Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat mis ik???

wat mis ik???

47 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#1
er waren in mijn tijd wel stafleden die in het oranje liepen.ik zat er in die tijd met martien kooyman(toenmalige direkteur)ik zat er ook verplicht ivm mijn ziektewet uitkering en wao.
in de tijd van kale koppen.zo begon het al.mannen kaal scheren en vrouwen met lang haar kort knippen.hou op schei uit ik ben niet voor niets een boek aan het schrijven.
ik zat er in 1978-79.

aiyayaya eigenlijk nostalgie zie het als een film voorbij komen.
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo Allemaal


Ik ben na een best wel lange detox , vorige week weer thuis gekomen.
Ik heb op de detox een overstap gemaakt van 40mg ( 8 symeron) naar 16 mg subuxone , en dat dan ook weer wat afgebouwd.
Persoonlijk vind ik dit een aanradertje , en het is dan ook niet meer te vergelijken met de wekenlange lijdensweg die je vroeger van je methadon afkick had.

Het enige wat ik nu nog slik is 5 tabletjes temgesic per dag , dit heb ik als pijn medicatie ivm verscheidene botkanker operaties.


Ik voel me goed.

grtz mars
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#3
goed van je.ik ben overrigens wel blij te lezen dat er allerlei tussen middelen zijn na de methadon.want vroeger had je alleen depronal na de methadon en daar moest je het mee doen.
het belangrijkste is dat je je goed voelt zodat je niet hele dagen met ziek zijn bezig ben want dat breekt op een gegeven moment op.bij mij wel in ieder geval.
ik wens je veel sterkte de komende tijd.en volhouden he.
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#4
labradoor zei:
goed van je.ik ben overrigens wel blij te lezen dat er allerlei tussen middelen zijn na de methadon.want vroeger had je alleen depronal na de methadon en daar moest je het mee doen.
het belangrijkste is dat je je goed voelt zodat je niet hele dagen met ziek zijn bezig ben want dat breekt op een gegeven moment op.bij mij wel in ieder geval.
ik wens je veel sterkte de komende tijd.en volhouden he.
Klik om te vergroten...


hai labrador

het gaat nog steeds prima allemaal.

Maar ik besef dat ik ook best wel mazzel heb met de mensen om me heen. Kijk ik heb een terugval van een maand of drie gehad en daarvoor 6 jaar clean, dus wat dat betreft heb ik nog m'n hobbys ( fitness en high end audio) en daar heb ik ook weer groepen kennisen aan over gehouden.

Hahaha als ik nu terug denk was die terugval van mij echt heel berekend. Want ik ging bijvoorbeeld nooit in mijn eigen huis gebruiken ( 1 x gebeurt) met de achterliggende gedachte van; als ik dadelijk weer clean ben , dan wil ik in mijn huis geen associaties.


Enfin ik heb ook nog een paar vrienden van de hoeve overgehouden en we hebben al die tijd dat we buiten zijn contact ( ja behalve toen ik terugviel want toen was ik van de aardbodem gepleurt :wink: )

Maar ja joh nu gaat het weer goed en ik zeg altijd; ben 6 jaar clean geweest , nu ga ik de komende 66 ( euhhhhhhhhhhhhhh moet lukken ik ben 47 jaar oud)


Thanks voor je reactie labrador , maar hoe gaat het met jou?

grtz mars
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#5
fijn om te lezen dat het goed gaat.dat soort vrienden zijn heel belangrijk om te hebben en moet je zuinig op zijn.ik heb gelukkig ook vrienden die geen drugs gebruiken.
ik zit momenteel in een moeilijke tijd ivm mijn zieke broer en ook mijn vader(86 jaar)is op zijn einde.mijn moeder heeft het daardoor ook moeilijk en vraagt ook om aandacht.
maar dat is een heel verhaal en dat kost me veel energie.
het moeilijke is dat mijn ouders er voor mij ook nooit waren(ook heel verhaal)ik heb een auto en voel het als een soort verplichting om taxi te spelen.
ik was bezig met vrijwilligerswerk maar dat is ff op de achtergrond komen te staan.
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
oi @ Rara en de rest

hoe is tie met jullie?

Met mij gaat het goed , al weer een paar maanden clean nu . En ik zit in mijn hoofd weer op het niveau zoals ik een jaar geleden was ( voor m'n terug val dus)

Financieen weer op orde.
Mijn zaak ( samen met iemand eigenaar) weer zeggenschap.

Huis ook prima ( archipelbuurt den haag)

maar veeeeeeeeeeeeel belangrijker; weer contact met me moeder en broer, ook weer met cleane vrienden.

en ik heb me vriendin nog ( die heeft nog nooit gebruikt)

Maar ik ben niet meer zo zeker als vroeger , en krijg de stuipen als ik door een dealer van vroeger wordt gebeld.

Maar ja....voor de rest; still going strong

grtz Mars :smoke:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fijn dat je weer terug bent, Mars!

Heb je nog wel amulante hulp o.i.d.?

