Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe NED Staat bemoeit met puurheid heroïne

De NED Staat bemoeit met puurheid heroïne

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vroeg me al af waarom je op straat al zoveel jaren zo weinig heroine verslaafden tegenkomt.

Als de Staat gezorgd heeft voor het afnemen van de puurheid van heroine, waarom hebben wij daar de afgelopen 25 jaar niet meer over gehoord? De politiek laat zich zelfs voorstaan op mislukt beleid, ik kan me niet voorstellen dat een zo succesvolle interventie onbekend is gebleven... of hebben ze het op een akkoordje gegooid met de dealers op een manier die zelfs de voorstanders van een gedoog- of legalisatiebeleid te gortig is en is het daarom zo stil hierover?

Wie weet meer? Dit lijkt me nogal belangrijk.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan het niet geloven dat de overheid zich bemoeit met de zuiverheid van illegale middelen die verkocht worden.
In veel wetsartikelen wordt een stof zoals heroïne omschreven als: een materiaal bevattende de stof heroïne. ( Of cocaïne)
Hoe zuiver deze dan is, doet er dan niet toe.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Ik kan het niet geloven dat de overheid zich bemoeit met de zuiverheid van illegale middelen die verkocht worden.
In veel wetsartikelen wordt een stof zoals heroïne omschreven als: een materiaal bevattende de stof heroïne. ( Of cocaïne)
Hoe zuiver deze dan is, doet er dan niet toe.
Klik om te vergroten...
De autoriteiten zijn daar makkelijker in als je denkt. Geloof het of niet maar 1 van me heroïne dealers heeft een tijd geleden op bureau gezeten omdat ie in wijken dealde waar kinderen spelen. Verder niet vervolgt en liep vervolgens gewoon weer te verkopen. Moet er dan wel bij zeggen dat hij niet op hetedaad betrapt is want hij had ze stash door de wc gespoelt toen ze zijn huis binnen vielen.

Ook heb je een bepaalde dealer die bij daklozenopvang centra heroïne en crack verkoopt waar het personeel en de autoriteiten van op de hoogte zijn maar gewoon gedogen. Te gek van woorden, hoe verzin je 't 😅

Dus ik kijk daar niet raar van op hoor. Ze weten toch wel dat heavy verslaafden wel aan hun dope komen linksaf of rechtsom.... Ze proberen juist criminaliteit tegen te gaan etc.

En sws in een land, waar medicinale heroïne word voorgeschreven aan zwaar verslaafde die het in een overheids instelling dagelijks kunnen roken naast hun dagelijkse portie methadon. Kijk je dan überhaupt ergens raar van op?

In het buitenland zit je 20 jaar in de bak voor betrapt worden met een zak wiet 😅
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Allemaal waar, maar is het nou echt te verwachten dat de overheid zich bemoeit met het gehalte aan heroïne van het materiaal wat men verkoopt?
Iets zoals " wat jij verkoopt moet 50 procent zijn, anders krijg je een boete?
Nee, dat is toch een brug te ver.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Nee bedankt, ik krijg hoofdpijn van dit soort teksten.
Klik om te vergroten...
Dat blijkr
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
Allemaal waar, maar is het nou echt te verwachten dat de overheid zich bemoeit met het gehalte aan heroïne van het materiaal wat men verkoopt?
Iets zoals " wat jij verkoopt moet 50 procent zijn, anders krijg je een boete?
Nee, dat is toch een brug te ver.
Klik om te vergroten...
Nou zeker ja want hele sterke opiaten zoals heroïne zijn heel dodelijk. Over het algemeen staat het erom bekend dat je maar een driedubbele dosering hoeft te spuiten om een dodelijke overdosis naar binnen te krijgen. Dus als de autoriteiten op deze manier de kwaliteit van heroïne enorm slecht maken dan is het bijna onmogelijk voor dakloze heroïne verslaafden om een overdosis te nemen wat betekend dat er veel minder mensen zullen sterven aan de gevolgen van drugsgebruik. Dusja ik geloof dat zeker ja.

Maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van, alcohol veroorzaakt ikweetniet hoeveel problemen in de maatschappij en daar word ook weinig aan gedaan dusja dan ga je wel denken van tja.... Boeit het ze wel genoeg?

Maar wat topic starter verteld kan zeker waar zijn hoor!


