Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 gram heroine, opiaat naief

4 gram heroine, opiaat naief

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dinsdag ga ik 4 gram straat heroïne kopen en wil hier 1.5 maand mee doen. Heb al veel gebruikt tot op heden zonder lichamelijke verslaving en hoeveem dagen tussen gebruik kan ik dit voorkomen? Ik zat te denken hooguit elke 3de dag, alleen snuiven. Hoeveel g gebruiken jullie in een maand?
l
lid 151055Lid
01-01-2024, 00:00
#2
meen jij dat nu echt,wat je hier schrijft? 4 gr in 1,5 maand?..en je hebt al veel gebruikt,?... jij moet vast een heel hoge leeftijd hebben...en hero snuiven?
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap de onduidelijkheid. Ik doelde dat ik veel drugs heb gebruikt zonder verslaving dus dat ik mij geen zorgen maak met hero. Ben wel opiaat naief op dit moment
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou ik heb dus 1 gram ipv 4 gekocht en moet eerlijk zeggen... Ik snap het niet... Ik vind de high eigenlijk helemaal niks en verlang weer terug naar mijn Tramadol, hoe kan ik dat ik de universele meest verslavende drug gewoon eigenlijk niks vind? Zucht
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amisulpride zei:
Nou ik heb dus 1 gram ipv 4 gekocht en moet eerlijk zeggen... Ik snap het niet... Ik vind de high eigenlijk helemaal niks en verlang weer terug naar mijn Tramadol, hoe kan ik dat ik de universele meest verslavende drug gewoon eigenlijk niks vind? Zucht
Klik om te vergroten...
Omdat je het snuift
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amisulpride zei:
Ik vind de high eigenlijk helemaal niks en verlang weer terug naar mijn Tramadol, hoe kan ik dat ik de universele meest verslavende drug gewoon eigenlijk niks vind? Zucht
Klik om te vergroten...
Omdat dat de ultieme valkuil is van heroïne. De eerste keer denkt men 'is dit het nou. Ik snap echt niet dat mensen hier alles voor doen.' Vervolgens gaan ze denken van 'nou, hier zou ik toch niet verslaafd aan raken', en dan krijg je last van lichamelijke gewenning en dan doe je wel alles om van die vervelende gevoelens af te komen.

Wat dat betreft nogal vergelijkbaar met roken. Dat geeft ook geen roes waarvan je denkt 'oh dit is echt longkanker waard', maar op het moment dat de nicotine uitwerkt denk je daar anders over =P
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heroine is veeeeel zwakker dan het was in de jaren '80. Zo ongeveer 10 keer zeg maar.
Daarnaast is de stof zelf ook gewoon anders, heb begrepen dat ze het vroeger met ongebluste kalk
waste tijdens het fabriceren en dat men daar nu (de laatste 20+ jaar) amoniac voor gebruikt.
Weet niet of dit waar is. Maar heb zelf 36 jaar gebruikt vanaf 1983 en de dope lijkt gewoon niet
eens meer op hoe het ooit was. Jammer, alhoewel, aan de andere kant waren de OD's gewoon niet
leuk meer. En afkicken was toen pas echt een hel, nu is het een gewone hel zeg maar.
Toch blijft t super link, het is zoals Neo-Schulginist zegt, eerst is het nog ok. Maar al heel snel merk
je dat je het nodig gaat hebben, om je gewoon normaal te voelen. En dan is het al te laat. Vele
MILJOENEN junks zijn je voor gegaan, dus je bent gewaarschuwd!!!!

