#1
Maar daarbij is er wel redelijk wat info over-Suboxone- hier te vinden bij het Opiaten-Forum.Ik heb eerdere posts hier van je gelezen,..Wat is er gebeurd in die tussentijd tot nu!!. Als ik je dat mag vragen,..?? 


Ja ik.Ik krijg er geen roes van maar mijn hoofd/hersenen worden wel dusdanig voor de gek gehouden dat het lijkt alsof ik wel gebruikt heb.Dat is mijn mening en gevoel dan.Ik ben er heel blij mee.Eerder had ik jaren lang methadon maar dat is echt troep.De sub weerd toch wel bij mij de zucht/craving naar dope af.Het plafond in mijn hoofd/hersens is bereikt.Het heeft ergens geen zin om te gaan gebruiken als je sub hebt gehad.Zonde van de poen!!.Lang leve de pharma-industrieGiel&Huppaaaaa zei:Ik vroeg me af er hier mensen zijn met ervaring met Suboxone?
Krijg je hier een goede roes van,of weerd het gewoon echt de craving naar heroine af?
Alle info is welkom.
Wat wil je graag specifiek weten.Giel&Huppaaaaa zei:Als het op mij gericht is; ik doe mijn best
Veel te veel om allemaal neer te pennen..
ps me love's Requim For A Dream!!!!!!
en ja vind wel wat info,maar heb wat meer nodig..
Alles is welkom
Ja en Nee.Je moet het ook een kans willen geven.De Suboxone.Bij mij duurde dat een week.Het geeft niet de roes van dope.Maar het doet wel iets met je hoofd/hersenen dat je toch wel in je nopjes bent en blijft.Maar dat is mijn ervaring natuurlijk!.Als je echt wil stoppen met dope maar het lukt niet helemaal.Dan zou ik toch voor sub gaan ipv-Methadon.Maar je snapt ook wel dat er meer bij komt kijken.Je zult toch een beetje anders moeten en willen leven.Als je dat al niet wil,of je twijfelt heel erg,..Dan geef ik het zelf weinig kans van slagen.Het is-de Suboxone- een hulpmiddel.Die je op weg kan helpen om te stoppen met dope.Maar uiteindelijk moet je het zelf willen.Giel&Huppaaaaa zei:als je van een heroine verslaving afkomt,en je hangt ongelofelijk hard af van de roes die je van de heroine krijgt of je dan voldoening gaat hebben met suboxone,dat is eigenlijk zowat de the main question..
Vooral gericht op het gebied van wordt je er voldaan door psychisch in betekenis van als je op zoek bent naar een roes maar geen heroine meer wilt/kunt gebruiken..
Ik snap heel goed wat je bedoeld met-De wil is er en de wil is er niet-.Je zult toch het -fijne-moeten willen verlaten.Als het niet gaat lukken in een keer dat geeft niet.Het is vallen en opstaan.Als je er echt mee wil stoppen komt die dag ook voor jou.Het gaat volgens mij jou heel erg om die roes!!.Er is geen mooiere en betere roes als dope.Maar ook geen vervanging,..Giel&Huppaaaaa zei:De wil is er en de wil is er niet..
Wil er vanaf,maar wil nog altijd fijn buzzen..
Hoopte dat ik dit ook met suboxone ging bereiken al dan niet op een lager niveau..
Wil clean zijn en blijven maar tegelijkertijd wil ik een roes blijven behouden,klinkt onlogisch maar zo is het nu eenmaal..
Maarje als de craving al minder is en heb een dusdanige roes(ookal is die laag)gaat het me wel lukken om clean te blijven(hoop ik toch met de beste wil van de wereld..)![]()
Thnx voor de replies
Er is mij verteld dat Suboxone veel en veel minder afkick heeft als Methadon.Het is natuurlijk ook een ander product.Wat ik wel weet dat idd de laatste stapjes om te stoppen met Methadon heel moeilijk zijn.En dat dat met Suboxone veel en veel minder is.Ik zal er nog wel een keer achterkomen.leveldesigner zei:mijn moeder omschreef dit wel niet willen stoppen heel mooi;
"je wilt wel de lusten hebben van de dope, maar niet de lasten."
en zo is het maar net, met mij althans.
wat ik me afvraag met Xuboxone is of t ook verslaven is, zoals methadon?
Brijder stichting hier zegt dat dat reuze meevalt, en dat met zorgvuldig afbouwen je best makkelijk van die Xuboxone afkomt. maarja, dat zegt die zelfde arts ook van meth, dat de afbouw daarvan, mits het goed begeleid wordt, ook erg meevalt.
en dit is gewoon niet waar, practijk wijst al decennia uit dat afbouwen tot echt 0 van meth een haast ondoenlijke opgave is.
dus, ik vertrouw die Brijder info niet zo erg meer.
hoe zwaar is dus de afbouw ervan, en dan vooral het laatste deel, tot 0.
want dat zijn altijd de zwaarste loodjes, die gewoon een te lang en hevig ziektebeeld opleveren om te ondergaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."