Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had het via een gebruiker, die wilde mij helpen met stoppen en die had het spul via de huisarts. Ik ben er dus nooit voor bij een arts geweest. Nogmaals, ik vind het een goed medicijn, lang leve de knappe koppen die het uit hebben gevonden!"
"Hallo allemaal, Na lang meelezen nu toch mijn eerste topic. Ik ben sinds enkele maanden gestopt met het roken van bruin na een verslaving van een half jaar. Niet echt lang, wel een heftige ervaring en noooooit meer! Nou heb ik sinds ongeveer 2 maanden vaak last van kramp in mijn kuiten. Weet iemand of dat kan komen door mijn bruingebruik of door het stoppen ermee en hoe komt dat dan? Ook heb ik vaak enorme niesbuien, had begrepen dat dat er wel bij hoort? Vind ut wel een fijn gevoel maar hoe komt dat? Hoop dat iemand antwoorden voor mij heeft.. Liefs, yogivrouw"
"Superbedankt allemaal voor de heldere reacties! Zal hier zeker nog eens vaker komen als ik vragen heb! Liefs, yogivrouw"
"Hallo, Ik herken je probleem, alleen heb ik geen psychisch probleem erbij. Ik gebruik ook sinds korte tijd af en toe coke en merk dat het veel met me doet. Maar mensen in mijn omgeving zijn inderdaad bang dat het uit de hand loopt. Ik denk echter dat je het zelf het beste weet. Hun ervaringen zijn niet de jouwe. Als je goed naar jezelf kijkt weet je wel of het voor jou gevaarlijk is en ik denk eerlijk gezegd van wel omdat je hier om hulp vraagt. Ik weet voor mezelf dat ik niet verslaafd raak, als het er is moet het op, is het er niet dan is het er niet. Voelt het voor jou minder ongedwongen dan zou ik er nu mee stoppen voor het te laat is. Succes!"
"Okay superbedankt!En ook zo snelle reacties!Erg fijn. Weten jullie toevallig ook waar het door komt? Las goed eten en vitaminepillen nemen dus komt het doorvitaminetekort of zit er iets in de bruin wat het veroorzaakt? Liefs,yogivrouw"
"speedjunky69 zei: yep your usual withdarwalsymmptoms... Klik om te vergroten... Dat dat dat zo lang duurt! Ben op 1 uitglijdertje 1,5maand geleden nu 3 maand gestopt! Hoe lang blijf je lichamelijke verschijnselen houden dan..? Liefs, yogivrouw"
"Hey Scorpio! Herkenbaar verhaal! En helemaal top dat het ook met jou zo goed gaat! Ik ben afgelopen juni gestopt mbv suboxone na ongeveer een 3kwart jaar verslaafd te zijn geweest aan de bruin. Verslaafd zijn aan die zooi is een hel, ik kon lichamelijk niet meer zonder maar vond er geestelijk niets aan om te gebruiken.. Van een kennis kreeg ik een kleine hoeveelheid suboxone en die heeft me echt gered, ben er nog elke dag blij mee en ik heb me er over verbaasd hoe lang het duurt voor je lichaam helemaal helder is. Nu heb ik sporten weer opgepakt, geen contact meer met verslaafden en heb ik nog maar af en toe kleine trek die snel weer over gaat gelukkig. Hopelijk houden we het vol, we zijn het in ieder geval vast van plan of niet?! Succes verder en geniet ervan, liefs yogivrouw"
"Ik ben echt alleen maar vol lof over suboxone, dankzij die pilletjes ben ik nu van de heroine af! Ik heb het toen een week gebruikt om de lichamelijke afkick te kunnen overleven en daarna heb ik het weer zelf gedaan. Niet voor een roes dus, gewoon omdat het me anders niet gelukt was omdat ik me te ziek voelde. Merkte wel dat ik na die weer emotioneel veel instabieler werd dus het gaf blijkbaar wel een roes, maar wat mij betreft niet duidelijk aanwezig. Voor mijn gevoel heeft het spul mijn leven gered en daar ben ik het eeuwig dankbaar voor! Begrijp dat jij het op een iets andere manier zou willen gebruiken, maar wilde je mijn positieve verhaal niet onthouden. Succes met wat je ook gaat doen!"
"Nee restless legs had ik inderdaad wel de eerste week ongeveer na ik gestopt was, ook errug irritant trouwens. Dit is echt die pijnlijke kramp die er met rekken uit gaat. Zal de magnesium eens proberen, want is wel ernstig irritant, thanx! Liefs, yogivrouw"
"Ik vond het zelf ook al lang duren,dacht al dat het geen maanden kon duren... Heb vandaag magnesium gekocht, dat ga ik eerst proberen en lukt dat niet dan maar eens naar de huisarts inderdaad... Mbt dat niesen...hooikoorts zit wel in mn familie dus dat zou best eens kunnen.. Tsja bruin onderdrukt ook griepjes enzo dus waarom dan geen allergie..klinkt logisch, thanx joolie-ah! Liefs, yogivrouw"