Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken oxycodon 140mg pd

Afkicken oxycodon 140mg pd

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoek iets, Wat je aankunt.
En wat je leuk vindt.
Dat leidt de cravings af
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#2
shoreline oxy zei:
helemaal mee eens, zit nu zelf in de kliniek ook voor ong 140mg i.r. en bij een verlaging van 20mg merk ik t al :( maar bro, als je nog adviezen hebt, houd ik me aanbevolen, want die dokters hier zijn allemaal hartstikke aardig, maar niemand hier snapt echt hoe een opiatenverslaving is :/
Klik om te vergroten...

Hey shit man om te horen.. Ik zou je graag alle adviezen in de wereld willen geven maar wist ik ze maar. Ik had heel erg last van rusteloosheid en het enige wat bij mij hielp waren pittenzakken en kruiken en lorazepam. Ik weet hoe mega kut het is!! Als je even een keertje iemand nodig hebt om te praten, laat t weten. Heel veel succes
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben op het moment aan het afkicken van oxycodon. Ik ben nog erg jong en kon via makkelijke wijze aan tientallen pakjes oxycodon komen. Voor mij was de verleiding zo groot dat ik het niet kon weerstaan. Ik begon gewoon met soms 10 mg snuiven en dan even pauze. Op een gegeven moment was dit toch echt elke dag en i.v.m. tolerantie gingen de pillen ook omhoog. Voordat ik het wist zat ik binnen 2 maanden elke avond 140 mg te snuiven. Ik weet dat het effectiever was geweest als ik een deel zou slikken maar het effect van snuiven was voor mij het gewenste effect. Nu door confrontatie met bekenden moet ik afkicken van dit rot spul. Naar mijn idee was ik niet heel erg verslaafd maar dit blijkt toch anders nu ik aan het stoppen ben. Ik ben nu aan het afbouwen en heb medicatie voor de afkickverschijnselen. Ik heb last van de ergste afkickverschijnselen, trillen, kotsen, rusteloosheid, bewegingsdrang. Al met al valt het me erg zwaar. Dus hierbij: als je oxy wilt gebruiken neem dan af en toe een pauze! Ik slik nu op recept diazepam om wat kalmee te kunnen afkicken. Alleen op het moment is het echt een hell!!
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Naar voor je.

Niet ingelezen dus? Of wel ingelezen en eigenwijs?

Hoop dat je er van leert.

Succes!
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#5
*.exe2.0 zei:
Naar voor je.

Niet ingelezen dus? Of wel ingelezen en eigenwijs?

Hoop dat je er van leert.

Succes!
Klik om te vergroten...

Heel veel ingelezen en heel erg eigenwijs. Ik slik antidepressiva en daarbij gaat oxycodon ook niet goed mee in combinatie maar ik koj het toch niet weerstaan. Dankjewel, zal zeker lukken!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Houd vol!
Het kan!
Het kan echt zonder!
Hooguit straks een ander medicijn, maar in geringe dosis. ..maar:
Het kan!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."