Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroïne + pijn

Heroïne + pijn

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat je je aderen aan het vermoorden bent.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Hoe kan het dat heroïne spuiten pijnlijk is in de aders, terwijl je geen citroen of vit c hebt gebruikt, en alles schoon en ontsmet is?
De pijn is vergelijkbaar met zout of alcohol in een open wond.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Koekie monster zei:
Oef...
Ik ben al bezig met methadon en aanvraag voor afkickkliniek, wordt echt tijd om te stoppen ja
Klik om te vergroten...
Bij langdurig gebruik kan je ook overgevoelig worden voor de pijn. Daarbij hoeft niet perse de naald vies te zijn maar als je onzuivere heroine inspuit dan beschadig je ook je aders.

Maar laten we eerlijk wezen.. het is een goed iets dat je er voor gestraft word. Je weet waarom het pijn doet, omdat je een naald met heroine erin drukt.

Gewoon stoppen kerel het is het niet waard maar dat weet je zelf ook wel.. Heel goed dat je de stap van afkicken hebt gezet dat is het halve werk. Ik heb zelf geen ervaring met afkicken van zulke zware middelen maar ik kan me echt voorstellen dat het geen pretje is.

Maar gewoon onthouden waar je het voor doet.. zet hem op kerel fuck die troep :peace1:.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anunnaki zei:
Omdat je je aderen aan het vermoorden bent.
Klik om te vergroten...
Oef...
Ik ben al bezig met methadon en aanvraag voor afkickkliniek, wordt echt tijd om te stoppen ja
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Shotten doet pijn als je je aders mist en de dope in je spierweefsel of onder de huid komt te zitten. Dit kan lijden tot een abces, als je toch dope wilt gebruiken kun je het beter vanaf folie roken "chinezen". De rush is vergelijkbaar met shotten alleen iets minder intens en er iets een iets hogere dosis nodig. Bij roken verlies je wel een deel in de rook maar hetzelfde gebeurd wanneer je de dope niet goed in je ader spuit.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Koekie monster zei:
Oef...
Ik ben al bezig met methadon en aanvraag voor afkickkliniek, wordt echt tijd om te stoppen ja
Klik om te vergroten...
Dat is een hard gelag ja, ik denk dat je het erg moeilijk gaat krijgen met een dubbele verslaving! Ik denk ook dat je aderen het beste gehad hebben!! Natuurlijk is het moeilijk om te stoppen maar ik denk dat het nóg moeilijker wordt als je naast methadon ook nog shot, de methadon is inmiddels ingewerkt na enkele weken en werkt (vaak) lang na, dus gebruik naast de methadon is niet handig!!
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is nooit telaat om te stoppen met deze manier van leven. Jij bepaald niet of je wilt stoppen, dat spul bepaald alles in je leven. Daarom moet je stoppen met heroïne, zodat je de achterliggende problemen in je leven kunt oplossen. (Ik ga er vanuit dat je die hebt anders ben je nooit begonnen aan de heroïne) Ik wens je erg veel succes met het afkicken, daar kan ik eigenlijk alleen maar respect voor hebben.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#8
willemv zei:
Shotten doet pijn als je je aders mist en de dope in je spierweefsel of onder de huid komt te zitten. Dit kan lijden tot een abces, als je toch dope wilt gebruiken kun je het beter vanaf folie roken "chinezen". De rush is vergelijkbaar met shotten alleen iets minder intens en er iets een iets hogere dosis nodig. Bij roken verlies je wel een deel in de rook maar hetzelfde gebeurd wanneer je de dope niet goed in je ader spuit.
Klik om te vergroten...
Of je steekt het gewoon in je achterste, dat is al een stuk minder gevaarlijk en bespaart je de naalden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."