#1
Ik geef je ook wel antwoord maar ik zit na 3jaar morfine gebruik met grote problemen en daar wil ik je voor behoeden.
Let aub op wat je doet man!!!!!
Let aub op wat je doet man!!!!!
Zoari zei:Maar ik kan niet bij een hoge dosis iets vets meemaken ofzo?
Want dat zou wel echt te gek zijn xd[/quote ik wil je wel vertellen wat mijn ervaring is met morfine,nee iets vets ga je niet meemaken, meestal lg je te slapen,maar let op dat ze je ook laxeer geven,want je erg harde ontlasting krijgen,als je dit een tijdje moet gebruiken, ik gebruik morfine nu al jaren,en als ik een paar ker vergeten ben zo'n laxeerzakje te vergeten,kan ik me zelf wel voor mn kop slaan,dan is het zweten en duwen,echt en grote elende,maar er is dan nog hulp! een klisma,en je bent er van af,ik wens je veel sterkte met alles greets![]()
rudolf zei:Sorry maar hier ga ik niet eens antwoord op geven.
Je bent in het ziekenhuis voor iets anders.
Mensen die hiermee gaan experimenteren zijn in mijn ogen niet goed bezig.
Ik zit met een HEEL GROOT probleem door dit spul.[/quoteRudolf zou je kunnen of willen vertellen,wat het is dat je in de shit zit,ik gebruik morfine nu al jaren, ik heb weinig keus qua pijnstilling,ben door partner even naar fenthanyl gegaan,omdat hij dacht dat beter was, omdat ik altijd moest spuiten, maar ik ben door de hel gegaan,met fenthanyl,de neuroloog heeft de dosis steeds hoger gemaakt, met die stomme pleisters,maar het hielp echt geen zak bij mij, toen zei hij,jij bent echt een type die meer heeft aan morfine,ik kan nemen wat ik wil aan hoeveelheden,maar pijn is nooit weg,wil je je ervaring vertellen misschien?
singing55 zei:Rudolf zou je kunnen of willen vertellen,wat het is dat je in de shit zit,ik gebruik morfine nu al jaren, ik heb weinig keus qua pijnstilling,ben door partner even naar fenthanyl gegaan,omdat hij dacht dat beter was, omdat ik altijd moest spuiten, maar ik ben door de hel gegaan,met fenthanyl,de neuroloog heeft de dosis steeds hoger gemaakt, met die stomme pleisters,maar het hielp echt geen zak bij mij, toen zei hij,jij bent echt een type die meer heeft aan morfine,ik kan nemen wat ik wil aan hoeveelheden,maar pijn is nooit weg,wil je je ervaring vertellen misschien?rudolf zei:Sorry maar hier ga ik niet eens antwoord op geven.
Je bent in het ziekenhuis voor iets anders.
Mensen die hiermee gaan experimenteren zijn in mijn ogen niet goed bezig.
Ik zit met een HEEL GROOT probleem door dit spul.
IK BEN MOMENTEEL NIET IN HET ZIEKENHUIS ,MAAR LAAT MAARwillemv zei:singing55 zei:Rudolf zou je kunnen of willen vertellen,wat het is dat je in de shit zit,ik gebruik morfine nu al jaren, ik heb weinig keus qua pijnstilling,ben door partner even naar fenthanyl gegaan,omdat hij dacht dat beter was, omdat ik altijd moest spuiten, maar ik ben door de hel gegaan,met fenthanyl,de neuroloog heeft de dosis steeds hoger gemaakt, met die stomme pleisters,maar het hielp echt geen zak bij mij, toen zei hij,jij bent echt een type die meer heeft aan morfine,ik kan nemen wat ik wil aan hoeveelheden,maar pijn is nooit weg,wil je je ervaring vertellen misschien?rudolf zei:Sorry maar hier ga ik niet eens antwoord op geven.
Je bent in het ziekenhuis voor iets anders.
Mensen die hiermee gaan experimenteren zijn in mijn ogen niet goed bezig.
Ik zit met een HEEL GROOT probleem door dit spul.
Hier vindt je Rudolf zijn verhaal dacht zeg het even aangezien ik een tijdje niets van hem heb gehoord. Misschien heb je het topic zelf al gevonden..

....ja overgeven. Ik heb het nu circa 5 jaar niet meer gedaan. Zelfs toen ik bad ging op Cannabis of fout ging op alcohol. Is het zeker dat je misselijk word of gaat overgeven? Anders klik ik dat verdomme knopje lekker niet in
Sterkte met alles!Zoari zei:Jullie hebben me op een of andere manier toch bang gemaakt. Beetje raar antwoord dat begrijp ik ook wel maar ik ben bang dat ik er nu verslaafd aan raak of snel de overstap ga maken naar Heroïne. Ik snap dat dit niet gebeurd...maar nog steeds. Ik heb op 16 mei een begin gesprek. Ik zal wel vragen hoeveel Morfine ik krijg toegediend.
Een vraagje over het misselijkheid. Ik heb echt een Fobie voor....ja overgeven. Ik heb het nu circa 5 jaar niet meer gedaan. Zelfs toen ik bad ging op Cannabis of fout ging op alcohol. Is het zeker dat je misselijk word of gaat overgeven? Anders klik ik dat verdomme knopje lekker niet in
.
Dank je voor de tips! Ik had bijna misbruik gemaakt van de operatie met als doelstemming trippen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik informeer de mensen nog wel over mijn operatie en ik ga er ook een "Report" over maken met wat foto´s voor de mensen die interesse hebben in deze "ziekte blijkbaar" Mischien vinden jullie dit over-de-top met dit bedankje maar ik ben er echt blij mee. Want ik kon zo misbruik maken en met een andere doelstelling de operatie ingegaan.
Thanks![]()
Zoari zei:Jullie hebben me op een of andere manier toch bang gemaakt. Beetje raar antwoord dat begrijp ik ook wel maar ik ben bang dat ik er nu verslaafd aan raak of snel de overstap ga maken naar Heroïne. Ik snap dat dit niet gebeurd...maar nog steeds. Ik heb op 16 mei een begin gesprek. Ik zal wel vragen hoeveel Morfine ik krijg toegediend.
Een vraagje over het misselijkheid. Ik heb echt een Fobie voor....ja overgeven. Ik heb het nu circa 5 jaar niet meer gedaan. Zelfs toen ik bad ging op Cannabis of fout ging op alcohol. Is het zeker dat je misselijk word of gaat overgeven? Anders klik ik dat verdomme knopje lekker niet in
.
Dank je voor de tips! Ik had bijna misbruik gemaakt van de operatie met als doelstemming trippen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik informeer de mensen nog wel over mijn operatie en ik ga er ook een "Report" over maken met wat foto´s voor de mensen die interesse hebben in deze "ziekte blijkbaar" Mischien vinden jullie dit over-de-top met dit bedankje maar ik ben er echt blij mee. Want ik kon zo misbruik maken en met een andere doelstelling de operatie ingegaan.
Thanks![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."