helaas, was het maar zo makkelijk, (zeg niet dat jullie dat zeggen hoor).
punt is, de eerste 24 uur zijn niets bij wat dan nog moet komen. het ziek zijn zit altijd pas op zijn top na 36 tot 40 uur, en die top houdt dan zeker 2 a 3 dagen aan, en dan begint t heeeeel langzaam te zakken wat ook nog eens een week duurt, waarna je nog altijd nog eens 2 a 3 weken helemaal verrrot bent.
gek genoeg heb ik er wel aan gedacht, maar ik wist dat zomaar stoppen zonder iets van wat dan ook voor piinstilling, dat is niet te doen, (of t moet zijn dat je in een celletje zit en gewoon niet anders kan). punt is dat ik de laatste 14 jaar continu gebruikt heb, was 14 jaar terug voor t laatst 'clean' voor 8 mnd.(had meth toen). dus de dope zit tot diep in enkel lichaamscel en zal zwaar tegen stribbelen om me te verlaten.
tuurlijk wil ik graag clean zijn, maar na 28 jaar verslaving en zeker 15 afkickpogingen is het niet echt realistisch meer om te denken dat je nog clean kunt worden, in mijn geval. denk dat gratis verstrekking van dope een betere optie is, kan ik eindelijk weer mijn leven oppakken. ben daar nu dus mee bezig, nog een dikke week en ik heb een gesprek daarover.
wat een zaligheid, om dope te hebben 7 dagen per week, en toch gewoon te kunnen leven zonder alle stress van t hoocked zijn!
![:)]()