#1
Ik heb het ook wel, rare bewegingen soms met mn wangen. en veel bewegen met mijn tong. (In mijn mond dan wel) maar dat komt door mijn langdurig speedgebruik (en coke) denk ik.
Static Search zei:ja, ik heb het ook..als ik te veel gedronken heb begin ik te klapperen alsof ik pille opheb..ik weet nie waraan het ligt wss van veels te gebruiken..ik heb er geen logische verklaring voor..
GewoonVOL zei:Heb je ook gehad voordat je ooit geslikt had, alleen toen lette je er niet op.![]()
MissDior zei:ja ook mensen die nog nooit xtc gebruikt hebben, doen dat wel eens hoor! Het valt je nu gewoon op![]()
dat heb ik dus ook precies zo "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."