Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken oxycodon 140mg pd

Afkicken oxycodon 140mg pd

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legio Patria Nostra zei:
Houd vol! Geef niet toe!
Ik weet hoe het is, je zult erdoor komen, iedere dag is er één van meer zeggenschap krijgen over je lijf dus ga dóór
Klik om te vergroten...

Heb jij tijdens het afkicken (als dat is wat je bedoelt) ook een medicijn gekregen om afkickverschijnselen tegen te gaan?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jazeker.
Ik was hondsberoerd. En depressief.
Ik kreeg een lage dosis methadon, en alle ziekte was in 20 minuten verdwenen.
Alleen lukt het me nog niet om met deze methadon te stoppen .
Dit, omdat ik giga rugpijn heb Door een hernia.
Als ik niets neem, kan ik niet eens meer lopen.
Dus.
Eerst een operatie, daarna exit methadon.
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Jazeker.
Ik was hondsberoerd. En depressief.
Ik kreeg een lage dosis methadon, en alle ziekte was in 20 minuten verdwenen.
Alleen lukt het me nog niet om met deze methadon te stoppen .
Dit, omdat ik giga rugpijn heb Door een hernia.
Als ik niets neem, kan ik niet eens meer lopen.
Dus.
Eerst een operatie, daarna exit methadon.
Klik om te vergroten...


Ja dat begrijp ik heel goed rustig aan doen zolqng je het maar niet misbruikt, aan de ene kant wel vet fijn dat je methadon hebt gekregen en aan de andere kant is dat ook wel weer minder. Ik heb dus diazepam om te slapen maar als ik 10/15 mg diazepam slik slaap ik 2 uur en dan ontwaak ik alweer. Nu omdat mn huisarts dicht is de doktersdienst gebeld in de hoop dat ik iets anders kan krijgen om te slapen aangezien ik in 3 nachten niet eens 6 uur heb geslapen. En wat is de uitkomst: Uhm ja vervelend kan niets doen. Ik snap het ook wel aangezien ik al oxycodon slik en dus de pammetjes. Maar jemig wat frustrerend, kan niet wachten tot mijn huisarts morgen weer beschikbaar is...
H
Heerlijk001Lid
01-01-2024, 00:00
#4
En daarom wordt deze drugs ook 1 van de ergste sluipmoordenaars genoemd! Als ik het zo lees slik ik echt weinig (gelukkig) ivm dubbele hernia. Gebruik het ook puur medicinaal 80mg langwerkend per dag verdeeld zodat de waardetijden elkaar kruisen.
Hoop voor je dat je inmiddels clean bent van oxycodon! 🙏
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
80 mg per dag, en je noemt dat weinig?!?
Niet om vervelend te zijn, maarreh als je zover bent om te gaan stoppen, ik vrees dat je zult gaan merken dat 80 mg niet weinig zal zijn..
Ik ben er doodziek van geweest, bij 60 mg per dag....
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wou net zeggen, ik kreeg 10 mg pilletjes, mocht er 3 op een dag slikken voor mijn lichtere hernia. Gelukkig maar een paar keer nodig gehad en de rest recreatief gebruikt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
30 mg van die zooi is al meer, dan dat ze in een ziekenhuis geven als je met napijn van een operatie daar ligt...

80 mg, dat moet toch met ophogen tussentijds zo hoog zijn geworden.
Want als je geen tolerantie hebt , dan kon je al wel eens ongewild in slaap vallen.
Of je eten laten verkolen op het fornuis.ja.
Oxcycontin is de korter werkzame versie, nu ja, ik heb er wél wat mee mogen meemaken.
En ja, het is lekker. Zeker.
Totdat je ervan af moet.
Dan wordt het feestje alsnog een nachtmerrie.
In hoeverre dit spul een hernia verbetert, dat zou ik weleens willen weten....maar dan nog.
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Legio Patria Nostra zei:
80 mg per dag, en je noemt dat weinig?!?
Niet om vervelend te zijn, maarreh als je zover bent om te gaan stoppen, ik vrees dat je zult gaan merken dat 80 mg niet weinig zal zijn..
Ik ben er doodziek van geweest, bij 60 mg per dag....
Klik om te vergroten...

80 mg per dag is inderdaad niet weinig!! Het afkicken van 140mg per dag was dan ook echt een hel. Je gaat pas merken hoeveel 80mg is tot dat je moet stoppen. Hoe fijn dit middel ook is, begin er niet aan.
s
shoreline oxyLid
01-01-2024, 00:00
#9
nikkiebenz zei:
80 mg per dag is inderdaad niet weinig!! Het afkicken van 140mg per dag was dan ook echt een hel. Je gaat pas merken hoeveel 80mg is tot dat je moet stoppen. Hoe fijn dit middel ook is, begin er niet aan.
Klik om te vergroten...

helemaal mee eens, zit nu zelf in de kliniek ook voor ong 140mg i.r. en bij een verlaging van 20mg merk ik t al :( maar bro, als je nog adviezen hebt, houd ik me aanbevolen, want die dokters hier zijn allemaal hartstikke aardig, maar niemand hier snapt echt hoe een opiatenverslaving is :/
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
shoreline oxy zei:
helemaal mee eens, zit nu zelf in de kliniek ook voor ong 140mg i.r. en bij een verlaging van 20mg merk ik t al :( maar bro, als je nog adviezen hebt, houd ik me aanbevolen, want die dokters hier zijn allemaal hartstikke aardig, maar niemand hier snapt echt hoe een opiatenverslaving is :/
Klik om te vergroten...

