Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mrloverdj zei: Wil alleen even zeggen dat ik het onwijs knap van je vindt!!!!.3 weken is echt super. Heb je het alleen gedaan? Ik weet niet wat je exact gebruikt hebt, hoeveel en hoelang. Maar na 3 weken nog klachten kan ja. Ik zeg bewust..klachten . Want als je bv ontspannen en pijnvrij werd van oxycodon en daar heb je nu weer last van..Dan is dat geen ontwenning. Waar heb je nog last van? Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord. Heb t alleen gedaan. Heb ervoor moeten verhuizen. Gebruik nu wel zo'n 15 gram kratom per dag, maar kan weer normaal functioneren. Heb in t verleden klinieken geprobeerd, maar met mijn persoonlijkheid werkte dat niet. Ben nu aan t helpen met t opknappen van een sportschool en natuurlijk ook sporten. Heb sporadisch nog last van een vreemd gevoel in mijn handen en voeten, maar oo wat ben ik blij dat ik vrij ben!! Heb wel eens 2 dagen zonder kratom gezeten, maar dat stelt niks voor."
"Eazy zei: Goedenavond. 3 weken is nog maar het begin. Maar nu moet je door. Je zal nu een maand verder zijn. En als je niet meer gebruikt hebt zal je er wel helemaal klaar mee zijn. Zelf ben ik sinds 10 april gestopt met hulp van een dokter en een begeleidster waar je 1x in de maand een gesprek mee hebt. Helpt echt om iemand erbij te hebbe.n En vrienden die je steunen ook. Het is niet makkelijk. Heb 45 dagen zelf ontwenningsverschijnselen gehad. Maar de eerste 3 weken waren wel het zwaarst. Dus gewoon volhouden en met een sterke geest en wilskracht zal je realiseren dat je zoiets niet nog een keer wilt meemaken. Maar erg knap hoor 3 weken zonder middelen. Ik heb zelf valium gehad 20 mg. Maar zodra de heroine uit je lichaam is heb je een valium probleem. Ben er gelukkig ook bijna van af. Gebruik nu nog 5mg. Dus zal volgende week wel over zijn. Maar ik zelf zou zoiets nooit meer willen meemaken. Maar ik ken mensen die 30 jaar gebruiken en gestopt zijn. Het blijft toch af en toe terug komen in je hoofd. Maar wees sterk en je hoeft het nooit meer. Helpt ook wel als je weer doelen stelt en plannen maakt Dan wil je helemaal niet meer terug. Maar zodra de heroine uit je lichaam is zal het alleen nog af en toe Een geestelijk gevecht kunnen worden Al valt het bij mij reuze mee Ben meerdere keren al weer gevraagd maar weet nu beter Ik hoop voor je dat je het leven weer kan oppakken. Heeel veel sterkte toegewenst. Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord. Wens je heel veel succes. Ben zo blij dat ik vrij ben! Gebruik wel 15gram kratom per dag, heb wel eens 2 dagen zonder gezeten, maar dat stelt niks voor! Ben aan t werk in een sportschool, het ziet er positief uit. Nee, ik ben zo bang voor die ontwenningsverschijnselen en dat was ik al vanaf het moment dat ik wist dat ik een probleem had wat bijna 10 jaar aanhield. Was altijd bang voor methadon, want ik was ook een worst case scenario denker en dan wil je al helemaal niet aan de methadon zitten. Bovendien zijn er genoeg andere wegen, maar daar wordt niet naar geluisterd. Zelf had ik wel 2weken tramadol en een beetje valium. Gaf misschien de indruk dat ik t cold turkey heb gedaan, hahaha, maar daar was ik veel te bang voor. Was bang dat ik de ontwenningsverschijnselen niet zou overleven. Houd vol, houd t real met jezelf!! Eazy zei: Goedenavond. 3 weken is nog maar het begin. Maar nu moet je door. Je zal nu een maand verder zijn. En als je niet meer gebruikt hebt zal je er wel helemaal klaar mee zijn. Zelf ben ik sinds 10 april gestopt met hulp van een dokter en een begeleidster waar je 1x in de maand een gesprek mee hebt. Helpt echt om iemand erbij te hebbe.n En vrienden die je steunen ook. Het is niet makkelijk. Heb 45 dagen zelf ontwenningsverschijnselen gehad. Maar de eerste 3 weken waren wel het zwaarst. Dus gewoon volhouden en met een sterke geest en wilskracht zal je realiseren dat je zoiets niet nog een keer wilt meemaken. Maar erg knap hoor 3 weken zonder middelen. Ik heb zelf valium gehad 20 mg. Maar zodra de heroine uit je lichaam is heb je een valium probleem. Ben er gelukkig ook bijna van af. Gebruik nu nog 5mg. Dus zal volgende week wel over zijn. Maar ik zelf zou zoiets nooit meer willen meemaken. Maar ik ken mensen die 30 jaar gebruiken en gestopt zijn. Het blijft toch af en toe terug komen in je hoofd. Maar wees sterk en je hoeft het nooit meer. Helpt ook wel als je weer doelen stelt en plannen maakt Dan wil je helemaal niet meer terug. Maar zodra de heroine uit je lichaam is zal het alleen nog af en toe Een geestelijk gevecht kunnen worden Al valt het bij mij reuze mee Ben meerdere keren al weer gevraagd maar weet nu beter Ik hoop voor je dat je het leven weer kan oppakken. Heeel veel sterkte toegewenst. Klik om te vergroten..."
