#1
Ik denk dat ik ga opmaken wat ik nu nog heb (1200mg). Goed voor 4x gebruiken nog. Als ik dit volgende week doe, is de kans groot dat ik dan al lichamelijk verslaafd ben? Ik ga ws dinsdag, donderdag en vrijdag gebruiken.
Maar moet je je niet juist 100% goed voelen als je zoiets gebruikt? Het lijkt me eerlijk gezegd heel leuk maar ben er ook een beetje bang voor.dacide zei:Een ander verhaal is het inzetten van psychedelica (bv lsd, paddo's, ayahuasca, iboga etc) die een sterk therapeutisch karakter _kunnen_ hebben. Mits in de juiste set en setting.
JustSomeGuy. zei:Mijn moeder vertelde me dat ze wel eens LSD gebruikt heeft en dat ze daar heel lang last van heeft gehad. Dat maakt me wel een beetje bang, maar aan de andere kant zou ik het toch wel graag een keer proberen. Welke psychedelica zou je aanraden? En heb je voor de rest nog verdere tips.
Het is trouwens ook niet zo dat ik me een beetje rot voel, ik voel me echt heel slecht (ook zelfmoord gedachtes). Dus denk je niet dat het risico dan te groot is?
JustSomeGuy. zei:Ik ga ook naar een psychiater sinds vorige week (kreeg een spoedgeval iets nadat de politie was geweest). Enige waar ik niet eerlijk over ben is dat ik nog diazepam in huis heb.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."