ga in t onzin gedeelte mensen lastig vallen in plaats van zo'n serieus topic te verneuken...

Ontopic: ik heb niet echt iets zinnigs te melden, maar ik wil je wel heel erg veel sterkte en succes toewensen. Hopelijk lukt t deze keer om er écht voorgoed vanaf te komen.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weeg gewoon de voor- en nadelen af.

Als jij aan de meters, of buup kan raken, en het geeft je leven meer kwaliteit, waarom dan doen wat geaccepteerd is door de maatschappij; clean zijn en je kut voelen.

Ga voor het hoogst haalbare geluk, met of zonder opiaten, en fuck de rest.



Zeer oprechte groet
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#7
er waren in mijn tijd wel stafleden die in het oranje liepen.ik zat er in die tijd met martien kooyman(toenmalige direkteur)ik zat er ook verplicht ivm mijn ziektewet uitkering en wao.
in de tijd van kale koppen.zo begon het al.mannen kaal scheren en vrouwen met lang haar kort knippen.hou op schei uit ik ben niet voor niets een boek aan het schrijven.
ik zat er in 1978-79.

aiyayaya eigenlijk nostalgie zie het als een film voorbij komen.
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo Allemaal


Ik ben na een best wel lange detox , vorige week weer thuis gekomen.
Ik heb op de detox een overstap gemaakt van 40mg ( 8 symeron) naar 16 mg subuxone , en dat dan ook weer wat afgebouwd.
Persoonlijk vind ik dit een aanradertje , en het is dan ook niet meer te vergelijken met de wekenlange lijdensweg die je vroeger van je methadon afkick had.

Het enige wat ik nu nog slik is 5 tabletjes temgesic per dag , dit heb ik als pijn medicatie ivm verscheidene botkanker operaties.


Ik voel me goed.

grtz mars
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#9
goed van je.ik ben overrigens wel blij te lezen dat er allerlei tussen middelen zijn na de methadon.want vroeger had je alleen depronal na de methadon en daar moest je het mee doen.
het belangrijkste is dat je je goed voelt zodat je niet hele dagen met ziek zijn bezig ben want dat breekt op een gegeven moment op.bij mij wel in ieder geval.
ik wens je veel sterkte de komende tijd.en volhouden he.
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#10
labradoor zei:
goed van je.ik ben overrigens wel blij te lezen dat er allerlei tussen middelen zijn na de methadon.want vroeger had je alleen depronal na de methadon en daar moest je het mee doen.
het belangrijkste is dat je je goed voelt zodat je niet hele dagen met ziek zijn bezig ben want dat breekt op een gegeven moment op.bij mij wel in ieder geval.
ik wens je veel sterkte de komende tijd.en volhouden he.
Klik om te vergroten...


hai labrador

het gaat nog steeds prima allemaal.

Maar ik besef dat ik ook best wel mazzel heb met de mensen om me heen. Kijk ik heb een terugval van een maand of drie gehad en daarvoor 6 jaar clean, dus wat dat betreft heb ik nog m'n hobbys ( fitness en high end audio) en daar heb ik ook weer groepen kennisen aan over gehouden.

Hahaha als ik nu terug denk was die terugval van mij echt heel berekend. Want ik ging bijvoorbeeld nooit in mijn eigen huis gebruiken ( 1 x gebeurt) met de achterliggende gedachte van; als ik dadelijk weer clean ben , dan wil ik in mijn huis geen associaties.


Enfin ik heb ook nog een paar vrienden van de hoeve overgehouden en we hebben al die tijd dat we buiten zijn contact ( ja behalve toen ik terugviel want toen was ik van de aardbodem gepleurt :wink: )

Maar ja joh nu gaat het weer goed en ik zeg altijd; ben 6 jaar clean geweest , nu ga ik de komende 66 ( euhhhhhhhhhhhhhh moet lukken ik ben 47 jaar oud)


Thanks voor je reactie labrador , maar hoe gaat het met jou?

grtz mars
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#11
fijn om te lezen dat het goed gaat.dat soort vrienden zijn heel belangrijk om te hebben en moet je zuinig op zijn.ik heb gelukkig ook vrienden die geen drugs gebruiken.
ik zit momenteel in een moeilijke tijd ivm mijn zieke broer en ook mijn vader(86 jaar)is op zijn einde.mijn moeder heeft het daardoor ook moeilijk en vraagt ook om aandacht.
maar dat is een heel verhaal en dat kost me veel energie.
het moeilijke is dat mijn ouders er voor mij ook nooit waren(ook heel verhaal)ik heb een auto en voel het als een soort verplichting om taxi te spelen.
ik was bezig met vrijwilligerswerk maar dat is ff op de achtergrond komen te staan.
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#12
oi @ Rara en de rest

hoe is tie met jullie?