Ps: ik reageer nu pas omdat jij nooit mensen quote, niemand ziet het wanneer je antwoord op hun bericht.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd, ik quote niet zoveel...by the way, als het om het tegengaan van zelfdoding het verslappen van de heroïne gaat, laten ze dan maar eerst de drank verbieden.
Daar vallen veel meer doden en ook nog eens onschuldige slachtoffers door.....
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Idd, ik quote niet zoveel...by the way, als het om het tegengaan van zelfdoding het verslappen van de heroïne gaat, laten ze dan maar eerst de drank verbieden.
Daar vallen veel meer doden en ook nog eens onschuldige slachtoffers door.....
Klik om te vergroten...
Klopt maar drank verbied je natuurlijk niet zomaar.

Heroïne is een taboe en milligram potent. Bijv laten we zeggen dat pure dope 100mg IV een dodelijke dosis Heroïne is. Dat kunnen ze dus heel makkelijk oplossen door het zo onzuiver te maken dat je grammen Heroïne nodig hebt om jezelf te doden.

BTW Heroïne overdosissen zijn meestal geen zelfdoding maar de gebruiker heeft dan een te hoge tolerantie dus heeft diegene zo'n hoge dosering nodig om high te worden dat ie eraan dood gaat. Daarom gaan er in Amerika zoveel mensen dood aan heroïne, fentanyl en oxycodon omdat het niet opzettelijk is.


Maar om ff terug te komen op alcohol, hoe wil je dat gaan verbieden dan? Het zit zo ingeburgerd dat het normaal is om jezelf lam te zuipen. Het komt in elke film voor, op elke verjaardag, kroegen vol drinkende mensen. Stel je voor dat alcohol ineens verboden word, dan breekt de derde wereldoorlog uit 😅
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik weet het...ik weet het.
Ik denk dat één van de redenen is, dat de overheid een flinke hoeveelheid accijns binnenhaalt en je doodzuipen lukt niet zomaar... heroïne is niet belast, en werkt tegen de overheid belangen in.
Plus dat alcohol maatschappelijk geaccepteerd is.
Krom, krom, krom allemaal.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Brakka Mang zei:
Dat blijkr
Klik om te vergroten...
Maar please enlight me
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben zelf een kleine 40 jaar verslaafd aan heroine, maar gebruik het nu 3+ jaar niet meer. In plaats daarvan heb ik nu methadon.
Heb heroine inderdaad van heel sterk/puur, in 1982 naar bagger kwaliteit zien gaan. Maar of daar nu de Ned. regering of justitie
achter zit, dat lijkt me erg sterk. Zoals altijd in het leven komt het waarschijnlijk door een samenloop van omstandig heden.
De Moedjahedien liet de boeren in Afghanistan opium verbouwen en maakte daar heel sterke heroine van, en stuurde dit in enorme hoeveel
heden Europa in. Dit alles zodat ze wapens konden kopen om oorlog te voeren tegen de Russen. We konden onze lol niet op met hoe sterk
die handel niet was, abnormaal gewoon! Toen zakten de prijzen in nederland, in de grote steden althans. De oorlog was daar over en de
heroine handel werd bestreden door de Amerikanen. Men begon de dope te versnijden waardoor het zwakker werd.

Iets heel anders is de heroine zelf. Kan best zijn dat de heroine van tegenwoordig nog 10% puur is. Maar dan nog. Zou je 10 gram hebben
en die gebruiken dan nog ben je lang niet zo stoned dan wanneer je 1 gram van vroeger gebruikte. Dus, de sterkte is niet alleen zwakker,
maar vooral ook de samenstelling. Schijnt dat heroine vroeger werd gewassen met ongebluste kalk bij het proces van opium to heroine.
En dat men de laatste 15 jaar of meer dit verandert heeft in wassen met Amoniac. En dit maakt dat heroine gewoon enorm slecht is geworden
vergeleken met de kwaliteit van vroeger.

De heroine van nu is gewoon geen heroine meer, het heeft er niets meer mee te maken wanneer je het mij vraagt. Het is een grof schandaal!!!
Lijkt wel alsof het nu een soort van half fabrikaat is, van opium, half verwerkt, met rotzooi er doorheen.

