Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijna 3 weken klaar met heroïne

Bijna 3 weken klaar met heroïne

50 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
EazyLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Opiaten verslaafd geweest?
Niet aan horse.
Wel aan oxcycodon.
Dat is ook een stevige...
Ik ben ervan af.
Jazeker.
Klik om te vergroten...
Ook een zware idd.
Is gewoon heroine in pil vorm.
Mischien nog wel sterker want het is medisch.
En geen straatrommel.

Netjes dat je er vanaf bent.

Sterkte ermee.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken de rush van horse niet...is die te vergelijken met oxcycodon?
Ik zal het nooit zelf uitproberen. ⁹
Maar men noemt deze stof "de koning van de drugs" is dat echt zo?
En op een flinke hoeveelheid oxcycodon, daar krijg je een uurtje een flinke euforie van..
Alleen de tolerantie groeit ontzettend snel.
Voor je het weet zit je aan een enorme dosis, en dan krijg je een aantal bijwerkingen...
Mijn stelling in deze materie is:
Beter alle opiaten van
dit soort links laten liggen.
Niet aan beginnen.
Je haalt letterlijk de duivel zelf in huis...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Ik ken de rush van horse niet...is die te vergelijken met oxcycodon?
Ik zal het nooit zelf uitproberen. ⁹
Maar men noemt deze stof "de koning van de drugs" is dat echt zo?
En op een flinke hoeveelheid oxcycodon, daar krijg je een uurtje een flinke euforie van..
Alleen de tolerantie groeit ontzettend snel.
Voor je het weet zit je aan een enorme dosis, en dan krijg je een aantal bijwerkingen...
Mijn stelling in deze materie is:
Beter alle opiaten van
dit soort links laten liggen.
Niet aan beginnen.
Je haalt letterlijk de duivel zelf in huis...
Klik om te vergroten...
Als Jr oxycodon snuift of chineest, dan krijg je een sterkere rush dan je van horse van tegenwoordig krijgt. De smack van vroeger was wel beter dan oxycodon maar dat komt omdat morfine/heroine de opiaten zijn die de sterkste roes geven.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Ik ken de rush van horse niet...is die te vergelijken met oxcycodon?
Ik zal het nooit zelf uitproberen. ⁹
Maar men noemt deze stof "de koning van de drugs" is dat echt zo?
En op een flinke hoeveelheid oxcycodon, daar krijg je een uurtje een flinke euforie van..
Alleen de tolerantie groeit ontzettend snel.
Voor je het weet zit je aan een enorme dosis, en dan krijg je een aantal bijwerkingen...
Mijn stelling in deze materie is:
Beter alle opiaten van
dit soort links laten liggen.
Niet aan beginnen.
Je haalt letterlijk de duivel zelf in huis...
Klik om te vergroten...
De oxycodon rush is in mijn ervaring niets met heroine, de oxcycodon is wel een goede pijnstiller / life safer voor mij. Nu kan ik tenminste normaal wandelen (niet te lang) voordat ik moet stoppen vanwege de pijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is een goede zaak, als het je helpt, en als je het in de hand kunt houden...
Ik kon dat dus niet.
W
WetenschapperJPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mrloverdj zei:
Wil alleen even zeggen dat ik het onwijs knap van je vindt!!!!.3 weken is echt super.
Heb je het alleen gedaan?
Ik weet niet wat je exact gebruikt hebt, hoeveel en hoelang. Maar na 3 weken nog klachten kan ja.
Ik zeg bewust..klachten .
Want als je bv ontspannen en pijnvrij werd van oxycodon en daar heb je nu weer last van..Dan is dat geen ontwenning.

Waar heb je nog last van?
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je antwoord. Heb t alleen gedaan. Heb ervoor moeten verhuizen. Gebruik nu wel zo'n 15 gram kratom per dag, maar kan weer normaal functioneren. Heb in t verleden klinieken geprobeerd, maar met mijn persoonlijkheid werkte dat niet. Ben nu aan t helpen met t opknappen van een sportschool en natuurlijk ook sporten. Heb sporadisch nog last van een vreemd gevoel in mijn handen en voeten, maar oo wat ben ik blij dat ik vrij ben!! Heb wel eens 2 dagen zonder kratom gezeten, maar dat stelt niks voor.
W
WetenschapperJPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eazy zei:
Goedenavond.
3 weken is nog maar het begin.
Maar nu moet je door.
Je zal nu een maand verder zijn.
En als je niet meer gebruikt hebt zal je er wel helemaal klaar mee zijn.
Zelf ben ik sinds 10 april gestopt met hulp van een dokter en een begeleidster waar je 1x in de maand een gesprek mee hebt.
Helpt echt om iemand erbij te hebbe.n
En vrienden die je steunen ook.
Het is niet makkelijk.
Heb 45 dagen zelf ontwenningsverschijnselen gehad.
Maar de eerste 3 weken waren wel het zwaarst.
Dus gewoon volhouden en met een sterke geest en wilskracht zal je realiseren dat je zoiets niet nog een keer wilt meemaken.
Maar erg knap hoor 3 weken zonder middelen.
Ik heb zelf valium gehad 20 mg.
Maar zodra de heroine uit je lichaam is heb je een valium probleem.
Ben er gelukkig ook bijna van af.
Gebruik nu nog 5mg.
Dus zal volgende week wel over zijn.
Maar ik zelf zou zoiets nooit meer willen meemaken.
Maar ik ken mensen die 30 jaar gebruiken en gestopt zijn.
Het blijft toch af en toe terug komen in je hoofd.
Maar wees sterk en je hoeft het nooit meer.
Helpt ook wel als je weer doelen stelt en plannen maakt
Dan wil je helemaal niet meer terug.
Maar zodra de heroine uit je lichaam is zal het alleen nog af en toe
Een geestelijk gevecht kunnen worden
Al valt het bij mij reuze mee
Ben meerdere keren al weer gevraagd maar weet nu beter
Ik hoop voor je dat je het leven weer kan oppakken.

