Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geen bruin gebruiken. Geen Oxazepam. Alleen als je het echt eng vind, neem dan een halfje oxa om je iets relaxt te maken. Ik vind de tandarts harstikke relaxt. Als hij zegt het gaat misschien pijn doen dan vraag ik gelijk om een verdoving. Nooit pijn gehad op die manier."
"Opana is de "koning" maar Fentanyl is sterker."