Toch is er nog redelijk dope te krijgen, enkel niet hier in ons kikkerlandje. Kwam eens een Marocaan bij me langs die wilde dat ik iets teste voor
hem. Vergeleken met de kwaliteit van toen, (was geloof ik 3 jaar geleden) was het echt top spul! Ik dus vragen of ik bij hem mocht kopen, wilde
er zelfs extra voor betalen. Maar nee, kon niet was zijn antwoord. Dit was voor het buitenland, Frankrijk. Dit was niet voor de Nederlandse
markt. Ik balen! Zag toevallig vorige week wat dope, 2 soorten van 2 verschillende adressen. Slecht dat het was, SLECHT!!! De ene deed helemaal
niets, gewoon NIETS. Weet niet wat het was, maar was geen dope. Gaf enkel een vreemd gevoel in je hoofd, vervelend gevoel. En de tweede
soort deed iets, maar ook niet veel. Was ook erg slecht, maar, deed nog iets.

Hoor je denken, jij was toch 3+ jaar clean?? Ja, rook niet, drink niet, blow niet, snuif niet, niks. Enkel methadon. Maar heb daar al 3 jaar problemen
mee, die methadon is ook heel erg slecht. En lijkt steeds slechter te worden. Ben zo vaak ziek, en niet enkel ik. Ken meer mensen die dit hebben,
en dat terwijl anderen weer gewoon redelijk gaan op dezelfde methadon. Maar, was dus 2 weken lang ziek, afkick verschijnselen en migraine. Werd
er zo gestoord van dat ik uiteindelijk maar heb besloten wat dope te gaan halen. Mijn migraine verdween voor 2 uur ofzo, kwam daarna, al was
het wel lichter, gewoon weer terug. Dit is dus een week geleden al met al geloof ik, heb niet weer gehaald. Woon in den Haag, maar schijnt dat t
gewoon allemaal bagger is hier. Zelfs de methadon. Heb over mijn methadon ervaringen een aparte topic gemaakt, zal linkje geven mocht je daar
meer over willen weten of zelf ook zulke klachten hebben.

Heroine is niet meer, RIP:cry:

Leon

methadon topic;

Methadon, wat een RAMP is dit, (al 3 JAAR!!!)

Heb 38 jaar heroine gebruikt en zit sinds 3 jaar op de methadon, gebruik niets bij, ( zelfs geen weed, alcohol of wat dan ook). Ik kreeg de eerste 2 jaar de methadon van Brijder (verslavingszorg). Om mij onbekende redenen veranderde Brijder elke paar maanden van methadon fabrikant, wat maakte...
drugsforum.nl drugsforum.nl
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Maar please enlight me
Klik om te vergroten...
Liever niet man schijnt strafbaar te zijn
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
leveldesigner zei:
Ben zelf een kleine 40 jaar verslaafd aan heroine, maar gebruik het nu 3+ jaar niet meer. In plaats daarvan heb ik nu methadon.
Heb heroine inderdaad van heel sterk/puur, in 1982 naar bagger kwaliteit zien gaan. Maar of daar nu de Ned. regering of justitie
achter zit, dat lijkt me erg sterk. Zoals altijd in het leven komt het waarschijnlijk door een samenloop van omstandig heden.
De Moedjahedien liet de boeren in Afghanistan opium verbouwen en maakte daar heel sterke heroine van, en stuurde dit in enorme hoeveel
heden Europa in. Dit alles zodat ze wapens konden kopen om oorlog te voeren tegen de Russen. We konden onze lol niet op met hoe sterk
die handel niet was, abnormaal gewoon! Toen zakten de prijzen in nederland, in de grote steden althans. De oorlog was daar over en de
heroine handel werd bestreden door de Amerikanen. Men begon de dope te versnijden waardoor het zwakker werd.

Iets heel anders is de heroine zelf. Kan best zijn dat de heroine van tegenwoordig nog 10% puur is. Maar dan nog. Zou je 10 gram hebben
en die gebruiken dan nog ben je lang niet zo stoned dan wanneer je 1 gram van vroeger gebruikte. Dus, de sterkte is niet alleen zwakker,
maar vooral ook de samenstelling. Schijnt dat heroine vroeger werd gewassen met ongebluste kalk bij het proces van opium to heroine.
En dat men de laatste 15 jaar of meer dit verandert heeft in wassen met Amoniac. En dit maakt dat heroine gewoon enorm slecht is geworden
vergeleken met de kwaliteit van vroeger.