Leon
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Omdat je het snuift
Klik om te vergroten...
Dit inderdaad. Ik denk dat de roes al wel wat aangenamer is als je een andere methode gebruikt van toedienen. Zoals al benoemd is zit er ook gewoon heel veel extra troep bij, zeker bij straatheroïne in Europa vanwege de tussendealers. Het effect van snuiven is denk ik wel vaker teleurstellend i.t.t. het verdampen van diacetylmorfine, omdat je bij het verdampen ervan ook alles met een lager kookpunt meteen wegwerkt en je dus een zuiverder effect ervaart. Als je het snuift dan zal je al snel ook dingen als cafeïne/paracetamol naar binnen krijgen.
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#9
Had 1 gram gehaald ipv 4 maar de hero was een bust. Ik had ver boven de aangeraadde dosis nodig (200mg ipv de 20) en zat nog steeds niet aan de nod. Ik ben erachter gekomen dat voor mij opiaten niet om de nod gaat maar vooral wat emotie in mij los maakt met een beetje euforie en ben liever functioneel. Dus ik bestempel dit als een mislukt experiment en heb morgen 1 gram O-DSMT binnenkomen. Misschien dat ik met een nieuwe dealer weer een keer hero probeer
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amisulpride zei:
Dinsdag ga ik 4 gram straat heroïne kopen en wil hier 1.5 maand mee doen. Heb al veel gebruikt tot op heden zonder lichamelijke verslaving en hoeveem dagen tussen gebruik kan ik dit voorkomen? Ik zat te denken hooguit elke 3de dag, alleen snuiven. Hoeveel g gebruiken jullie in een maand?
Klik om te vergroten...
Je bent gestoord vriend.

Nooit gebruikt, zal het ook nooit doen. Niks. Noppes. Nada.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amisulpride zei:
Dinsdag ga ik 4 gram straat heroïne kopen en wil hier 1.5 maand mee doen. Heb al veel gebruikt tot op heden zonder lichamelijke verslaving en hoeveem dagen tussen gebruik kan ik dit voorkomen? Ik zat te denken hooguit elke 3de dag, alleen snuiven. Hoeveel g gebruiken jullie in een maand?
Klik om te vergroten...
4 gram gaan op in 2 weken en dan ben je verslaafd, veel plezier😉👍

