Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvriend heroïneverslaafd

vriend heroïneverslaafd

69 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omnia vincit amor
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#2
speeseend zei:
Omnia vincit amor
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben er echt niet zo zeker van. Het tegendeel heb ik al zo vaak gezien.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
^Klopt, maar dan is ook geen sprake (meer) van liefde, mijns inziens.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#4
speeseend zei:
^Klopt, maar dan is ook geen sprake (meer) van liefde, mijns inziens.
Klik om te vergroten...

daar heb je een punt, Ik twijfel gewoon soms aan het bestaan van ware allesoverwinnende liefde.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#5
seth zei:
Exceptional Insight zei:
ik doe mijn best zei:
Weet je,.ik ga daar niks meer aan toe voegen.Jij hebt gelijk.
Klik om te vergroten...
Dat lijkt nu alleen maar zo omdat jij niks terug weet te zeggen. Maar dat zegt helemaal niks. Het is aangeleerd dat wanneer je de beste argumenten hebt, je een discussie wint. Maar daar gaat het helemaal niet om.

Want op deze manier gaat het erom wie het handigst kan lullen. En volgens mij hebben de mensen die dat kunnen, dat geleerd omdat ze in essentie ongelijk hebben.

Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
Klik om te vergroten...

seth zei:
ik doe mijn best zei:
Dat lijkt nu alleen maar zo omdat jij niks terug weet te zeggen. Maar dat zegt helemaal niks. Het is aangeleerd dat wanneer je de beste argumenten hebt, je een discussie wint. Maar daar gaat het helemaal niet om.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Dat je daar EI van beschuldigd, bewijst dat je nooit uitgebreid met hem gediscussieerd hebt...
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dus even wakker worden Seth.En daarbij vind ik dat EI geen zinvolle bijdrage levert hier bij dit Opiaten-forum.Alleen maar zeiken,zeuren en afkraken.En daarom vind ik dat hij hier beter niet moet gaan praten over dingen die hij niet goed snapt.En daarbij vraagt hij niet iets,maar heeft meteen zijn oordeel erover.En dat vind ik juist tekort door de bocht.Hij wil van niemand wat leren of aannemen.Behalve als hij denkt dat diegene slimmer kan zijn als hem.BV- bij Speeseend weet hij niet hoe snel die zijn hielen moet gaan likken.En ik idd oordeel nu ook maar ik bevooroordeel niet en veroordeel ook niet.Althans zo zie ik het,..En zo zie ik dat gebeuren.En daarbij ben ik voor mijzelf hier niet op het forum om altijd maar iemand af te zeiken of het beter te willen weten.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik doe mijn best zei:
Dus even wakker worden Seth.En daarbij vind ik dat EI geen zinvolle bijdrage levert hier bij dit Opiaten-forum.Alleen maar zeiken,zeuren en afkraken.En daarom vind ik dat hij hier beter niet moet gaan praten over dingen die hij niet goed snapt.En daarbij vraagt hij niet iets,maar heeft meteen zijn oordeel erover.En dat vind ik juist tekort door de bocht.Hij wil van niemand wat leren of aannemen.Behalve als hij denkt dat diegene slimmer kan zijn als hem.BV- bij Speeseend weet hij niet hoe snel die zijn hielen moet gaan likken.En ik idd oordeel nu ook maar ik bevooroordeel niet en veroordeel ook niet.Althans zo zie ik het,..En zo zie ik dat gebeuren.En daarbij ben ik voor mijzelf hier niet op het forum om altijd maar iemand af te zeiken of het beter te willen weten.
Klik om te vergroten...


Weet nog zo niet, we hebben onze discussie via pm doorgezet, en ik ben onder de indruk van EI! Hij heeft z'n bijdragen beargumenteerd en niet op een manier die nergens op slaat. Hij heeft me uitgelegd waarom hij zegt wat hij zegt, en waarom op de manier. En al ben ik niet akkoord met alles wat hij zegt. Ik kan wel volgen hoe hij er toe komt.
L
Lid 30310Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Blahblahblah, ging dit topic niet over iemand die het moeilijk had omdat ze een verslaafde vriend had :confused:
j
joolie-ahLid
01-01-2024, 00:00
#9
daar heb je helemaal gelijk in JohnnyT.
maar schijnbaar heeft men hier meer behoefte aan citeren, dingen uit z´n verband halen en discussies te winnen.
ik doe mijn best zei het al, het gaat hier niet om ons maar om de t s en ik hoop dat ze niet te erg afgeschrikt wordt en gewoon blijft posten.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#10
JohnnyT zei:
Blahblahblah, ging dit topic niet over iemand die het moeilijk had omdat ze een verslaafde vriend had :confused:
Klik om te vergroten...
Ik ben blij dat jij het zegt..

Hoe is het met je sissi?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."