Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOne day at a time

One day at a time

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inmiddels 2 mg en 1.8 mg
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#2
LunaRavi zei:
Wat was haar gebruik als ik vragen mag ?
Klik om te vergroten...
Goeiedag!

Mijn mama had een groot aantal van 860mg oxycodon door de dag heen dagelijks voor alle chronische- & zenuwpijnen.
Ze is hier op een periode van 3 maand mee gestopt omdat het teveel haar organen toetakelden. Terwijl ze dit afbouwde kreeg ze wel een morfinepomp die opgebouwd werd.

hoe gaat het nog met jouw, knap wat je al verwezenlijkt hebt.

Groetjes
P
PaaseierenLid
01-01-2024, 00:00
#3
LunaRavi zei:
O wat een lieve reactie doet me echt goed. Alleen wat is t klote op dit moment
Klik om te vergroten...
Wat enorm goed van je! Ik ken je niet eens maar ik ben oprecht trots op je en ook best jaloers want wou dat ik ook zo sterk was. Ga zo door ❤️
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#4
20210729_214254.jpg
Morgen vrijdag 30 juli wordt ik opgenomen. Ik wil jullie graag meenemen in mijn beleving en ervaring. Voor mij de eerste keer en ik volg graag mijn eigen lijfspreuk op " One day at a time "
Ik hoop door regelmatig hier een berichtje te plaatsen dat ik van mezelf kan afschrijven. Tips en vragen zijn altijd welkom.

Gr Bianca
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vanmorgen begonnen...gelijk alles in moeten leveren. Dat is op zich al raar en veroorzaakt al onrust. De nachten nu zonder :(
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dag 1 is voorbij. Dit weekend krijg ik de tabletten verdeeld over 5 momenten. Totaal 5 maal 4.
Met nu als groot verschil niets in de nacht maar een diazepam bij de laatste ronde. Ben benieuwd hoe dit gaat vallen . Wekker staat om iets voor 8...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor wat word je opgenomen? Had je specifiek een verslaving van 1 of meerdere middelen. Veel succes verder met jouw traject en herstel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."