Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstramadol en oxycodon

tramadol en oxycodon

35 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
PaaseierenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja zo heerlijk is het om een paar oxys te nemen, 2 diazepam erbij en 2 clemastine. Lekker te gaan douchen en fris in een schoon bed te liggen. Hemels die combo!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik zonodig extra pijnstillers met Tramadol en ik moet zeggen dat als ik 4 x zo een tablet innemen, ik op 140 mg Tramadol uitkom.
Nooit iets van gemerkt. Geen enkele rush oid.
Ik neem dit gecombineerd met methadon. Lage dosering.
Helpt het? Enigszins, maar niet om gillend over naar huis te schrijven....
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik krijg oxy van de doctor voor zenuw pijn in me knie best lekker spul tho als je per ongeluk zo retard kapot kauwt maar omdat het beter gaat en minder pijn heb krijg ik geen oxy meer maar tramadol maar mij vraag is is dat wel veilig om t nemen want vandaag krijg ik die tramadol maar er zit nog oxy in me stysteem en ik zag ergens een speadsheet op dit forum waar op staat welken drugs gevaarlijk zijn om t combineren met elkaar en bij opiaate en tramadol stond heel gevaarlijk moet ik dan eerst wachten tot de oxy uit me systeem is voor dat ik tramadol neem of kan dit gewoon
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
billnye zei:
ik krijg oxy van de doctor voor zenuw pijn in me knie best lekker spul tho als je per ongeluk zo retard kapot kauwt maar omdat het beter gaat en minder pijn heb krijg ik geen oxy meer maar tramadol maar mij vraag is is dat wel veilig om t nemen want vandaag krijg ik die tramadol maar er zit nog oxy in me stysteem en ik zag ergens een speadsheet op dit forum waar op staat welken drugs gevaarlijk zijn om t combineren met elkaar en bij opiaate en tramadol stond heel gevaarlijk moet ik dan eerst wachten tot de oxy uit me systeem is voor dat ik tramadol neem of kan dit gewoon
Klik om te vergroten...
Dit zijn heel prima vragen om aan je arts of apotheek te stellen!
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou zeker even opletten, tramadol is sowieso berucht om z'n vele ongewenste interacties met ander stoffen. Echt rommel wat dat betreft, en kan nasty reactie opleveren.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
billnye zei:
ik krijg oxy van de doctor voor zenuw pijn in me knie best lekker spul tho als je per ongeluk zo retard kapot kauwt maar omdat het beter gaat en minder pijn heb krijg ik geen oxy meer maar tramadol maar mij vraag is is dat wel veilig om t nemen want vandaag krijg ik die tramadol maar er zit nog oxy in me stysteem en ik zag ergens een speadsheet op dit forum waar op staat welken drugs gevaarlijk zijn om t combineren met elkaar en bij opiaate en tramadol stond heel gevaarlijk moet ik dan eerst wachten tot de oxy uit me systeem is voor dat ik tramadol neem of kan dit gewoon
Klik om te vergroten...
Wat plop zegt. En waar jij op doelt is denk ik de informatie op psychonautwiki. Er staat een kleine spreadsheet op met de kleuren groen, geel oranje en rood om gevaar aan te geven.

m.psychonautwiki.org

Tramadol

Tramadol (also known as Ultram, Ralivia or Tramal) is a synthetic opioid substance of the phenylpropylamine class that is structurally related to codeine and morphine. It acts as a weak μ-opioid receptor agonist and a reuptake inhibitor of norepinephrine and serotonin.[3][4]
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
m.psychonautwiki.org

Oxycodone

Oxycodone (also known under brand names including Roxicodone, OxyContin, Percocet, Oxecta, OxyIR, Endone, Oxynorm, and OxyNEO) is a semi-synthetic opioid synthesized from poppy-derived thebaine. It is a narcotic analgesic within the morphinan chemical class and is generally indicated for relief...
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org

Het lijkt er inderdaad op dat het zaak is niet te combineren.
8F9B6464-50C4-42C2-91B9-EA47FCF6EBB2.jpeg
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Dit zijn heel prima vragen om aan je arts of apotheek te stellen!
Klik om te vergroten...
ik heb het meteen aan ze gevraagd en ook aan de arts die zegt kan geen kwaat maar ik had een beetje me twijfels er over daarom dacht ik ik vraag het hier even omdat hier veel mensen zitten met ervaring met die medicatie ik neem ook niet veel oxy 30 tot 50 mg per dag hangt een beetje van de pijn ik dacht dat al veel was meer toen las ik op dit forum dat sommigen mensen meer dan 100mg op een dag nemen en ik krijg 50mg tramadol maar erg bedankt voor het snelle advies
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sinds hij het hier vraagt en niet aan een dokter zal ik als ervaringsdeskundige maar het juiste antwoord geven want ik neem aan dat dit ook gewoon normale vragen zijn voor op een drugs forum.

Ja je kunt tramadol nemen wanneer er nog oxycodon in je bloed zit. Gelieve 6 tot 8 uur na laatste dosis oxycodon. Ik weet waarom dit veilig is maar heb geen zin om dit helemaal uit te gaan leggen.

Maar simpele samenvatting: je receptoren zijn oxy gewend, een zware opiaat die extreem potent verbind aan de receptoren. en tramadol is veel zwakker dus is het alleen maar beter voor je lichaam om tramadol te nemen. mocht je lichaam afhankelijk ervan zijn (oxy) kun je wel afkickverschijnselen krijgen.

