#1
er waren in mijn tijd wel stafleden die in het oranje liepen.ik zat er in die tijd met martien kooyman(toenmalige direkteur)ik zat er ook verplicht ivm mijn ziektewet uitkering en wao.
in de tijd van kale koppen.zo begon het al.mannen kaal scheren en vrouwen met lang haar kort knippen.hou op schei uit ik ben niet voor niets een boek aan het schrijven.
ik zat er in 1978-79.
aiyayaya eigenlijk nostalgie zie het als een film voorbij komen.
in de tijd van kale koppen.zo begon het al.mannen kaal scheren en vrouwen met lang haar kort knippen.hou op schei uit ik ben niet voor niets een boek aan het schrijven.
ik zat er in 1978-79.
aiyayaya eigenlijk nostalgie zie het als een film voorbij komen.


.