Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstramadol en oxycodon

tramadol en oxycodon

35 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik zonodig extra pijnstillers met Tramadol en ik moet zeggen dat als ik 4 x zo een tablet innemen, ik op 140 mg Tramadol uitkom.
Nooit iets van gemerkt. Geen enkele rush oid.
Ik neem dit gecombineerd met methadon. Lage dosering.
Helpt het? Enigszins, maar niet om gillend over naar huis te schrijven....
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik krijg oxy van de doctor voor zenuw pijn in me knie best lekker spul tho als je per ongeluk zo retard kapot kauwt maar omdat het beter gaat en minder pijn heb krijg ik geen oxy meer maar tramadol maar mij vraag is is dat wel veilig om t nemen want vandaag krijg ik die tramadol maar er zit nog oxy in me stysteem en ik zag ergens een speadsheet op dit forum waar op staat welken drugs gevaarlijk zijn om t combineren met elkaar en bij opiaate en tramadol stond heel gevaarlijk moet ik dan eerst wachten tot de oxy uit me systeem is voor dat ik tramadol neem of kan dit gewoon
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
billnye zei:
ik krijg oxy van de doctor voor zenuw pijn in me knie best lekker spul tho als je per ongeluk zo retard kapot kauwt maar omdat het beter gaat en minder pijn heb krijg ik geen oxy meer maar tramadol maar mij vraag is is dat wel veilig om t nemen want vandaag krijg ik die tramadol maar er zit nog oxy in me stysteem en ik zag ergens een speadsheet op dit forum waar op staat welken drugs gevaarlijk zijn om t combineren met elkaar en bij opiaate en tramadol stond heel gevaarlijk moet ik dan eerst wachten tot de oxy uit me systeem is voor dat ik tramadol neem of kan dit gewoon
Klik om te vergroten...
Dit zijn heel prima vragen om aan je arts of apotheek te stellen!
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou zeker even opletten, tramadol is sowieso berucht om z'n vele ongewenste interacties met ander stoffen. Echt rommel wat dat betreft, en kan nasty reactie opleveren.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
billnye zei:
ik krijg oxy van de doctor voor zenuw pijn in me knie best lekker spul tho als je per ongeluk zo retard kapot kauwt maar omdat het beter gaat en minder pijn heb krijg ik geen oxy meer maar tramadol maar mij vraag is is dat wel veilig om t nemen want vandaag krijg ik die tramadol maar er zit nog oxy in me stysteem en ik zag ergens een speadsheet op dit forum waar op staat welken drugs gevaarlijk zijn om t combineren met elkaar en bij opiaate en tramadol stond heel gevaarlijk moet ik dan eerst wachten tot de oxy uit me systeem is voor dat ik tramadol neem of kan dit gewoon
Klik om te vergroten...
Wat plop zegt. En waar jij op doelt is denk ik de informatie op psychonautwiki. Er staat een kleine spreadsheet op met de kleuren groen, geel oranje en rood om gevaar aan te geven.

m.psychonautwiki.org

Tramadol

Tramadol (also known as Ultram, Ralivia or Tramal) is a synthetic opioid substance of the phenylpropylamine class that is structurally related to codeine and morphine. It acts as a weak μ-opioid receptor agonist and a reuptake inhibitor of norepinephrine and serotonin.[3][4]
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
m.psychonautwiki.org

Oxycodone

Oxycodone (also known under brand names including Roxicodone, OxyContin, Percocet, Oxecta, OxyIR, Endone, Oxynorm, and OxyNEO) is a semi-synthetic opioid synthesized from poppy-derived thebaine. It is a narcotic analgesic within the morphinan chemical class and is generally indicated for relief...
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org

Het lijkt er inderdaad op dat het zaak is niet te combineren.
8F9B6464-50C4-42C2-91B9-EA47FCF6EBB2.jpeg
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Dit zijn heel prima vragen om aan je arts of apotheek te stellen!
Klik om te vergroten...
ik heb het meteen aan ze gevraagd en ook aan de arts die zegt kan geen kwaat maar ik had een beetje me twijfels er over daarom dacht ik ik vraag het hier even omdat hier veel mensen zitten met ervaring met die medicatie ik neem ook niet veel oxy 30 tot 50 mg per dag hangt een beetje van de pijn ik dacht dat al veel was meer toen las ik op dit forum dat sommigen mensen meer dan 100mg op een dag nemen en ik krijg 50mg tramadol maar erg bedankt voor het snelle advies
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Sinds hij het hier vraagt en niet aan een dokter zal ik als ervaringsdeskundige maar het juiste antwoord geven want ik neem aan dat dit ook gewoon normale vragen zijn voor op een drugs forum.