De heroine van nu is gewoon geen heroine meer, het heeft er niets meer mee te maken wanneer je het mij vraagt. Het is een grof schandaal!!!
Lijkt wel alsof het nu een soort van half fabrikaat is, van opium, half verwerkt, met rotzooi er doorheen.

Toch is er nog redelijk dope te krijgen, enkel niet hier in ons kikkerlandje. Kwam eens een Marocaan bij me langs die wilde dat ik iets teste voor
hem. Vergeleken met de kwaliteit van toen, (was geloof ik 3 jaar geleden) was het echt top spul! Ik dus vragen of ik bij hem mocht kopen, wilde
er zelfs extra voor betalen. Maar nee, kon niet was zijn antwoord. Dit was voor het buitenland, Frankrijk. Dit was niet voor de Nederlandse
markt. Ik balen! Zag toevallig vorige week wat dope, 2 soorten van 2 verschillende adressen. Slecht dat het was, SLECHT!!! De ene deed helemaal
niets, gewoon NIETS. Weet niet wat het was, maar was geen dope. Gaf enkel een vreemd gevoel in je hoofd, vervelend gevoel. En de tweede
soort deed iets, maar ook niet veel. Was ook erg slecht, maar, deed nog iets.

Hoor je denken, jij was toch 3+ jaar clean?? Ja, rook niet, drink niet, blow niet, snuif niet, niks. Enkel methadon. Maar heb daar al 3 jaar problemen
mee, die methadon is ook heel erg slecht. En lijkt steeds slechter te worden. Ben zo vaak ziek, en niet enkel ik. Ken meer mensen die dit hebben,
en dat terwijl anderen weer gewoon redelijk gaan op dezelfde methadon. Maar, was dus 2 weken lang ziek, afkick verschijnselen en migraine. Werd
er zo gestoord van dat ik uiteindelijk maar heb besloten wat dope te gaan halen. Mijn migraine verdween voor 2 uur ofzo, kwam daarna, al was
het wel lichter, gewoon weer terug. Dit is dus een week geleden al met al geloof ik, heb niet weer gehaald. Woon in den Haag, maar schijnt dat t
gewoon allemaal bagger is hier. Zelfs de methadon. Heb over mijn methadon ervaringen een aparte topic gemaakt, zal linkje geven mocht je daar
meer over willen weten of zelf ook zulke klachten hebben.

Heroine is niet meer, RIP:cry:

Leon

methadon topic;

Methadon, wat een RAMP is dit, (al 3 JAAR!!!)

Heb 38 jaar heroine gebruikt en zit sinds 3 jaar op de methadon, gebruik niets bij, ( zelfs geen weed, alcohol of wat dan ook). Ik kreeg de eerste 2 jaar de methadon van Brijder (verslavingszorg). Om mij onbekende redenen veranderde Brijder elke paar maanden van methadon fabrikant, wat maakte...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het delen van deze visie, heel interessant om te lezen. En succes op je pad!

@Brakka Mang dit is goed leesbaar :wink:
L
Linda1979Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopemonster zei:
Het is me inderdaad opgevallen dat de kwaliteit weer steeds minder wordt terwijl ik hem juist steeds beter vond worden het afgelopen jaar. Ik heb een stash gekocht die zeker 40% heroïne en 60% cafeïne/paracetamol/andere meuk was eind November 2021. Vanaf Januari 2022 is die weer drastisch achteruit gegaan.
Klik om te vergroten...
Heroïne is volgens mij absoluut iets afschuwelijk vies geworden. Het ruikt naar kattenpis of iets heel vies. Smaakt naar karton met kattestront en je wordt er niet high van. Je voelt niets. Desniettemin trappen diehard gebruikers erin en wennen er zo lijkt t aan ,want de sikkels gaan t als normaal ervaren. Net als wat. Dat blijven ze iedere dag roken ook al is t allang geen coke meer. Ik vind t ontzettend vies geworden. Ik loop er al heel lang met een grote boog omheen
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Bedankt voor het delen van deze visie, heel interessant om te lezen. En succes op je pad!