Heeel veel sterkte toegewenst.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je antwoord. Wens je heel veel succes. Ben zo blij dat ik vrij ben! Gebruik wel 15gram kratom per dag, heb wel eens 2 dagen zonder gezeten, maar dat stelt niks voor! Ben aan t werk in een sportschool, het ziet er positief uit. Nee, ik ben zo bang voor die ontwenningsverschijnselen en dat was ik al vanaf het moment dat ik wist dat ik een probleem had wat bijna 10 jaar aanhield. Was altijd bang voor methadon, want ik was ook een worst case scenario denker en dan wil je al helemaal niet aan de methadon zitten. Bovendien zijn er genoeg andere wegen, maar daar wordt niet naar geluisterd. Zelf had ik wel 2weken tramadol en een beetje valium. Gaf misschien de indruk dat ik t cold turkey heb gedaan, hahaha, maar daar was ik veel te bang voor. Was bang dat ik de ontwenningsverschijnselen niet zou overleven. Houd vol, houd t real met jezelf!!
Eazy zei:
Goedenavond.
3 weken is nog maar het begin.
Maar nu moet je door.
Je zal nu een maand verder zijn.
En als je niet meer gebruikt hebt zal je er wel helemaal klaar mee zijn.
Zelf ben ik sinds 10 april gestopt met hulp van een dokter en een begeleidster waar je 1x in de maand een gesprek mee hebt.
Helpt echt om iemand erbij te hebbe.n
En vrienden die je steunen ook.
Het is niet makkelijk.
Heb 45 dagen zelf ontwenningsverschijnselen gehad.
Maar de eerste 3 weken waren wel het zwaarst.
Dus gewoon volhouden en met een sterke geest en wilskracht zal je realiseren dat je zoiets niet nog een keer wilt meemaken.
Maar erg knap hoor 3 weken zonder middelen.
Ik heb zelf valium gehad 20 mg.
Maar zodra de heroine uit je lichaam is heb je een valium probleem.
Ben er gelukkig ook bijna van af.
Gebruik nu nog 5mg.
Dus zal volgende week wel over zijn.
Maar ik zelf zou zoiets nooit meer willen meemaken.
Maar ik ken mensen die 30 jaar gebruiken en gestopt zijn.
Het blijft toch af en toe terug komen in je hoofd.
Maar wees sterk en je hoeft het nooit meer.
Helpt ook wel als je weer doelen stelt en plannen maakt
Dan wil je helemaal niet meer terug.
Maar zodra de heroine uit je lichaam is zal het alleen nog af en toe
Een geestelijk gevecht kunnen worden
Al valt het bij mij reuze mee
Ben meerdere keren al weer gevraagd maar weet nu beter
Ik hoop voor je dat je het leven weer kan oppakken.

Heeel veel sterkte toegewenst.
Klik om te vergroten...
W
WetenschapperJPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Respect knap gedaan, wat was de reden van je heroine gebruik als ik mag vragen?

Succes en kudo's!
Klik om te vergroten...
Combinatie van problemen met mijzelf en t terecht komen in een omgeving vol 'uitbehandelde' verslaafden op 22 jarige leeftijd.
W
WetenschapperJPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
Bij mij hield de slapeloosheid voorral heeel erg lang aan. Tot ik kratom ging gebruiken ipv methadon maar ik was wel ruim 2 maanden heroine vrij.
Klik om te vergroten...
Gebruik nu ook zo een 15 gram kratom per dag. Wel eens 2 dagen zonder gezeten, maar dat is een lachertje, haha
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
WetenschapperJP zei:
Combinatie van problemen met mijzelf en t terecht komen in een omgeving vol 'uitbehandelde' verslaafden op 22 jarige leeftijd.
Klik om te vergroten...
Hele moeilijke situatie! Balen dat je het moest meemaken man... Inmiddels in een betere omgeving?
W
WetenschapperJPLid
01-01-2024, 00:00
#11
benzzzy zei:
Ik ben op 15 maart ook gestopt en begon me pas echt enigsinds normaal te voelen na 3-4 weken.
Klik om te vergroten...
Strijder! Hoe gaat ie nu?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."