"Tijdloos zei: Respect knap gedaan, wat was de reden van je heroine gebruik als ik mag vragen? Succes en kudo's! Klik om te vergroten... Combinatie van problemen met mijzelf en t terecht komen in een omgeving vol 'uitbehandelde' verslaafden op 22 jarige leeftijd."
"Dopemonster zei: Bij mij hield de slapeloosheid voorral heeel erg lang aan. Tot ik kratom ging gebruiken ipv methadon maar ik was wel ruim 2 maanden heroine vrij. Klik om te vergroten... Gebruik nu ook zo een 15 gram kratom per dag. Wel eens 2 dagen zonder gezeten, maar dat is een lachertje, haha"
"benzzzy zei: Ik ben op 15 maart ook gestopt en begon me pas echt enigsinds normaal te voelen na 3-4 weken. Klik om te vergroten... Strijder! Hoe gaat ie nu?"
"Dopemonster zei: Als Jr oxycodon snuift of chineest, dan krijg je een sterkere rush dan je van horse van tegenwoordig krijgt. De smack van vroeger was wel beter dan oxycodon maar dat komt omdat morfine/heroine de opiaten zijn die de sterk Klik om te vergroten... 5-ReMI-DMT zei: Lijkt me een heerlijk gevoel inderdaad, damn! Eindelijk gezonde verhoudingen opbouwen en de kansen kunnen pakken die je verdient! 🤩 Door het mee te maken heb je inderdaad een heel leerzaam perspectief, dat je goed kunt gebruiken om andere mensen te helpen. Heb je het er moeilijk mee, met cravings oid? Of helpt de kratom je daar doorheen? Klik om te vergroten... De kratom helpt inderdaad heel goed en ik ben zo bang voor die ontwenningsverschijnselen, ik heb mijn les wel geleerd! En zo leuk is heroïne niet, zodra je er afhankelijk van bent en je blijft eerlijk met jezelf is t 1 groot drama. Verhuizen was ook key, anders hing ik er wel weer in, in het begin is t soms erg moeilijk en ik ben soms impulsief. 1 keer gebruiken en je voelt je de weken erna weer slecht en daar ga je weer. Er zal naar bijna 10 jaar gebruik wel iets veranderd zijn in mijn brein. Ben nu meer dan een jaar geleden verhuisd en zoek t hier bewust niet op. Ging nog wel zo 1 a 2 keer per maand terug om 0,2 gram te gebruiken en iedere keer weer weken lang ellende. Nu heb ik dan eindelijk werk in de sportschool en daar wordt er rekening met mij gehouden. De BRON van het bestaan is mij nu goed gezind!!"
"@dendikken. Stap over op kratom, is legaal te bestellen op internet. Kennis opdoen over kratom en kappen met die klote dope, zelfs al vind je sterk spul: heroïne afhankelijkheid is een gevangenis, zelf zat ik nog liever in de bajes op sommige momenten! Succes!"
"Gebruikte zelf de eerste dagen elke keer als ik last kreeg 2 tramadol capsules 50mg en 2, 3 maal daags 10mg diazepam. Na 10 dagen over op de kratom"
"Geen pijn, niks. Wel alles organiseren zodat je er ook af blijft nadien, desnoods een nieuwe omgeving en daar dan natuurlijk de juiste mensen op zoeken. Dope maakt je brein gehandicapt, wat een verlies!"
"Word wellicht straks als reden gebruikt om coffeeshops te kunnen sluiten. Doelbewust in omloop gebracht?"