Ik vind het knap hoe jij toch elke keer weer omhoog klimt, naar een clean bestaan. Juist omdat je zo vaak bent teruggevallen is het knap dat je elke keer weer clean wordt!

Heb je geen contact meer met gebruikers?

En heb je werk of een andere manier om je dag invulling te geven?

Groetjes,
R@ :wave:
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
r@r@ zei:
Fijn dat je weer terug bent, Mars!

Heb je nog wel amulante hulp o.i.d.?

Ik vind het knap hoe jij toch elke keer weer omhoog klimt, naar een clean bestaan. Juist omdat je zo vaak bent teruggevallen is het knap dat je elke keer weer clean wordt!

Heb je geen contact meer met gebruikers?

En heb je werk of een andere manier om je dag invulling te geven?

Groetjes,
R@ :wave:
Klik om te vergroten...


oi Rara

Ja hoor alles oke nog steeds.

Maar je kent me idd goed , dan blijf ik zomaar 5 of 6 jaar clean en komt er iets in me dat alles kapot moet :rolleyes: .

Maar ja joh , ik weet dat ik me minder dan vroeger kan permiteren.

Ik heb idd nog wel eens af en toe gesprekken met Ahmida Sadek van Re-entry , maar dat is tegelijk vriendschappelijk.
Ook heb ik de ABC groep van Adrie de geus ff gedaan maar dan vind ik maar zo zo.

Overdag houd ik me bezig met mijn werk, ik 2 bedrijv''jes'' :wink: 1 voor het echt geld te verdienen , een schoonmaak en facelitair dienstverlening zaak en ik 6 auto'tjes rijden.
Maar ik zit ook in de high end audio, dit is mijn hobby ook en vind ik veel leuker.


Ik wordt wel ziek van die dealertjes die je gewoon lopen te pushen.


maar fijn om te horen dat het goed gaat.

kom een keer een bakkie bij me doen??


grtz Mars
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#9
oi

@labrador en R@R@,

Hoe is het met jullie?

Met mij alles nog steeds ;''still going strong''

Ik heb alleen laatst iets gedaan wat voor mij compleet nieuw gedrag is.
Namelijk zoals ik in eerder posting al zei, ik wordt nog steeds op gebeld door dealertjes .
En ondanks dat ik op een heleboel manieren heb geprobeerd uit te leggen dat ze met rust moet laten . Omdat ik met moeite weer clean en wil blijven.
Enfin dat maakt die gastjes dus niks uit , die kennen ook Mars de gebruiker ( en voor hun was ik interessant) of Mars de grootverbruiker.
Ik ben boos op ze geweest , ik heb het aardig geprobeerd uit te leggen enz enz , maar een paar van die dealertjes kwamen gewoon bij me aan bellen en zeiden ijskoud; EEEEEy Mars als je deze wit en bruin geproefd hebt dan ga je me weer elke dag bellen.....WHALLA :kots: :kots: .
Wat ik nu heb gedaan en ik vond dat fuckin moeilijk , maaaaaaaaaaaaar ik heb de nummers aan de KIT gegeven.

Ben clean hebben dat soort miesgazzertjes gewoon schijt aan, nou dan heb ik ook schijt aan hun!!!!!!

Maar voor de rest gaat alles goed hoor.


grtz Mars,
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#10
is een ide ja maarik vraag me af of de politie er wat mee doet.maar ze hebben inderdaad een bord voor hun kop.
maar bedankt voor de tip,het is een idee die ik in overweging zal nemen.
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi allemaal,

Hoe komt het dat ik zo weinig last heb van craving maar duizend maal meer last van afbouwen (ben nu 2mg. meet). Misschien omdat ik op het platte land woon en al een en ander moet doen om aan goeie dope te raken? Heb in het begin (4jaar geleden nu) ook wel gehad dat mijn dealers mij bleven bellen. Maar ik had er zo genoeg van! Dat idiote machtspelletje! Misschien wordt ik er wel echt gewoon te oud voor (43, met 2kids). Ik kan het allemaal echt niet meer opbrengen. Al dat gedoe.
Ik zeg nu niet dat ik me schitterend voel! Integendeel! Maar dat is dan vooral iets fysieks, voorlopig (hoop ik!)!
In alle geval sterkte voor jullie allemaal!
Liefs, Nina :wave:

@Mars,
Ben jij nu helemaal terug 0 of terug meet of sub. ?
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ninanina zei:
Hoi allemaal,

Hoe komt het dat ik zo weinig last heb van craving maar duizend maal meer last van afbouwen (ben nu 2mg. meet). Misschien omdat ik op het platte land woon en al een en ander moet doen om aan goeie dope te raken? Heb in het begin (4jaar geleden nu) ook wel gehad dat mijn dealers mij bleven bellen. Maar ik had er zo genoeg van! Dat idiote machtspelletje! Misschien wordt ik er wel echt gewoon te oud voor (43, met 2kids). Ik kan het allemaal echt niet meer opbrengen. Al dat gedoe.
Ik zeg nu niet dat ik me schitterend voel! Integendeel! Maar dat is dan vooral iets fysieks, voorlopig (hoop ik!)!
In alle geval sterkte voor jullie allemaal!
Liefs, Nina :wave:

@Mars,
Ben jij nu helemaal terug 0 of terug meet of sub. ?
Klik om te vergroten...


