Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBruin roken en vanmiddag na de tandarts gaat dit samen?

Bruin roken en vanmiddag na de tandarts gaat dit samen?

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je afhankelijk bent van bruin, zou ik zeer zeker wel effe een paar hijses chinezen. Heeft niet zoveel invloed op de plaatselijke verdoving zover ik weet, maar ben geen medische deskundige. Weet wel dat toen ik door de psychiatrie aan de methadon was gezet, dat niet erg was toen ik verdoving kreeg van de tandarts. KReeg zelfs er nog meds bij voor de zenuwpijn in mijn been.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Opiaat en opioide gebruik heeft voor zover ik weet wel invloed op de plaatselijke tandarts verdoving. Door mijn jarenlange methadon gebruik is al een paar keer een dubbele dosis verdoving gegeven vanwege te weinig effect na 1 dosis. Volgens mijn tandarts was methadon de reden dat de verdoving minder effect had.
V
Veensmeisje86Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi Mensjes,

Ik moet vanmiddag na d tandarts waar ik al 10 jaar niet meer heen heb gedurfd en moet ''misschien" verdoving nu wil ik bruin halen om te roken.. Maar vroeg me af gaat dit samen? Of zou een paar hijssies kwaad kunnen? Ik schijt peuken en kan ook wel oxazepam nemen las ik op tandarts forum maar dat is toch ook drugs? Wie kan mij het verlossende antwoord geven?

Groetjes,
Veensmeisje
P
PhreeXLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen bruin gebruiken. Geen Oxazepam. Alleen als je het echt eng vind, neem dan een halfje oxa om je iets relaxt te maken. Ik vind de tandarts harstikke relaxt. Als hij zegt het gaat misschien pijn doen dan vraag ik gelijk om een verdoving. Nooit pijn gehad op die manier.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe is het gegaan? Ben benieuwd, hopelijk viel de angst enigszins mee!

Groetjes
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Alles goed gegaan?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
*.exe2.0 zei:
Alles goed gegaan?
Klik om te vergroten...
Wat attent dat je 7 jaar na dato nog even vraagt of het goed is gegaan. De OP is op de dag van deze post voor het laatst gezien dus verwacht geen antwoord.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang zei:
Wat attent dat je 7 jaar na dato nog even vraagt of het goed is gegaan. De OP is op de dag van deze post voor het laatst gezien dus verwacht geen antwoord.
Klik om te vergroten...

Zo ben ik
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik rookte altijd een paar punten bruin om te relaxen en dat werkte prima, het is natuurlijk niet goed maar Oxazepam is ook rotzooi en een dag later ben je ook wat duf...ik neem aan dat het niet dé eerste keer is /, wordt? We lezen het wel weer, groetjes Hanzelman.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang zei:
Wat attent dat je 7 jaar na dato nog even vraagt of het goed is gegaan. De OP is op de dag van deze post voor het laatst gezien dus verwacht geen antwoord.
Klik om te vergroten...
Hahaha, mij overkomt het nu ooken het is ook niet de eerste keer, 7 jaar is idd wel erg lang geleden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."