Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodone euforie?

Oxycodone euforie?

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus ik heb over de opgelopen 3 uurvminuten 30mg oxycodone op.

Ik voel haast geen euforisch ik voel me gewoon gesedeerd en Enigsinds comfortabel.

Is het mogelijk dat ik moet wennen aan opioid en of is dit normaal.

IMG-20200207-WA0004.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
benzzzy zei:
Dus ik heb over de opgelopen 3 uurvminuten 30mg oxycodone op.

Ik voel haast geen euforisch ik voel me gewoon gesedeerd en Enigsinds comfortabel.

Is het mogelijk dat ik moet wennen aan opioid en of is dit normaal.

Bekijk bijlage 5421
Klik om te vergroten...
Het is toxh een pijnstiller.....
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mwah heb je minimaal 50mg nodig om te nodden en heb je wat euforie maar voor echte euforie zou ik mdma aanraden of iets wat ervoor gemaakt is.

Oxycodon is tegen pijn hoe meer mensen het misbruiken des te meer mensen het niet krijgen die het wel nodig hebben met chronische pijn e.d

Niet geschikt voor jou doeleinde plus het zal je wat kosten op straat beter iets anders..

Groetjes van een 24/7 chronisch pijn zenuwpijn patiënt
:(
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
20m zou een goede start dosis moeten zijn @Jmths
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
25tolife zei:
Mwah heb je minimaal 50mg nodig om te nodden en heb je wat euforie maar voor echte euforie zou ik mdma aanraden of iets wat ervoor gemaakt is.
Klik om te vergroten...
Ik bedoel Gwn geen euforie.
Ja ik voel me goed maar niet de ik heb net een drug op goed.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
20m zou een goede start dosis moeten zijn @Jmths
Klik om te vergroten...
80mg Oxycodon is ook wel lekker, ga je wel een keer of drie over je nek maar je moet er wat voor over hebben.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
benzzzy zei:
Ik heb trouwens ook 2 flunitrazolam pellets op.

Maar voor de volgende keer bij hoeveel raad ie aan als 30mg over 3 uur waarvan 20mg gesnoven was.
Klik om te vergroten...

Zal weinig uitmaken tenzij je 0 tolerantie hebt voor beide.

Ps
Oxycodon werkt beter oraal. Platgestampt door je drankje doen om de extended release eruit te halen
Enjoy!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Net 0.5mg flunitrazolam en 10mg oxycodon Boof.

En een druppeltje mad dog 357
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is instant release.
En ik heb 40mg op en werd alleen misselijk en kreeg jeuk.

Waarom doet dit niet meer?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Net 4 fluni pellets erop gepleurd en nogsteeds niet eufoor
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die middelen geven geen euforie...

Niet als je ze dagelijks gebruikt of kruistolerantie hebt met andere benzodiazepines of opiaten
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
25tolife zei:
Die middelen geven geen euforie...

Niet als je ze dagelijks gebruikt of kruistolerantie hebt met andere benzodiazepines of opiaten
Klik om te vergroten...
De verhalen over deze categorie middelen vertellen me anders anders...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
benzzzy zei:
De verhalen over deze categorie middelen vertellen me anders anders...
Klik om te vergroten...
Ligt er denk ik vooral aan of men het al jaren of kort neemt tegen pijn en hoeveel mg dagelijks.
Mja oké het geeft wel een goed gevoel om van de pijn af te zijn. Voor sommige mensen is dat euforische effecten erdoor. Zo ver ik weet tenminste.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb een aantal keer Oxy voor de lol genomen. In het eerste uurtje voelde ik me licht euforisch. Nauwelijks merkbaar. Ik deed het voor het dromerige, relaxte, rozige effect. Ik had aan 10 mg gecrusht genoeg.
Het is gewoon chillen, ongeveer zoals met een benzo. Ik denk dat je er teveel van verwacht.

Je mag een opiaat niet mixen met andere drugs! Heb je dit van tevoren gecheckt? Benzos werken ook in op je centrale zenuwstelsel.
Benzzzy pas alsjeblieft goed op.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee dit heb ik niet gecheckt gezien ik wist dat ze elkaar versterken.

Maar gezien ik weinig effect ervaarde en de pellets ondergedoseerd zijn vond ik het risico van 2 niet gigantisch groot zoals bleek uit mijn ervaring.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De beste vriend van mijn vriendje is daaraan doodgegaan. Overschatte zichzelf en had wss een opiaat gemixt met wat anders.
We willen hier nog langer van je genieten.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Je zei dat je het niet gecheckt had?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zoals ik zij ik ben me bewust van het risico dat ik nam.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb trouwens ook 2 flunitrazolam pellets op.

Maar voor de volgende keer bij hoeveel raad ie aan als 30mg over 3 uur waarvan 20mg gesnoven was.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Even fijn stampen, beetje water, beetje citroensap. Komt het iets sneller op.

Het is geen 200mg MDMA of cocaïne in ieder geval.

30mg Oxycodon in 1x zul je zelfs zonder tolerantie wel overleven, misschien even plat op bed liggen dan wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."