Ja je kunt tramadol nemen wanneer er nog oxycodon in je bloed zit. Gelieve 6 tot 8 uur na laatste dosis oxycodon. Ik weet waarom dit veilig is maar heb geen zin om dit helemaal uit te gaan leggen.

Maar simpele samenvatting: je receptoren zijn oxy gewend, een zware opiaat die extreem potent verbind aan de receptoren. en tramadol is veel zwakker dus is het alleen maar beter voor je lichaam om tramadol te nemen. mocht je lichaam afhankelijk ervan zijn (oxy) kun je wel afkickverschijnselen krijgen.

En rekening houden met eventuele bijwerkingen van de tramadol omdat tramadol ook werkt op de serotonine en noradrenaline. Dit zijn neurotransmitters what oxycodon niet op werkt maar medicijnen zoals anti depressiva wel.

Deze informatie is gebaseerd op alleen het tramadol gebruik en niet in combi met andere meds. Dan moet je dat toelichten of met de huisarts bespreken. Bespreek derest sws met je huisarts ik hoop dat het duidelijk is zo.

Zelf slik ik wel eens tramadol tussen heroïne gebruik door om me minder ziek te voelen.

Wat wel gevaarlijk is is oxycodon en tramadol tegelijkertijd in te nemen omdat het elkaars effect versterkt! Vandaar pas 6-8 uur innemen na laatste dosis oxycodon

Bij oxycontin (verlengde) trouwens liever pas na 8-12 uur innemen om veilig te zitten
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Ik gebruik zonodig extra pijnstillers met Tramadol en ik moet zeggen dat als ik 4 x zo een tablet innemen, ik op 140 mg Tramadol uitkom.
Nooit iets van gemerkt. Geen enkele rush oid.
Ik neem dit gecombineerd met methadon. Lage dosering.
Helpt het? Enigszins, maar niet om gillend over naar huis te schrijven....
Klik om te vergroten...
Ik heb het ook niet om high van 't worden ookal was het wel leuk om het afentoe met die oxy pillen t doen ik heb dan 10mg lang werkende en 5 kort en snel werkende en als ik zo 10 fijn kauw in poeder of 2 van die 5mg tegelijkertijd neem woord je er wel best high van maar als je het normaal neent zo als de dokter wilt woord je er niet echt high van mij vraag hier was alleen omdat de arts zei dat het geen kwaad kan tramadol en oxy tegelijkertijd maar ik had me twijfels er bij drm plaatse ik het bericht
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heel goede vraag op zich....en het is ook best wel een belangrijke vraag!
Niks mis mee om die hier te stellen!
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Heel goede vraag op zich....en het is ook best wel een belangrijke vraag!
Niks mis mee om die hier te
Klik om te vergroten...
Ja ik dacht er zullen vast wel mensen hier zijn die er ervaring mee hebben
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Daar mag je wel van uit gaan.
Ik ben benieuwd wat er hier als antwoord op de vraag gegeven wordt...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Tramadol is niet bedoeld om te snuiven foei