@Brakka Mang dit is goed leesbaar :wink:
Klik om te vergroten...
Dus omdat iets grammaticaal niet klopt heeft het geen toegevoegde waarde. Ik vond beiden stukken interessant echter lees ik heb eerste veel feiten en het tweede veel aannames
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Linda1979 zei:
Heroïne is volgens mij absoluut iets afschuwelijk vies geworden. Het ruikt naar kattenpis of iets heel vies. Smaakt naar karton met kattestront en je wordt er niet high van. Je voelt niets. Desniettemin trappen diehard gebruikers erin en wennen er zo lijkt t aan ,want de sikkels gaan t als normaal ervaren. Net als wat. Dat blijven ze iedere dag roken ook al is t allang geen coke meer. Ik vind t ontzettend vies geworden. Ik loop er al heel lang met een grote boog omheen
Klik om te vergroten...
Er is gewoon nog redelijk goeie heroïne te vinden hoor. Lichtbruine heroïne uit Turkije maar het is natuurlijk wel versneden. Als het echt niks meer voorstelde had me afkick ook niet zo heftig geweest. Scheelt wel per plek ofc.
M
MarkVLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb 40 jaar ervaring en kan je garanderen dat er nog steeds goeie dope te krijgen is, maar dan wel op het DW. Ik doe dat om de paar weken, om het leuk te houden en niet weer hooked te raken.
w
watnuweerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Red pill zei:
Maar methadon is niet de oplossing, het is het meest succesvolle om te taperen met meta om van je opiatenverslaving af te geraken maar als verslaafde heeft een langdurige meta kuur weinig nut want je blijft je receptoren voeden met een opiaat maar je krijgt niet de high waar je zo van houd.
Klik om te vergroten...

Tegenwoordig gebruiken ze suboxone, wat ze in de kliniek een "elegantere" manier vinden om af te kicken. Ik kreeg een eerste dosis waar ik gigantisch hard op ging. Ik wilde echt afkicken dus ik begon erover waarom ze me nog zwaarder spul geven dan waar ik verslaafd aan was, kutje cola keek in haar boekje en zei dat dat niet kon want dat stond zo in haar boek. Ik zat als enige met drugs tussen de alcoholisten en die waren er bizar slecht aan toe nuchter, ik vroeg me in eerste instantie af aan wat voor rommel die verslaafd waren. Dit en de kleuterachtige manier waarop ik benaderd en behandeld werd deden mij zo hard als ik kon wegrennen uit die tent, de Jellinek. Veel logischer leek het mij om de morfine af te bouwen en vanaf 10mg over te gaan op codeine, een zwakker middel, ipv een sterker middel. De huisarts begreep ook niet waarom ze in de kliniek een zwaarder middel gebruiken voor afbouw. Ik krijg van de huisarts 10% minder per week en dat gaat zonder veel moeite, sterker ik wordt langzaam wakker en dat bevalt me uitstekend, afkicken is een feest. Ik heb een keer heroine gehaald omdat de huisarts weg was en de vervanging moeilijk deed, ik was blij dat ik de medicinale morfine weer had daarna, de heroine komt niet in de buurt van medicinale morfine. Ik ga na volledig afkicken waarschijnlijk wel recreatief gebruiken. Ik weet beter van niet maar ik heb af en toe ontspanning nodig anders val ik om, letterlijk. Ironisch genoeg kun je dan nog het beste opiaat nemen ipv benzo's of drank met de katers en weet ik al wat niet.