Ben zelf nog maar weer 2 maanden clean. Ik heb een goeie tip ik doe dit meestal s'avonds of in de nacht 3x. Laat een warm bad lopen spring erin en je benen zullen rustig blijven zo'n klein uurtje erin en dan direct proberen slapen. Dit deed ik toch of je kan altijd spelen met jezelf dat heeft een rustgevend effect voor 5 minutjes:tongueclosed:
s
shoreline oxyLid
01-01-2024, 00:00
#11
thanks voor jullie reacties. nikkiebenz, ben jij er ondertussen van af? zo ja, heb je nog vaak trek en wat doe je daar dan aan?
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#12
shoreline oxy zei:
thanks voor jullie reacties. nikkiebenz, ben jij er ondertussen van af? zo ja, heb je nog vaak trek en wat doe je daar dan aan?
Klik om te vergroten...
Ja ik ben er van af gelukkig! Ik heb nog best vaak trek en dat is soms ook echt lastig. Wat voor mij helpt is heel veel er over op te zoeken, als ik juist er niet aan probeer te denken wordt het erger. Na een tijdje zoeken zakt het bij mij wel af.. Misschien werkt dit voor jou averechts, op een gegeven moment vind je je manieren.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Houd vol. Blijf er af! Er komen cravings, gegarandeerd, bijt dan op je tanden en zoek afleiding!
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Legio Patria Nostra zei:
Houd vol. Blijf er af! Er komen cravings, gegarandeerd, bijt dan op je tanden en zoek afleiding!
Klik om te vergroten...
Afleiding is idd erg belangrijk, mede daardoor viel ik ook vaak terug, sporten, hardlopen wil ook wel eens helpen als dat fysiek mogelijk id.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoek iets, Wat je aankunt.
En wat je leuk vindt.
Dat leidt de cravings af
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#16
shoreline oxy zei:
helemaal mee eens, zit nu zelf in de kliniek ook voor ong 140mg i.r. en bij een verlaging van 20mg merk ik t al :( maar bro, als je nog adviezen hebt, houd ik me aanbevolen, want die dokters hier zijn allemaal hartstikke aardig, maar niemand hier snapt echt hoe een opiatenverslaving is :/
Klik om te vergroten...

Hey shit man om te horen.. Ik zou je graag alle adviezen in de wereld willen geven maar wist ik ze maar. Ik had heel erg last van rusteloosheid en het enige wat bij mij hielp waren pittenzakken en kruiken en lorazepam. Ik weet hoe mega kut het is!! Als je even een keertje iemand nodig hebt om te praten, laat t weten. Heel veel succes
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben op het moment aan het afkicken van oxycodon. Ik ben nog erg jong en kon via makkelijke wijze aan tientallen pakjes oxycodon komen. Voor mij was de verleiding zo groot dat ik het niet kon weerstaan. Ik begon gewoon met soms 10 mg snuiven en dan even pauze. Op een gegeven moment was dit toch echt elke dag en i.v.m. tolerantie gingen de pillen ook omhoog. Voordat ik het wist zat ik binnen 2 maanden elke avond 140 mg te snuiven. Ik weet dat het effectiever was geweest als ik een deel zou slikken maar het effect van snuiven was voor mij het gewenste effect. Nu door confrontatie met bekenden moet ik afkicken van dit rot spul. Naar mijn idee was ik niet heel erg verslaafd maar dit blijkt toch anders nu ik aan het stoppen ben. Ik ben nu aan het afbouwen en heb medicatie voor de afkickverschijnselen. Ik heb last van de ergste afkickverschijnselen, trillen, kotsen, rusteloosheid, bewegingsdrang. Al met al valt het me erg zwaar. Dus hierbij: als je oxy wilt gebruiken neem dan af en toe een pauze! Ik slik nu op recept diazepam om wat kalmee te kunnen afkicken. Alleen op het moment is het echt een hell!!
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Naar voor je.

Niet ingelezen dus? Of wel ingelezen en eigenwijs?

Hoop dat je er van leert.

Succes!
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#19
*.exe2.0 zei:
Naar voor je.

Niet ingelezen dus? Of wel ingelezen en eigenwijs?

Hoop dat je er van leert.

Succes!
Klik om te vergroten...

Heel veel ingelezen en heel erg eigenwijs. Ik slik antidepressiva en daarbij gaat oxycodon ook niet goed mee in combinatie maar ik koj het toch niet weerstaan. Dankjewel, zal zeker lukken!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Houd vol!
Het kan!
Het kan echt zonder!
Hooguit straks een ander medicijn, maar in geringe dosis. ..maar:
Het kan!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."