#1
Ja zo heerlijk is het om een paar oxys te nemen, 2 diazepam erbij en 2 clemastine. Lekker te gaan douchen en fris in een schoon bed te liggen. Hemels die combo!
Dit zijn heel prima vragen om aan je arts of apotheek te stellen!ik krijg oxy van de doctor voor zenuw pijn in me knie best lekker spul tho als je per ongeluk zo retard kapot kauwt maar omdat het beter gaat en minder pijn heb krijg ik geen oxy meer maar tramadol maar mij vraag is is dat wel veilig om t nemen want vandaag krijg ik die tramadol maar er zit nog oxy in me stysteem en ik zag ergens een speadsheet op dit forum waar op staat welken drugs gevaarlijk zijn om t combineren met elkaar en bij opiaate en tramadol stond heel gevaarlijk moet ik dan eerst wachten tot de oxy uit me systeem is voor dat ik tramadol neem of kan dit gewoon
Wat plop zegt. En waar jij op doelt is denk ik de informatie op psychonautwiki. Er staat een kleine spreadsheet op met de kleuren groen, geel oranje en rood om gevaar aan te geven.ik krijg oxy van de doctor voor zenuw pijn in me knie best lekker spul tho als je per ongeluk zo retard kapot kauwt maar omdat het beter gaat en minder pijn heb krijg ik geen oxy meer maar tramadol maar mij vraag is is dat wel veilig om t nemen want vandaag krijg ik die tramadol maar er zit nog oxy in me stysteem en ik zag ergens een speadsheet op dit forum waar op staat welken drugs gevaarlijk zijn om t combineren met elkaar en bij opiaate en tramadol stond heel gevaarlijk moet ik dan eerst wachten tot de oxy uit me systeem is voor dat ik tramadol neem of kan dit gewoon

ik heb het meteen aan ze gevraagd en ook aan de arts die zegt kan geen kwaat maar ik had een beetje me twijfels er over daarom dacht ik ik vraag het hier even omdat hier veel mensen zitten met ervaring met die medicatie ik neem ook niet veel oxy 30 tot 50 mg per dag hangt een beetje van de pijn ik dacht dat al veel was meer toen las ik op dit forum dat sommigen mensen meer dan 100mg op een dag nemen en ik krijg 50mg tramadol maar erg bedankt voor het snelle adviesDit zijn heel prima vragen om aan je arts of apotheek te stellen!
Ik heb het ook niet om high van 't worden ookal was het wel leuk om het afentoe met die oxy pillen t doen ik heb dan 10mg lang werkende en 5 kort en snel werkende en als ik zo 10 fijn kauw in poeder of 2 van die 5mg tegelijkertijd neem woord je er wel best high van maar als je het normaal neent zo als de dokter wilt woord je er niet echt high van mij vraag hier was alleen omdat de arts zei dat het geen kwaad kan tramadol en oxy tegelijkertijd maar ik had me twijfels er bij drm plaatse ik het berichtIk gebruik zonodig extra pijnstillers met Tramadol en ik moet zeggen dat als ik 4 x zo een tablet innemen, ik op 140 mg Tramadol uitkom.
Nooit iets van gemerkt. Geen enkele rush oid.
Ik neem dit gecombineerd met methadon. Lage dosering.
Helpt het? Enigszins, maar niet om gillend over naar huis te schrijven....
Ja ik dacht er zullen vast wel mensen hier zijn die er ervaring mee hebbenHeel goede vraag op zich....en het is ook best wel een belangrijke vraag!
Niks mis mee om die hier te
Zoals eerder benoemd, dit is de klassieke slow agonizing suicide. Je hebt een lichaam en dat ligt in een stoffige garage terwijl nog prima werkt.Je vergeet heel vaak berichten te quoten, niet verkeerd bedoeld hoor.
Ja ik voel me dan zwevend in de zevende hemel. Wel alleen in de avond als ik de bank al niet meer afkom. Heerlijk in dromenland in me eigen hoofd terwijl ik me lichamelijk ultiem ontspannen voel!
Ja klopt idd wel. Alleen bij een echte slow agonising suicide sterft je lichaam langzaam en heb je een hele pijnlijke dood. Als je numb to the core van meds of hero/alcohol bent merk je er helemaal niks van. Maar het blijft een zelfdestructie om jezelf zo kapot te maken, is zonde idd.Zoals eerder benoemd, dit is de klassieke slow agonizing suicide. Je hebt een lichaam en dat ligt in een stoffige garage terwijl nog prima werkt.
Reactie wat laat , met redenIk gebruik zonodig extra pijnstillers met Tramadol en ik moet zeggen dat als ik 4 x zo een tablet innemen, ik op 140 mg Tramadol uitkom.
Nooit iets van gemerkt. Geen enkele rush oid.
Ik neem dit gecombineerd met methadon. Lage dosering.
Helpt het? Enigszins, maar niet om gillend over naar huis te schrijven....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."