Nou ik heb wel goed nieuws voor je!
Ik zat met hetzelfde probleem, en het lijkt allemaal erger dan dat het is! het is meer geestelijk tussen de oren, en daardoor komen de lichamelijke klachten(afkick verschijnselen) ook erger naar voren.
Ik zal nu beschrijven hoe je er makklijk van af kan komen.
Ten eerste vervang je de tramedol door zaldiar, dit is paracetemol met tramedol(37,5)tabletvorm.
je gaat per week (of 5 dagen net wat je aankan)een halve tablet omlaag
b.v
's ochtends slik je 1,5 dan 's middags 1,5 en s'avonds 1,5
de week erna slik je 's ochtends 1,5 dan s'middags 1,5 en 's avonds 1
de week daarna s'ochtends 1,5 dan 's middags 1 s'avonds 1
de week daarna, 'ochtends 1 dan 's middags 1 'savond .0.5
Zorg hierbij dat je naar ongeveer 4,5/5 uur de volgende tablet inneemt dan krijg je niet de ontwenningsverschijnselen.
Daarnaast kan je de dokter even een receptje vragen voor een benzo die je evt kan nemen als je paniek enz voelt opkomen, dit kan je afgeven bij je vrouw zodat je niet meer kan nemen eventueel
enz
dan als je eenmaal bij 1,5./2 tablet op een dag zit wordt ineens makkelijk, en is je lichaam er aan gewend.
Dan vraag je oxaxepam aan stop je helemaal in 1x met de zaldiar en slik je ongeveer 4 /5 dagen alleen 3x per dag oxacepam, en dan ben je er van af!
ik ben er nu ook sinds een week helemaal van af!
Ik had er ook vreslijk last van, maar het grootste gedeelte zit gewoon tussen je oren, als je zo langzaam afbouwt zal het je echt gaan lukken!
Als je nog vragen hebt mag je zaltijd stellen
succes