#1
thanks voor jullie reacties. nikkiebenz, ben jij er ondertussen van af? zo ja, heb je nog vaak trek en wat doe je daar dan aan?
Ja ik ben er van af gelukkig! Ik heb nog best vaak trek en dat is soms ook echt lastig. Wat voor mij helpt is heel veel er over op te zoeken, als ik juist er niet aan probeer te denken wordt het erger. Na een tijdje zoeken zakt het bij mij wel af.. Misschien werkt dit voor jou averechts, op een gegeven moment vind je je manieren.thanks voor jullie reacties. nikkiebenz, ben jij er ondertussen van af? zo ja, heb je nog vaak trek en wat doe je daar dan aan?
Afleiding is idd erg belangrijk, mede daardoor viel ik ook vaak terug, sporten, hardlopen wil ook wel eens helpen als dat fysiek mogelijk id.Houd vol. Blijf er af! Er komen cravings, gegarandeerd, bijt dan op je tanden en zoek afleiding!
helemaal mee eens, zit nu zelf in de kliniek ook voor ong 140mg i.r. en bij een verlaging van 20mg merk ik t almaar bro, als je nog adviezen hebt, houd ik me aanbevolen, want die dokters hier zijn allemaal hartstikke aardig, maar niemand hier snapt echt hoe een opiatenverslaving is :/
Naar voor je.
Niet ingelezen dus? Of wel ingelezen en eigenwijs?
Hoop dat je er van leert.
Succes!
Dankjewel! Dit soort dingen slepen me er echt even doorheen! Ik weet dat het kan en het zal ook wel lukken maar van 140 mg naar morgen 30mg gaat even zeer doen. Ik ga het echt volhouden maar wat een wijze les op 17 jaar. Een keer een nooit weerHoud vol!
Het kan!
Het kan echt zonder!
Hooguit straks een ander medicijn, maar in geringe dosis. ..maar:
Het kan!
Het is inderdaad te snel gegaan.. Het voelt haast alsof ik cold turkey aan het stoppen ben maar er is nu niets meer aan te doen. Ben er zo wel sneller vanaf.. Misschien als het echt niet gaat neem ik wat extra maar dat wordt lastig..Is deze stap niet te groot?
Ik zou meerdere tussenstappen nemen.
Want dit gaat pijn doen. Echt pijn doen!
Zoals je al aangeeft.
Dankje!!! De dag is bijna voorbij nu alleen de helse nachten nog en dan wordt het steeds beter... Thanks voor je support!Powerrr voor jou vandaag!!
Houd vol! Geef niet toe!
Ik weet hoe het is, je zult erdoor komen, iedere dag is er één van meer zeggenschap krijgen over je lijf dus ga dóór
Jazeker.
Ik was hondsberoerd. En depressief.
Ik kreeg een lage dosis methadon, en alle ziekte was in 20 minuten verdwenen.
Alleen lukt het me nog niet om met deze methadon te stoppen .
Dit, omdat ik giga rugpijn heb Door een hernia.
Als ik niets neem, kan ik niet eens meer lopen.
Dus.
Eerst een operatie, daarna exit methadon.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."