#1
Success daarmee lol.
Waarmee precies?
Success daarmee lol.
Ik snap niet dat het zoveel wordt misbruikt. Morfine vind ik dan veel fijner , of hydromorfine , fentanyl etc.
Ik neem ook af en toe 15 mg gecrushd. Voor de lol voornamelijk. Ik ga daar meestal niet echt overheen.
Tolerantie gaat wel weg, als je er op z'n minst een paar weken tussen laat.
Als ik 15 mg neem, voel ik me chill en ook wel euforisch. Lekker kriebelig hihi
Ik heb twee jaar geen oxy gehad. Nu ongeveer eens in de twee weken. Als het doosje leeg is, laat ik het weer een tijdje voor wat het is.Precies! Ik weet ook wel vrijwel zeker dat ik genoeg heb aan 15 mg deze keer. Hoe vaak neem jij 15 mg als ik vragen mag?
Ik heb weleens 20 gehad en toen moest ik kotsen.Wat merk jij van 15 mg? Ik herinner me dat ik bij 30 mg echt lekker ging. Als in euforie en gewoon een gevoel dat alles oké is. Qua bijwerkingen nooit ergens last van gehad.
Mijn eerste keer was 40mg. Lekkere euforie maar ik moest wel neerliggen in de zetel wants als ik recht stond was ik super misselijk en moest ik overgeven dus ben ik maar blijven neerliggen maar wat een lekker gevoel holy sh*t dat was zalig. Maar ook zo gevaarlijk helaas...Wat merk jij van 15 mg? Ik herinner me dat ik bij 30 mg echt lekker ging. Als in euforie en gewoon een gevoel dat alles oké is. Qua bijwerkingen nooit ergens last van gehad.
Zelf ben ik verslaafd geweest aan Oxycodone. Ben 3x ervan afgekickt en ben nu al een +/-9 maanden clean ervan.
De eerste 2 keren toen ik ermee gestopt was dan was ik de eerste keer 2 maanden clean en was me tolerantie maar een klein beetje gezakt want ik had toen 80mg genomen voor de eerste keer weer en ik werd er wel lekker high van maar een week later nam ik al weer +/-300mg.
De 2e maal afgekickt was ik een 4 maanden clean en was me tolerantie ook maar een klein beetje gezakt.
Als je al 3 jaar geen Oxycodone heb gebruikt dan zal je tolerantie wel gereset zijn naar 0 normaal mits je geen andere opiaten heb gebruikt. Ik zou gewoon 15mg nemen en je zal een mooie high hebben.
Mijn eerste keer was 40mg. Lekkere euforie maar ik moest wel neerliggen in de zetel wants als ik recht stond was ik super misselijk en moest ik overgeven dus ben ik maar blijven neerliggen maar wat een lekker gevoel holy sh*t dat was zalig. Maar ook zo gevaarlijk helaas...
Oxycodone vond ik nog altijd de fijnste maar als ik moet kiezen welke ik als 2e die ik het fijnste vond dan kies ik Morfine hcl, misschien zou ik zelf Morfine hcl ook even fijn vinden of fijner dan Oxycodone. Morfine hcl is wel de injecteerbare versie maar ik vond het bijna even zalig zoals Oxycodone misschien zelfs wat beter want met Morfine hcl was ik nog redelijk helder in me hoofd zelf op een hoge dosis vergeleken met Oxycodone op een hoge dosis dan lag ik daar in me bed of zetel met me ogen die weg draaide en zat ik in me warme bubbel weg van de wereld.Ik snap niet dat het zoveel wordt misbruikt. Morfine vind ik dan veel fijner , of hydromorfine , fentanyl etc.
Mooi gezegdIk wil nooit meer meer dan 15 mg gebruiken. 30 was opzich ook nog wel oké maar het heeft niet veel meerwaarde om met 0 tolerantie 30 te nemen in plaats van 15.
Mooi gezegd
15mg is meer dan genoeg zonder tolerantie.
Zelf moest je 30mg doen zonder tolerantie zit er een grote kans in dat je zelf slecht zou voelen, misselijkheid en je gaat er dan ook niet van genieten. Beter 15mg en gewoon lekker genieten🚀
Wanneer ga je de oxy nemen?
Mooi gezegd
15mg is meer dan genoeg zonder tolerantie.
Zelf moest je 30mg doen zonder tolerantie zit er een grote kans in dat je zelf slecht zou voelen, misselijkheid en je gaat er dan ook niet van genieten. Beter 15mg en gewoon lekker genieten🚀
Wanneer ga je de oxy nemen?
Ik chill hem wat op Diazepam en Lormetazepam.
Jij ook een fijne avond of nacht nu inmiddels 😉
Normaal speelt gewicht wel een rol dacht ik.Ik heb nog een vraag. Is gewicht een grote factor wanneer het om Oxy gaat? Overigens voel ik mij nu zalig! Lekker relaxt en geen zorg aan de wereld. Ik voelde me sowieso de laatste tijd mentaal al gewoon goed, en dat helpt zeker veel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."