Moet je ook helemaal niet willen... Het komt dan harder aan dus dat opent de deur verder open naar verslsving
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ikzelf merk niets van verslaving vwb Tramadol gebruik....
Wel van andere opiaten en opioides, maar niet van Tramadol raar genoeg.
Die kan ik zo zonder meer laten staan, ik neem per dag geregeld zo'n 200 mg in. Maar dus lang niet altijd.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Ikzelf merk niets van verslaving vwb Tramadol gebruik....
Wel van andere opiaten en opioides, maar niet van Tramadol raar genoeg.
Die kan ik zo zonder meer laten staan, ik neem per dag geregeld zo'n 200 mg in. Maar dus lang niet altijd.
Klik om te vergroten...
Hoelang slik je die tramadol al? Na een lange tijd kan dat alsnog wel ontstaan, maar je slikt er toch ook methadon bij? Waarschijnlijk komt het daardoor dat je geen afkick van tramadol krijgt.
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Hoelang slik je die tramadol al? Na een lange tijd kan dat alsnog wel ontstaan, maar je slikt er toch ook methadon bij? Waarschijnlijk komt het daardoor dat je geen afkick van tramadol krijgt.
Klik om te vergroten...
nu 5 dagen ik kreeg eerst oxy 10mg en oxy 5 mg maar omdat het nu iets beter gaat met de pijn heeft de dokter me van de heavy shit afgehaald ook is 10mg oxy nog niet zo heel zwaar vind ik zelf als ik hoor dat sommige mensen pillen van 80mg per stuk slikken maar ik heb nu voor langwerkend 50mg tramadol en als ik een pijn aanval krijg heb ik nogsteeds de 5mg instant release oxy
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
billnye zei:
nu 5 dagen ik kreeg eerst oxy 10mg en oxy 5 mg maar omdat het nu iets beter gaat met de pijn heeft de dokter me van de heavy shit afgehaald ook is 10mg oxy nog niet zo heel zwaar vind ik zelf als ik hoor dat sommige mensen pillen van 80mg per stuk slikken maar ik heb nu voor langwerkend 50mg tramadol en als ik een pijn aanval krijg heb ik nogsteeds de 5mg instant release oxy
Klik om te vergroten...
Er bestaan zelfs pillen van 160mg, te gek van woorden!!
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
Er bestaan zelfs pillen van 160mg, te gek van woorden!!
Klik om te vergroten...
wtf dan ben je toch helemaal van de kaart als je die neemt ik had eerst 20mg gekregen ik was echt fucking high van die dingen en ik nam ze normaal niks kauwen ofzo met die 10 doe ik het soms wel als ik de dag erna vrij heb die dingen helemaal tot poeder kauwen biertje er bij en lekker genieten maar 95% van de tijd neem ik ze gewoon normaal na een paar dagen die 20mg geprobeerd t hebben had ik de dokter ook gebeld en zei geef me die 10mg maar weer want dit werkt niet ik functioneerde echt niet met die 20mg was echt aan het spacen de heledag en moet je na gaan dat mensen dan gewoon 3 van die 80mg op een dag nemen en niks aan de hand is
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
billnye zei:
wtf dan ben je toch helemaal van de kaart als je die neemt ik had eerst 20mg gekregen ik was echt fucking high van die dingen en ik nam ze normaal niks kauwen ofzo met die 10 doe ik het soms wel als ik de dag erna vrij heb die dingen helemaal tot poeder kauwen biertje er bij en lekker genieten maar 95% van de tijd neem ik ze gewoon normaal na een paar dagen die 20mg geprobeerd t hebben had ik de dokter ook gebeld en zei geef me die 10mg maar weer want dit werkt niet ik functioneerde echt niet met die 20mg was echt aan het spacen de heledag en moet je na gaan dat mensen dan gewoon 3 van die 80mg op een dag nemen en niks aan de hand is
Klik om te vergroten...
Tolerantie is daar de oorzaak van. Je lichaam went steeds meer aan de dosering en als je blijft ophogen zit je op ten duur op zo'n enorme dosering.

Zo'n amerikaanse rapper is eraan dood gegaan op 21 jarige leeftijd, slikte meer dan 30 pillen per dag van 30mg overleden aan een beroerte
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopemonster zei:
Tolerantie is daar de oorzaak van. Je lichaam went steeds meer aan de dosering en als je blijft ophogen zit je op ten duur op zo'n enorme dosering.

Zo'n amerikaanse rapper is eraan dood gegaan op 21 jarige leeftijd, slikte meer dan 30 pillen per dag van 30mg overleden aan een beroerte
Klik om te vergroten...
wtf ja ik probeer het tegen t gaan die toleratie ik merk nu ook al dat het niet meer zo erg merk als ik ze neem maar ik verhoog de dosis niet het werkt nogsteeds als pijnstiller met me normalen dosis alleen ik woord er niet meer zo high van dat hoeft ook niet want het doet ze werk als pijnstiller nogsteeds
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dan werkt het zoals het bedoeld is.
Je neemt/krijgt geen recept voor pijnstillers om high te worden, nietwaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."