Met mij gaat het goed , al weer een paar maanden clean nu . En ik zit in mijn hoofd weer op het niveau zoals ik een jaar geleden was ( voor m'n terug val dus)

Financieen weer op orde.
Mijn zaak ( samen met iemand eigenaar) weer zeggenschap.

Huis ook prima ( archipelbuurt den haag)

maar veeeeeeeeeeeeel belangrijker; weer contact met me moeder en broer, ook weer met cleane vrienden.

en ik heb me vriendin nog ( die heeft nog nooit gebruikt)

Maar ik ben niet meer zo zeker als vroeger , en krijg de stuipen als ik door een dealer van vroeger wordt gebeld.

Maar ja....voor de rest; still going strong

grtz Mars :smoke:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Fijn dat je weer terug bent, Mars!

Heb je nog wel amulante hulp o.i.d.?

Ik vind het knap hoe jij toch elke keer weer omhoog klimt, naar een clean bestaan. Juist omdat je zo vaak bent teruggevallen is het knap dat je elke keer weer clean wordt!

Heb je geen contact meer met gebruikers?

En heb je werk of een andere manier om je dag invulling te geven?

Groetjes,
R@ :wave:
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#14
r@r@ zei:
Fijn dat je weer terug bent, Mars!

Heb je nog wel amulante hulp o.i.d.?

Ik vind het knap hoe jij toch elke keer weer omhoog klimt, naar een clean bestaan. Juist omdat je zo vaak bent teruggevallen is het knap dat je elke keer weer clean wordt!

Heb je geen contact meer met gebruikers?

En heb je werk of een andere manier om je dag invulling te geven?

Groetjes,
R@ :wave:
Klik om te vergroten...


oi Rara

Ja hoor alles oke nog steeds.

Maar je kent me idd goed , dan blijf ik zomaar 5 of 6 jaar clean en komt er iets in me dat alles kapot moet :rolleyes: .

Maar ja joh , ik weet dat ik me minder dan vroeger kan permiteren.

Ik heb idd nog wel eens af en toe gesprekken met Ahmida Sadek van Re-entry , maar dat is tegelijk vriendschappelijk.
Ook heb ik de ABC groep van Adrie de geus ff gedaan maar dan vind ik maar zo zo.

Overdag houd ik me bezig met mijn werk, ik 2 bedrijv''jes'' :wink: 1 voor het echt geld te verdienen , een schoonmaak en facelitair dienstverlening zaak en ik 6 auto'tjes rijden.
Maar ik zit ook in de high end audio, dit is mijn hobby ook en vind ik veel leuker.


Ik wordt wel ziek van die dealertjes die je gewoon lopen te pushen.


maar fijn om te horen dat het goed gaat.

kom een keer een bakkie bij me doen??


grtz Mars
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#15
oi

@labrador en R@R@,

Hoe is het met jullie?

Met mij alles nog steeds ;''still going strong''

Ik heb alleen laatst iets gedaan wat voor mij compleet nieuw gedrag is.
Namelijk zoals ik in eerder posting al zei, ik wordt nog steeds op gebeld door dealertjes .
En ondanks dat ik op een heleboel manieren heb geprobeerd uit te leggen dat ze met rust moet laten . Omdat ik met moeite weer clean en wil blijven.
Enfin dat maakt die gastjes dus niks uit , die kennen ook Mars de gebruiker ( en voor hun was ik interessant) of Mars de grootverbruiker.
Ik ben boos op ze geweest , ik heb het aardig geprobeerd uit te leggen enz enz , maar een paar van die dealertjes kwamen gewoon bij me aan bellen en zeiden ijskoud; EEEEEy Mars als je deze wit en bruin geproefd hebt dan ga je me weer elke dag bellen.....WHALLA :kots: :kots: .
Wat ik nu heb gedaan en ik vond dat fuckin moeilijk , maaaaaaaaaaaaar ik heb de nummers aan de KIT gegeven.