Je bent goed op weg naar een verslaving met je o-dsmt en hero.
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#12
BBKING zei:
4 gram gaan op in 2 weken en dan ben je verslaafd, veel plezier😉👍
Klik om te vergroten...
Dus niet gedaan maar dankjewel voor de hart onder de riem (;
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het snuiven van heroine is vele malen sterker dan wanneer je het rookt van folie (chinesen).
Dit omdat je ten eerste een deel verbrand bij chinesen, en omdat je een deel van de rook weer
uitblaasd, en dit kan wel oplopen tot 50% of meer.
Wel moet men een schone neus hebben, beetje raar praatje, maar snuif je je dope in snot
dat voel je er gewoon niets van. Zelf reinigde ik mijn neus altijd door er vele malen water in te snuiven
en deze dan weer met kracht uit te snuiten. Dit zo'n 5 keer per neusgat herhalen. Daarna met een
gedraaid lontje van wc papier goed reinigen, tevens maakt dit de neus wat droog. Daarna voel je
de dope goed binnen komen doordat het wat kan branden.
Zei al, beetje een raar praatje. Maar, de heroine werkt dan zoveel beter, en, zoveel langer. Vond het
zelf altijd duidelijk tussen roken en spuiten in staan.
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#14
leveldesigner zei:
Het snuiven van heroine is vele malen sterker dan wanneer je het rookt van folie (chinesen).
Dit omdat je ten eerste een deel verbrand bij chinesen, en omdat je een deel van de rook weer
uitblaasd, en dit kan wel oplopen tot 50% of meer.
Wel moet men een schone neus hebben, beetje raar praatje, maar snuif je je dope in snot
dat voel je er gewoon niets van. Zelf reinigde ik mijn neus altijd door er vele malen water in te snuiven
en deze dan weer met kracht uit te snuiten. Dit zo'n 5 keer per neusgat herhalen. Daarna met een
gedraaid lontje van wc papier goed reinigen, tevens maakt dit de neus wat droog. Daarna voel je
de dope goed binnen komen doordat het wat kan branden.
Zei al, beetje een raar praatje. Maar, de heroine werkt dan zoveel beter, en, zoveel langer. Vond het
zelf altijd duidelijk tussen roken en spuiten in staan.
Klik om te vergroten...
Dus jij raad aan mocht ik weer hero proberen het te roken? Misschien dat de dope daar wel goed voor is,het is lastig om een andere dealer te vinden
T
TonyluigiconiLid
01-01-2024, 00:00
#15
En op dit moment is t erg veel troep, knikkebollen is er niet vaak meer bij. Reden temeer om t niet (meer) te doen
T
TonyluigiconiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit klopt precies Neo-Shulginist en Leveldesigner, ben zelf aan de opiaten vanaf 1987, en dacht er net zo over, een keertje toch maar roken, chinezen, en t eerste is, was dat het nu? De heroine? Fout, en dan tussen 2-3 weken redelijk ongestraft roken, en toen , als bij toverslag, was het er, de ontwenning!! En aangezien ik net begon met m'n eerste baan, hoe naief, dan maar wat methadon kopen, nog verslavender! Nu, 3 jaar klinische opnames en 3 jaar in woonbescherming verslavingszorg verder en m'n leven gespendeert aan alles wat je niet wilt. Afijn, ben geen dagelijkse gebruiker meer, maar de methadon blijft voorlopig.
Ik ben al blij dat er een vervanger is, en na talloze keren afgekickt te zijn werd mij gevraagd of ik niet beter op een onderhoudsdosis kon blijven. Dat was niet wat ik wilde, maar had ik een keus? Tuurlijk, daar draait het om, maar na alle therapieen, detoxen, crisisopname's , schulden, en ook nog t grootste deel gewoon gewerkt! Wat is gewoon, precies.
dus mezelf inmiddels aardig leren kennen, na de HTG's en andere softere behandelingen, niet verkeerd bedoeld, maar ik heb mezelf er toe bewogen om hoog-hullen, 2x te doen. Ik heb mezelf er op dit moment bij neergelegd, leef nog, paar goede vrienden, geen gebruikers, maar geestelijk blijft het een strijd. Als je denkt, ik wil het toch proberen, bedenk dan ook wat het je kan opleveren. Verslaafd, schulden, ongezond, geen normaal sociaal leven, in mijn geval dan. Eigenlijk mijn leven zelf naar de kloten geholpen, dus, en vooral denken, gebeurt mij niet. Nou, er liggen nogal wat oude vrienden onder de grond of in een urn.
En ik heb er nog last van, maar dat betekend dat ik nog leef. Die zijn er niet zoveel, na 30-35 jaar of meer, die dan nog een redelijk bestaan hebben opgebouwd.
M
MachouLid
01-01-2024, 00:00
#17
Amisulpride zei:
Dinsdag ga ik 4 gram straat heroïne kopen en wil hier 1.5 maand mee doen. Heb al veel gebruikt tot op heden zonder lichamelijke verslaving en hoeveem dagen tussen gebruik kan ik dit voorkomen? Ik zat te denken hooguit elke 3de dag, alleen snuiven. Hoeveel g gebruiken jullie in een maand?
Klik om te vergroten...
Kan je mij helpen ? Ik wil heroïne kopen maar ik weet niet hoe een waar kan ik kopen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Machou zei:
Kan je mij helpen ? Ik wil heroïne kopen maar ik weet niet hoe een waar kan ik kopen
Klik om te vergroten...
Regel 1 van de forumregels. Je weet ze wel want die kwamen net LEVENSGROOT in beeld.
Ik zwaai je vast uit :wave:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Amisulpride zei:
Had 1 gram gehaald ipv 4 maar de hero was een bust. Ik had ver boven de aangeraadde dosis nodig (200mg ipv de 20) en zat nog steeds niet aan de nod. Ik ben erachter gekomen dat voor mij opiaten niet om de nod gaat maar vooral wat emotie in mij los maakt met een beetje euforie en ben liever functioneel. Dus ik bestempel dit als een mislukt experiment en heb morgen 1 gram O-DSMT binnenkomen. Misschien dat ik met een nieuwe dealer weer een keer hero probeer
Klik om te vergroten...
Heroine staat bekend om de orgasme en daarna de euforie en nod🥳

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."