Ben zelf een kleine 40 jaar verslaafd aan heroine, maar gebruik het nu 3+ jaar niet meer. In plaats daarvan heb ik nu methadon.
Heb heroine inderdaad van heel sterk/puur, in 1982 naar bagger kwaliteit zien gaan. Maar of daar nu de Ned. regering of justitie
achter zit, dat lijkt me erg sterk. Zoals altijd in het leven komt het waarschijnlijk door een samenloop van omstandig heden.
De Moedjahedien liet de boeren in Afghanistan opium verbouwen en maakte daar heel sterke heroine van, en stuurde dit in enorme hoeveel
heden Europa in. Dit alles zodat ze wapens konden kopen om oorlog te voeren tegen de Russen. We konden onze lol niet op met hoe sterk
die handel niet was, abnormaal gewoon! Toen zakten de prijzen in nederland, in de grote steden althans. De oorlog was daar over en de
heroine handel werd bestreden door de Amerikanen. Men begon de dope te versnijden waardoor het zwakker werd.
Iets heel anders is de heroine zelf. Kan best zijn dat de heroine van tegenwoordig nog 10% puur is. Maar dan nog. Zou je 10 gram hebben
en die gebruiken dan nog ben je lang niet zo stoned dan wanneer je 1 gram van vroeger gebruikte. Dus, de sterkte is niet alleen zwakker,
maar vooral ook de samenstelling. Schijnt dat heroine vroeger werd gewassen met ongebluste kalk bij het proces van opium to heroine.
En dat men de laatste 15 jaar of meer dit verandert heeft in wassen met Amoniac. En dit maakt dat heroine gewoon enorm slecht is geworden
vergeleken met de kwaliteit van vroeger.
De heroine van nu is gewoon geen heroine meer, het heeft er niets meer mee te maken wanneer je het mij vraagt. Het is een grof schandaal!!!
Lijkt wel alsof het nu een soort van half fabrikaat is, van opium, half verwerkt, met rotzooi er doorheen.
Toch is er nog redelijk dope te krijgen, enkel niet hier in ons kikkerlandje. Kwam eens een Marocaan bij me langs die wilde dat ik iets teste voor
hem. Vergeleken met de kwaliteit van toen, (was geloof ik 3 jaar geleden) was het echt top spul! Ik dus vragen of ik bij hem mocht kopen, wilde
er zelfs extra voor betalen. Maar nee, kon niet was zijn antwoord. Dit was voor het buitenland, Frankrijk. Dit was niet voor de Nederlandse
markt. Ik balen! Zag toevallig vorige week wat dope, 2 soorten van 2 verschillende adressen. Slecht dat het was, SLECHT!!! De ene deed helemaal
niets, gewoon NIETS. Weet niet wat het was, maar was geen dope. Gaf enkel een vreemd gevoel in je hoofd, vervelend gevoel. En de tweede
soort deed iets, maar ook niet veel. Was ook erg slecht, maar, deed nog iets.
Hoor je denken, jij was toch 3+ jaar clean?? Ja, rook niet, drink niet, blow niet, snuif niet, niks. Enkel methadon. Maar heb daar al 3 jaar problemen
mee, die methadon is ook heel erg slecht. En lijkt steeds slechter te worden. Ben zo vaak ziek, en niet enkel ik. Ken meer mensen die dit hebben,
en dat terwijl anderen weer gewoon redelijk gaan op dezelfde methadon. Maar, was dus 2 weken lang ziek, afkick verschijnselen en migraine. Werd
er zo gestoord van dat ik uiteindelijk maar heb besloten wat dope te gaan halen. Mijn migraine verdween voor 2 uur ofzo, kwam daarna, al was
het wel lichter, gewoon weer terug. Dit is dus een week geleden al met al geloof ik, heb niet weer gehaald. Woon in den Haag, maar schijnt dat t
gewoon allemaal bagger is hier. Zelfs de methadon. Heb over mijn methadon ervaringen een aparte topic gemaakt, zal linkje geven mocht je daar
meer over willen weten of zelf ook zulke klachten hebben.
Heroine is niet meer, RIP
Leon
methadon topic;
Heb 38 jaar heroine gebruikt en zit sinds 3 jaar op de methadon, gebruik niets bij, ( zelfs geen weed, alcohol of wat dan ook). Ik kreeg de eerste 2 jaar de methadon van Brijder (verslavingszorg). Om mij onbekende redenen veranderde Brijder elke paar maanden van methadon fabrikant, wat maakte...
drugsforum.nl