Oi Nina


Sorry voor dit late antwoord,

Maar om je vraag te beantwoorden.

Ik gebruik idd nog 8mg subuxone, en dit dient bij mij 2 doelen , namelijk het is een goede trek remmer , en ik heb het ook als pijn medicatie.

Maar Nina als jij op 2mg metheadon staat kan jij prima en zinder problemen overstappen op subuxone.

Echt dit is zoveel beter dan methadon , je wordt uberhelder, het sigmatiseert niet enz enz .

als je vragen hebt , ik kijk nu wat vaker op het forum

grtz mars
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#13
r@r@ zei:
Fijn dat je weer terug bent, Mars!

Heb je nog wel amulante hulp o.i.d.?

Ik vind het knap hoe jij toch elke keer weer omhoog klimt, naar een clean bestaan. Juist omdat je zo vaak bent teruggevallen is het knap dat je elke keer weer clean wordt!

Heb je geen contact meer met gebruikers?

En heb je werk of een andere manier om je dag invulling te geven?

Groetjes,
R@ :wave:
Klik om te vergroten...


oi R@R@,

Is tie met je?

met mij alles oke wel .........ben alleen 2 weken terug 1 dag op m'n bek gegaan , en ik voel knap onzeker hierdoor.
Nu ben ik wel clean hoor , ik ben niet doorgegaan.
Maar ik had een zwak moment ......shiiiiiiiiiiit :kots:

Ik begrijp dat jij nog still going strong gaat...goed zo ...ben trots op je dame :wink:

Grtz en liefs mars (cel)
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#14
zeker weten.
ik heb bewondering ervoor,vooral na zoon lange tijd.
die eeuwige trek en zucht als je het zwaar heb is niet makkelijk te veranderen.
je lichaam schreewt erom maar je wil het niet=verdomd moeilijk na zoon tijd.
ik vind het knap en sterk in ieder geval.
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#15
labradoor zei:
zeker weten.
ik heb bewondering ervoor,vooral na zoon lange tijd.
die eeuwige trek en zucht als je het zwaar heb is niet makkelijk te veranderen.
je lichaam schreewt erom maar je wil het niet=verdomd moeilijk na zoon tijd.
ik vind het knap en sterk in ieder geval.
Klik om te vergroten...


bedankt , maar je ziet het goed idd.

Het is strijd , heus niet elke dag hoor , maar af en toe weet ik niet waar ik het zoeken moet.

Maaaaaaaaaaaaaaaaar ik gebruik niet , en puntje bij paaltje vind ik dat het fijnst.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi Mars,

Leuk om weer wat van je te horen!

Om op je topic terug te komen: weet je al wat je mist(e) en weet je al of de reden van dat gemis de oorzaak van je terugvallen is?

Ik vind het in elk geval een moeilijke vraag, zou zelf niet eens weten of ik daar antwoord op kan geven :wink:

Lieve groet,
R@ :wave:
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oi R@R@


Joh ik weet het ook niet, nu heb ik onder hand alles wat m'n hartje begeert.........maar wat gebeurt ik kan af en toe geen lucht meer krijgen .....wordt teveel ......druk mensen aan het werk houden.....zelf de verstandige meneer uithangen.......ppppppfffffffff ze moesten eens weten heb 25 jaar aan de smack gezeten .

Maar ik merk wel dat als ik net als laatste keer een keer struikel , ik ook weer snel opsta en dat dat optsaan steeds beter lukt.
Dadelijk sta ik over een paar jaar hopelijk weer op een punt dat ik zeg;...verrek ik alweer 3 jaar niet meer gebruikt ( hoop ik wel tenminste , ik wil zo graag)


met jou alles oke lieverd???

Lieve groet terug mars,
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#18
stijgende lijn dus naar je doel om clean te blijven en daar moet je naar kijken.
met kleine stapjes kom je er ook en je bent al zo ver.zolang je maar opstaat als je struikelt.het is nou eenmaal een lange weg met vele valkuilen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet dat ik er ook maar iets van weet maar een oudere vriend van men broer (ook zo rond jouw leeftijd...) heeft indertijd zijn verslaving een beetje gekickt door een jointje te roken als de cravings te erg werden. Misschien dat dit ook bij jou kan baten?

Ik wens je verder nog heel veel sterkte en geluk toe :)
M
MarsterLid
01-01-2024, 00:00
#20
labradoor zei:
stijgende lijn dus naar je doel om clean te blijven en daar moet je naar kijken.
met kleine stapjes kom je er ook en je bent al zo ver.zolang je maar opstaat als je struikelt.het is nou eenmaal een lange weg met vele valkuilen.
Klik om te vergroten...


oi,

yep dat is het zeker , maaaaaaaaaaaaaaaar we gaan gewoon door.


wat is jou ding wat betreft drugs , als ik vragen mag?

grtz mars

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."