Ik zit even te rekenen, pure hero kun je makkelijk zelf maken door de paracetamol en de caffeine eruit te filter. Er kan nog meer rommel inzitten maar dat komt in de praktijk nauwelijks voor, beweert men, ik weet niet. Je bent dus zo * modknip: geen prijzen noemen * kwijt voor een gram puur. Medicinale morfine is duur maar niet zo duur. Dat is al zout wat je kan laten kristaliseren en snuiven, ik kan je garanderen dat je geen idee hebt of het morfine of hero is wat je kop in knalt. Ik lees over het missen van nodding out. Ik ben een stuk van mijn voortand kwijt nodding out op de morfine, ik ben blijkbaar met mijn bek op het bureau geknald, niet leuk. Allergrootste grap is nog dat ik het gewoon at. Ik snoof ook wel de pillen maar max 10mg per dag anders zit de neus finaal dicht van de fillers.
Je kan ook eventueel hero maken van de morfine, aspirine kit bestellen voor de azijnzuuranhydride. Je krijgt niet meer morfine maar het knalt wel sneller je kop in. Ik heb niet zoveel behoefte aan nog gekker aangezien ik al een stuk van de voortand kwijt ben aan gekkigheid.
M
MIKE SinaloaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb vanaf 1988 heroïne gebruikt totdat er plotseling politie in de gebruikersruimtes gebruikers bolletjes wit en bruin lieten kopen bij verschillende dealers in Zuidoost "Mokum".
En de agenten de bolletjes meenamen voor laboratorium onderzoek van de kwaliteit en puurheid.
Nog geen 2 weken later hingen er A4tjes op de prikborden bij de gebruikersruimtes en Leger des Heils waarop een lijst met de prijs, gewicht ,en puurheid percentage van de bolletjes.
Niemand vroeg iets of keek ervan op.
Mijn nieuwsgierigheid was gewekt.
Juist omdat net in die voorgaande maanden de kwaliteit van voornamelijk de heroïne met een ongelooflijk slimme sluwheid steeds minder werdt en zwakker.
Deze verdachte lijstjes waren een bevestiging van mijn vermoeden dat er van hogerhand druk op de heroïnemarkt en de groothandelaren werdt gezet om de puurheid naar beneden te forceren en zo langzaam maar zeker de vorige generaties heroinegebruikers te ontmoedigen.
De overdosisen te laten dalen.
De buitenlandse junkies geen reden te geven om in Nederland te blijven hangen in de drugsscene.
En de alle Nederlandse opiaat verslaafden
Te laten wennen aan nog maar 15% pure heroïne per gram.
Terwijl dat decennia lang standaard rond de 50% was .
Hedendaags is de heroïne zelfs rond de 10% puur.
Dit beleid was niet op zichzelf, tegelijk met de druk op voornamelijk deTurkse heroïne mafia in Nederland werden er gratis heroïne verstrekking locaties in een aantal grote steden door heel Nederland geopend.
Deze hadden als eigenlijk doel niet nu opeens alle heroïne verslaafden te gaan verwennen met schone en sterkere witte heroïne.
Nee,...door het jou zou ingewikkeld mogelijk te maken en tegelijk vol te proppen met METHADON zodat je de overstap naar medicatie steeds normaler ging vinden en natuurlijk de high van de straat heroïne (bruin) en ook de laboratorium door de gemeente geleverde witte heroïne steeds slapper en zwakker te maken zodat je zoals nu het geval is je nog higher wordt van METHADON dan van welke heroïne je ook kon krijgen in Nederland bij je dealer!!!!
Al de dakloze junkies kregen tegelijk een uitkering en kamers of en gezamenlijke woning in de welbekende hoge flats van de Bijlmer en de Zeedijk was al leeg geveegd en alle naar de bijlmer vertrokken gebruikers ,..gingen ook vele over van heroïne op Alcohol,...daar voel je tenminste nog wat van.
Kijk om je heen,.. ooit een jonge hollandse Milenial heroïne zien gebruiken?
Of zoals vroeger hier normaal was en helaas nu nog steeds gebeurt in Engeland,Australië, en vooral in THE USA,...sterven er dagelijks jongeren aan zeer pure heroïne of andere opiaten zoals het zeer gevaarlijke FENTANYL.
In Nederland sterven misschien 10 mensen per jaar aan opiaten,...en dat is dan nog eerder aan medicatie met opiaat erin dan aan de slappe Nederlandse heroïne.
Het welbekende knotting ,..met je hoofd steeds voorover knikken ,...dat zag je vroeger door alle steden in de tram ,metro ,.op straat,.. nee zulke lekkere highs zijn door de Hollandse slimme ontmoediging en bewust zware straffen geven als je het als drugsdealer in je hoofd haalt om in Nederland bijvoorbeeld witte heroïne, of FENTANYL aan de man te brengen,..dan wordt je opgejaagd als een NSBer in '45.
Deel 2 ,...ga ik volgende week schrijven.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is me inderdaad opgevallen dat de kwaliteit weer steeds minder wordt terwijl ik hem juist steeds beter vond worden het afgelopen jaar. Ik heb een stash gekocht die zeker 40% heroïne en 60% cafeïne/paracetamol/andere meuk was eind November 2021. Vanaf Januari 2022 is die weer drastisch achteruit gegaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."