#1
Ja ik bedoel zeker slaappillen.
Maar wat dacht je wat Tramadol is?Die zijn ook erg verslavend.
Alle drugs zijn wel verslavend , maar opiaten en benzo's zijn HEEL erg verslavend en is beter om er niet te veel mee te spelen.
Als ik jou was zou ik eens met een arts gaan praten en een slaapdeskundige in het ziekenhuis.
Denk daarbij niet alleen aan slaapabneu maar ook dat je zonder je weten erg druk kunt zijn in je slaap. Dan dus ook geen slaapwandelen ,maar meer intensief dromen en je lichaam reageert op de prikkelingen die je geeft. Dat kan goed iets betekenen.
Maar wat dacht je wat Tramadol is?Die zijn ook erg verslavend.
Alle drugs zijn wel verslavend , maar opiaten en benzo's zijn HEEL erg verslavend en is beter om er niet te veel mee te spelen.
Als ik jou was zou ik eens met een arts gaan praten en een slaapdeskundige in het ziekenhuis.
Denk daarbij niet alleen aan slaapabneu maar ook dat je zonder je weten erg druk kunt zijn in je slaap. Dan dus ook geen slaapwandelen ,maar meer intensief dromen en je lichaam reageert op de prikkelingen die je geeft. Dat kan goed iets betekenen.