Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskaken zonder xtc

kaken zonder xtc

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het ook wel, rare bewegingen soms met mn wangen. en veel bewegen met mijn tong. (In mijn mond dan wel) maar dat komt door mijn langdurig speedgebruik (en coke) denk ik.
j
j-xlLid
01-01-2024, 00:00
#2
nee deed t normaal nooit, nu merk ik het zeer duidelijk en n vriend van me wijst me der ook altijd op en hij had t dervoor nog nooit gezien, maar ik rook ook ong 3 x per week wiet ofzo ma dan heb k t nooit (drank en wiet samen geen id doe k bijna nooit)
j
j-xlLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoi ik gebruik wel es xtc maar nu al n tijdje niet maar als ik uitga en best veel drink heb k t wel es dat ik van zelf begin te kaken alsof k xtc heb gehad ofzo :confused: dus k snap der nix van en k heb al paar maanden nix gebruikt, waaraan kan dit liggen? heeft nog iemand zoiets meegemaakt of gehoord?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb het ook af en toe...ook wel als ik geblowd heb. Denk dat je het onbewust doet ofzo.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je ook gehad voordat je ooit geslikt had, alleen toen lette je er niet op. :wink:
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, ik heb het ook..als ik te veel gedronken heb begin ik te klapperen alsof ik pille opheb..ik weet nie waraan het ligt wss van veels te gebruiken..ik heb er geen logische verklaring voor..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Static Search zei:
ja, ik heb het ook..als ik te veel gedronken heb begin ik te klapperen alsof ik pille opheb..ik weet nie waraan het ligt wss van veels te gebruiken..ik heb er geen logische verklaring voor..
Klik om te vergroten...

hier ook na mijn laatste keer mdma, dat is zon 2 maanden geleden ongeveer. heb het wel steeds minder maar had er zeker een maand erge last van.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Knarsetanden en/of kaakklemmen is een verschijnsel wat in de psychiatrie veel voorkomt. Mensen met psychiatrische klachten hebben er wel eens last van.

Als je verder geen klachten hebt heeft de MDMA misschien op een één of andere manier iets getriggered, wat na gebruik van andere middelen boven komt. Niet veel om je druk over te maken denk ik.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
GewoonVOL zei:
Heb je ook gehad voordat je ooit geslikt had, alleen toen lette je er niet op. :wink:
Klik om te vergroten...

Exact.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja ook mensen die nog nooit xtc gebruikt hebben, doen dat wel eens hoor! Het valt je nu gewoon op :wink:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
MissDior zei:
ja ook mensen die nog nooit xtc gebruikt hebben, doen dat wel eens hoor! Het valt je nu gewoon op :wink:
Klik om te vergroten...

Wat ik zei dus. :openmouth:
j
j-xlLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmm ja ma nog maals ik had het nooit voor het gebruik van scheive en nu ineens wel en ik ga al heel lang met dezelfde mensen om en die zagen het ook nooit totop nu
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik kan je er wel in volgen hoor, ik heb dat zelf ook soms wel eens op een feesje, dan neem ik eens niets en dan is er toch op de een of andere manieer dat gekauw maar dan wel milder...
j
j-xlLid
01-01-2024, 00:00
#14
precies :beer: dat heb ik dus ook precies zo :) dankjewel voor t antwoord
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm.. ik heb er zelf geen last van.

Lijkt me vrij irritant trouwens.
Het moment van klapperen zal jouw verlangen naar xtc vrij groot zijn denk ik. Zit tussen de oren... je denk aan de X en je gaat klapperen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."