#1
ExceptionalInsight zei:Even alle bullshit van de kleuters weggehaald. Misschien moet dat kleine meisje maar gewoon weg blijven uit grote mensen topics.
thanks!!
ExceptionalInsight zei:Even alle bullshit van de kleuters weggehaald. Misschien moet dat kleine meisje maar gewoon weg blijven uit grote mensen topics.

labradoor zei:goed van je.ik ben overrigens wel blij te lezen dat er allerlei tussen middelen zijn na de methadon.want vroeger had je alleen depronal na de methadon en daar moest je het mee doen.
het belangrijkste is dat je je goed voelt zodat je niet hele dagen met ziek zijn bezig ben want dat breekt op een gegeven moment op.bij mij wel in ieder geval.
ik wens je veel sterkte de komende tijd.en volhouden he.


r@r@ zei:Fijn dat je weer terug bent, Mars!
Heb je nog wel amulante hulp o.i.d.?
Ik vind het knap hoe jij toch elke keer weer omhoog klimt, naar een clean bestaan. Juist omdat je zo vaak bent teruggevallen is het knap dat je elke keer weer clean wordt!
Heb je geen contact meer met gebruikers?
En heb je werk of een andere manier om je dag invulling te geven?
Groetjes,
R@![]()
.
.
Ninanina zei:Hoi allemaal,
Hoe komt het dat ik zo weinig last heb van craving maar duizend maal meer last van afbouwen (ben nu 2mg. meet). Misschien omdat ik op het platte land woon en al een en ander moet doen om aan goeie dope te raken? Heb in het begin (4jaar geleden nu) ook wel gehad dat mijn dealers mij bleven bellen. Maar ik had er zo genoeg van! Dat idiote machtspelletje! Misschien wordt ik er wel echt gewoon te oud voor (43, met 2kids). Ik kan het allemaal echt niet meer opbrengen. Al dat gedoe.
Ik zeg nu niet dat ik me schitterend voel! Integendeel! Maar dat is dan vooral iets fysieks, voorlopig (hoop ik!)!
In alle geval sterkte voor jullie allemaal!
Liefs, Nina![]()
@Mars,
Ben jij nu helemaal terug 0 of terug meet of sub. ?
r@r@ zei:Fijn dat je weer terug bent, Mars!
Heb je nog wel amulante hulp o.i.d.?
Ik vind het knap hoe jij toch elke keer weer omhoog klimt, naar een clean bestaan. Juist omdat je zo vaak bent teruggevallen is het knap dat je elke keer weer clean wordt!
Heb je geen contact meer met gebruikers?
En heb je werk of een andere manier om je dag invulling te geven?
Groetjes,
R@![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."