#1
Heb dit ook met heroïne gehad, ik hoor het ook vaker van anderen in mijn omgeving. Ik rook het alleen op bong en vooral in wietjoints. Maar ik neem het niet meer
.......Maar ik neem het niet meer.......
Nootjes? 😋Noot:
Dat is het beste wat je kunt doen.
Stop toch met die rotzooi
Nog steeds alleen bij misbruik, daarom zeg ik ook: waar alleen de sterksten onder ons mee om kunnen gaan😜 Morfine bijvoorbeeld is bij juist gebruik een wondermiddel voor bijvoorbeeld pijn en chronische patiënten. Heroine wordt/werd door soldaten veel gebruikt omdat het anders onhoudbaar werd al het leed en ellende die ze zien, zagen. Kan me er iets bij voorstellen. Of het de oorlog ten goede komt is een ander verhaal maarja.Hier kan ik het niet mee eens zijn.
Gelet op alle ellende die deze zooi met zich mee brengt....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."