Het is toxh een pijnstiller.....Dus ik heb over de opgelopen 3 uurvminuten 30mg oxycodone op.
Ik voel haast geen euforisch ik voel me gewoon gesedeerd en Enigsinds comfortabel.
Is het mogelijk dat ik moet wennen aan opioid en of is dit normaal.
Bekijk bijlage 5421
Ik bedoel Gwn geen euforie.Mwah heb je minimaal 50mg nodig om te nodden en heb je wat euforie maar voor echte euforie zou ik mdma aanraden of iets wat ervoor gemaakt is.
80mg Oxycodon is ook wel lekker, ga je wel een keer of drie over je nek maar je moet er wat voor over hebben.20m zou een goede start dosis moeten zijn @Jmths
Ik heb trouwens ook 2 flunitrazolam pellets op.
Maar voor de volgende keer bij hoeveel raad ie aan als 30mg over 3 uur waarvan 20mg gesnoven was.
De verhalen over deze categorie middelen vertellen me anders anders...Die middelen geven geen euforie...
Niet als je ze dagelijks gebruikt of kruistolerantie hebt met andere benzodiazepines of opiaten
Ligt er denk ik vooral aan of men het al jaren of kort neemt tegen pijn en hoeveel mg dagelijks.De verhalen over deze categorie middelen vertellen me anders anders...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."