Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodone euforie?

Oxycodone euforie?

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Even fijn stampen, beetje water, beetje citroensap. Komt het iets sneller op.

Het is geen 200mg MDMA of cocaïne in ieder geval.

30mg Oxycodon in 1x zul je zelfs zonder tolerantie wel overleven, misschien even plat op bed liggen dan wel.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus ik heb over de opgelopen 3 uurvminuten 30mg oxycodone op.

Ik voel haast geen euforisch ik voel me gewoon gesedeerd en Enigsinds comfortabel.

Is het mogelijk dat ik moet wennen aan opioid en of is dit normaal.

IMG-20200207-WA0004.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
benzzzy zei:
Dus ik heb over de opgelopen 3 uurvminuten 30mg oxycodone op.

Ik voel haast geen euforisch ik voel me gewoon gesedeerd en Enigsinds comfortabel.

Is het mogelijk dat ik moet wennen aan opioid en of is dit normaal.

Bekijk bijlage 5421
Klik om te vergroten...
Het is toxh een pijnstiller.....
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mwah heb je minimaal 50mg nodig om te nodden en heb je wat euforie maar voor echte euforie zou ik mdma aanraden of iets wat ervoor gemaakt is.

Oxycodon is tegen pijn hoe meer mensen het misbruiken des te meer mensen het niet krijgen die het wel nodig hebben met chronische pijn e.d

Niet geschikt voor jou doeleinde plus het zal je wat kosten op straat beter iets anders..

Groetjes van een 24/7 chronisch pijn zenuwpijn patiënt
:(
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
20m zou een goede start dosis moeten zijn @Jmths
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
25tolife zei:
Mwah heb je minimaal 50mg nodig om te nodden en heb je wat euforie maar voor echte euforie zou ik mdma aanraden of iets wat ervoor gemaakt is.
Klik om te vergroten...
Ik bedoel Gwn geen euforie.
Ja ik voel me goed maar niet de ik heb net een drug op goed.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
benzzzy zei:
20m zou een goede start dosis moeten zijn @Jmths
Klik om te vergroten...
80mg Oxycodon is ook wel lekker, ga je wel een keer of drie over je nek maar je moet er wat voor over hebben.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
Ik heb trouwens ook 2 flunitrazolam pellets op.

Maar voor de volgende keer bij hoeveel raad ie aan als 30mg over 3 uur waarvan 20mg gesnoven was.
Klik om te vergroten...

Zal weinig uitmaken tenzij je 0 tolerantie hebt voor beide.

Ps
Oxycodon werkt beter oraal. Platgestampt door je drankje doen om de extended release eruit te halen
Enjoy!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb trouwens ook 2 flunitrazolam pellets op.

Maar voor de volgende keer bij hoeveel raad ie aan als 30mg over 3 uur waarvan 20mg gesnoven was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."