Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminder gebruik?

minder gebruik?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#1
wij komen er ook makkelijker aan ...mischien ook door de vriendenkring ..??
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#2
toen ik 16, 17, 18 was gbruikte ik eigenlijk ieder weekend flink wat pep (xtc, speed, coke) waar ik ook keek er was altijd wat te halen. daarna bleef alleen het jointje over want ja, werk, eigen huisje, cursussen, druk, druk, druk. De rest verdween op de achtergrond, tot hooguit 3x per jaar. vn. xtc, want dit geeft vind ik, de mooiste ervaring. Nu ben ik ondertussen 28 en probeer ik dit nog steeds vol te houden. en als ik dan een keer vakantie heb dan moet ik tegenwoordig echt op zoek! dagen, soms een week. absurd. Ik vraag me steeds meer af of ik nu ouder wordt en minder in het "wereldje" zit, of dat er nu toch veel en veel minder gebruikt wordt dan in de negentiger jaren. Zijn er twintigers, dertigers onder jullie die dat ook kennen?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Helaas, ik val niet onder de categorie, maar ik heb zelf juist nu meer dat ik steeds makkelijker overal aan kom, misschien heb ik jouw plaats in het drugs-wereldje wel over genomen :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kben dertiger en heb geen problemen om aan gerei te geraken. Ik heb een een aantal jaren niet gebruikt en toen ik weer ging gebruiken had ik in t begin heel even t probleem van waar haal ik ik het nu weer. dit omdat andere kennissen en vrienden inmiddels ook gestopt of geminderd waren. Maar nu heb ik weer aanbod te over. Dus geen probleem alleen lsd wil maar niet lukken.
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het ook alleen maar met xtc, verder kan ik ook wel overal aankomen, maar pilletjes, het lijkt wel of het verdwenen is in overijssel, baal, baal.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
cadou zei:
Ik heb het ook alleen maar met xtc, verder kan ik ook wel overal aankomen, maar pilletjes, het lijkt wel of het verdwenen is in overijssel, baal, baal.
Klik om te vergroten...

In overijssel zijn de meeste xtc pillen sowieso bagger, dus echt rouwig erom hoef je niet te zijn :)
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat is nou echt onzin, tenminste, er waren altijd knalgoede pillen te koop hier, alleen nu....tja, lastig
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben hier iig al een tijd geen goede xtc pillen tegengekomen. Geen idee hoe dat 5 jaar geleden hier was.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
raar, ze smijten er nochtans mee naar je hoofd

en waarom xtc zoeken als jullie paddo's in de smartshop kunne kopen
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
Kben dertiger en heb geen problemen om aan gerei te geraken. Ik heb een een aantal jaren niet gebruikt en toen ik weer ging gebruiken had ik in t begin heel even t probleem van waar haal ik ik het nu weer. dit omdat andere kennissen en vrienden inmiddels ook gestopt of geminderd waren. Maar nu heb ik weer aanbod te over. Dus geen probleem alleen lsd wil maar niet lukken.
Klik om te vergroten...

zelfde hiero
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jij ben dertiger?
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#12
toegegeven 5 tot 10 jaar terug was de xtc hier van veel betere kwaliteit dan nu, maar volgens mij is dat in het hele land zo. de hype is eraf denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."