#1
Ook een zware idd.Opiaten verslaafd geweest?
Niet aan horse.
Wel aan oxcycodon.
Dat is ook een stevige...
Ik ben ervan af.
Jazeker.
Is gewoon heroine in pil vorm.
Mischien nog wel sterker want het is medisch.
En geen straatrommel.
Netjes dat je er vanaf bent.
Sterkte ermee.