#1
Omdat je je aderen aan het vermoorden bent.
Bij langdurig gebruik kan je ook overgevoelig worden voor de pijn. Daarbij hoeft niet perse de naald vies te zijn maar als je onzuivere heroine inspuit dan beschadig je ook je aders.Oef...
Ik ben al bezig met methadon en aanvraag voor afkickkliniek, wordt echt tijd om te stoppen ja
Oef...Omdat je je aderen aan het vermoorden bent.
Dat is een hard gelag ja, ik denk dat je het erg moeilijk gaat krijgen met een dubbele verslaving! Ik denk ook dat je aderen het beste gehad hebben!! Natuurlijk is het moeilijk om te stoppen maar ik denk dat het nóg moeilijker wordt als je naast methadon ook nog shot, de methadon is inmiddels ingewerkt na enkele weken en werkt (vaak) lang na, dus gebruik naast de methadon is niet handig!!Oef...
Ik ben al bezig met methadon en aanvraag voor afkickkliniek, wordt echt tijd om te stoppen ja
Of je steekt het gewoon in je achterste, dat is al een stuk minder gevaarlijk en bespaart je de naalden.Shotten doet pijn als je je aders mist en de dope in je spierweefsel of onder de huid komt te zitten. Dit kan lijden tot een abces, als je toch dope wilt gebruiken kun je het beter vanaf folie roken "chinezen". De rush is vergelijkbaar met shotten alleen iets minder intens en er iets een iets hogere dosis nodig. Bij roken verlies je wel een deel in de rook maar hetzelfde gebeurd wanneer je de dope niet goed in je ader spuit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."