Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb afgelopen zaterdag en zondag aardig wat heroïne gedaan (ongeveer 10 hits van folie gerookt per dag), en werd vandaag wakker en voelde me heel brak. Ik nam aan dat dit best normaal is omdat ik een aardig weekend achter de rug had. Nou door de dag heen voelde ik me minder brak maar wel heel gestresst en onrustig heel de dag door. Uiteindelijk ben ik gaan slapen en ben ik net wakker geworden midden in me slaap (wat bijna nooit gebeurd) met afkickverschijnselen. Ik vroeg me af of dit normaal is omdat ik het maar 2 dagen achter elkaar gebruikt heb, en ik weet echt zeker dat het opiaat afkickverschijnselen zijn. Misschien ook handig om te weten dat ik zaterdag 10mg methadon, 60mg oxazepam, 15mg diazepam en heel het weekend door nog aardig wat crack op had. Dus lang verhaal kort is het normaal dat ik deze afkickverschijnselen krijg en gaat dit even lang aanhouden als een normale opiaat detox?"