En rekening houden met eventuele bijwerkingen van de tramadol omdat tramadol ook werkt op de serotonine en noradrenaline. Dit zijn neurotransmitters what oxycodon niet op werkt maar medicijnen zoals anti depressiva wel.

Deze informatie is gebaseerd op alleen het tramadol gebruik en niet in combi met andere meds. Dan moet je dat toelichten of met de huisarts bespreken. Bespreek derest sws met je huisarts ik hoop dat het duidelijk is zo.

Zelf slik ik wel eens tramadol tussen heroïne gebruik door om me minder ziek te voelen.

Wat wel gevaarlijk is is oxycodon en tramadol tegelijkertijd in te nemen omdat het elkaars effect versterkt! Vandaar pas 6-8 uur innemen na laatste dosis oxycodon

Bij oxycontin (verlengde) trouwens liever pas na 8-12 uur innemen om veilig te zitten
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Ik gebruik zonodig extra pijnstillers met Tramadol en ik moet zeggen dat als ik 4 x zo een tablet innemen, ik op 140 mg Tramadol uitkom.
Nooit iets van gemerkt. Geen enkele rush oid.
Ik neem dit gecombineerd met methadon. Lage dosering.
Helpt het? Enigszins, maar niet om gillend over naar huis te schrijven....
Klik om te vergroten...
Ik heb het ook niet om high van 't worden ookal was het wel leuk om het afentoe met die oxy pillen t doen ik heb dan 10mg lang werkende en 5 kort en snel werkende en als ik zo 10 fijn kauw in poeder of 2 van die 5mg tegelijkertijd neem woord je er wel best high van maar als je het normaal neent zo als de dokter wilt woord je er niet echt high van mij vraag hier was alleen omdat de arts zei dat het geen kwaad kan tramadol en oxy tegelijkertijd maar ik had me twijfels er bij drm plaatse ik het bericht
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heel goede vraag op zich....en het is ook best wel een belangrijke vraag!
Niks mis mee om die hier te stellen!
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zandman zei:
Heel goede vraag op zich....en het is ook best wel een belangrijke vraag!
Niks mis mee om die hier te
Klik om te vergroten...
Ja ik dacht er zullen vast wel mensen hier zijn die er ervaring mee hebben
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Daar mag je wel van uit gaan.
Ik ben benieuwd wat er hier als antwoord op de vraag gegeven wordt...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Tramadol is niet bedoeld om te snuiven foei

Moet je ook helemaal niet willen... Het komt dan harder aan dus dat opent de deur verder open naar verslsving
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopemonster zei:
Je vergeet heel vaak berichten te quoten, niet verkeerd bedoeld hoor.

Ja ik voel me dan zwevend in de zevende hemel. Wel alleen in de avond als ik de bank al niet meer afkom. Heerlijk in dromenland in me eigen hoofd terwijl ik me lichamelijk ultiem ontspannen voel!
Klik om te vergroten...
Zoals eerder benoemd, dit is de klassieke slow agonizing suicide. Je hebt een lichaam en dat ligt in een stoffige garage terwijl nog prima werkt.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Zoals eerder benoemd, dit is de klassieke slow agonizing suicide. Je hebt een lichaam en dat ligt in een stoffige garage terwijl nog prima werkt.
Klik om te vergroten...
Ja klopt idd wel. Alleen bij een echte slow agonising suicide sterft je lichaam langzaam en heb je een hele pijnlijke dood. Als je numb to the core van meds of hero/alcohol bent merk je er helemaal niks van. Maar het blijft een zelfdestructie om jezelf zo kapot te maken, is zonde idd.

Ik merk dat het voor mij voorral me hersens aantast want me lichaam werkt nog prima en ben heel actief maar op emotioneel gebied kan ik heel weinig hebben er staat nog een hele file van onverwerkte emoties net een achtbaan beleef ik dan. En ik word ook bijna iedere dag doodziek wakker en dan grijp ik meteen naar meds en drugs.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Ik gebruik zonodig extra pijnstillers met Tramadol en ik moet zeggen dat als ik 4 x zo een tablet innemen, ik op 140 mg Tramadol uitkom.
Nooit iets van gemerkt. Geen enkele rush oid.
Ik neem dit gecombineerd met methadon. Lage dosering.
Helpt het? Enigszins, maar niet om gillend over naar huis te schrijven....
Klik om te vergroten...
Reactie wat laat , met reden
Ik ben wat aan t uitzoeken over tramadol en oxycodon.
Voor ik naar mijn huisarts stap om verder te kijken.
Want ik beide in mijn Apothekers lijst heb. En meer....
140 mg? Zou het komen omdat de methadon al een rem legt naar je pijn barrières?

Persoonlijk . ( chronische pijn. Net wakker een * 7,5 )
50 mg tabletten 2 per keer , 300 mg per dag tramadol..netjes aan gehouden , maar deed niets na 2,5 jaar , behalve omvallen van de slaap.

Bewust met chirurg , 2 , en huisarts 30 mg oxycodon gaan nemen. Zit ik nu 4 jaar op. Door covidlongen oa nu 40 mg. Maar meer niet. Elke x merk ik ff dat randje pijn naar *4/5,5 verdwijnen.. Dat zal mijn soort high zijn. En kan ik bijv douchen, uurtje weg.

Hoe gaat 't nu. Vind het jammer om te lezen dat je zoveel neemt zonder veel waarde ...

Stay Strong

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."