Ben clean hebben dat soort miesgazzertjes gewoon schijt aan, nou dan heb ik ook schijt aan hun!!!!!!

Maar voor de rest gaat alles goed hoor.


grtz Mars,
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#16
is een ide ja maarik vraag me af of de politie er wat mee doet.maar ze hebben inderdaad een bord voor hun kop.
maar bedankt voor de tip,het is een idee die ik in overweging zal nemen.
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoi allemaal,

Hoe komt het dat ik zo weinig last heb van craving maar duizend maal meer last van afbouwen (ben nu 2mg. meet). Misschien omdat ik op het platte land woon en al een en ander moet doen om aan goeie dope te raken? Heb in het begin (4jaar geleden nu) ook wel gehad dat mijn dealers mij bleven bellen. Maar ik had er zo genoeg van! Dat idiote machtspelletje! Misschien wordt ik er wel echt gewoon te oud voor (43, met 2kids). Ik kan het allemaal echt niet meer opbrengen. Al dat gedoe.
Ik zeg nu niet dat ik me schitterend voel! Integendeel! Maar dat is dan vooral iets fysieks, voorlopig (hoop ik!)!
In alle geval sterkte voor jullie allemaal!
Liefs, Nina :wave:

@Mars,
Ben jij nu helemaal terug 0 of terug meet of sub. ?
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ninanina zei:
Hoi allemaal,

Hoe komt het dat ik zo weinig last heb van craving maar duizend maal meer last van afbouwen (ben nu 2mg. meet). Misschien omdat ik op het platte land woon en al een en ander moet doen om aan goeie dope te raken? Heb in het begin (4jaar geleden nu) ook wel gehad dat mijn dealers mij bleven bellen. Maar ik had er zo genoeg van! Dat idiote machtspelletje! Misschien wordt ik er wel echt gewoon te oud voor (43, met 2kids). Ik kan het allemaal echt niet meer opbrengen. Al dat gedoe.
Ik zeg nu niet dat ik me schitterend voel! Integendeel! Maar dat is dan vooral iets fysieks, voorlopig (hoop ik!)!
In alle geval sterkte voor jullie allemaal!
Liefs, Nina :wave:

@Mars,
Ben jij nu helemaal terug 0 of terug meet of sub. ?
Klik om te vergroten...


Oi Nina


Sorry voor dit late antwoord,

Maar om je vraag te beantwoorden.

Ik gebruik idd nog 8mg subuxone, en dit dient bij mij 2 doelen , namelijk het is een goede trek remmer , en ik heb het ook als pijn medicatie.

Maar Nina als jij op 2mg metheadon staat kan jij prima en zinder problemen overstappen op subuxone.

Echt dit is zoveel beter dan methadon , je wordt uberhelder, het sigmatiseert niet enz enz .

als je vragen hebt , ik kijk nu wat vaker op het forum

grtz mars
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#19
r@r@ zei:
Fijn dat je weer terug bent, Mars!

Heb je nog wel amulante hulp o.i.d.?

Ik vind het knap hoe jij toch elke keer weer omhoog klimt, naar een clean bestaan. Juist omdat je zo vaak bent teruggevallen is het knap dat je elke keer weer clean wordt!

Heb je geen contact meer met gebruikers?

En heb je werk of een andere manier om je dag invulling te geven?

Groetjes,
R@ :wave:
Klik om te vergroten...


oi R@R@,

Is tie met je?

met mij alles oke wel .........ben alleen 2 weken terug 1 dag op m'n bek gegaan , en ik voel knap onzeker hierdoor.
Nu ben ik wel clean hoor , ik ben niet doorgegaan.
Maar ik had een zwak moment ......shiiiiiiiiiiit :kots:

Ik begrijp dat jij nog still going strong gaat...goed zo ...ben trots op je dame :wink:

Grtz en liefs mars (cel)
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#20
zeker weten.
ik heb bewondering ervoor,vooral na zoon lange tijd.
die eeuwige trek en zucht als je het zwaar heb is niet makkelijk te veranderen.
je lichaam schreewt erom maar je wil het niet=verdomd moeilijk na zoon tijd.
ik vind het knap en sterk in ieder geval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."