Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC @ home

XTC @ home

40 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Big ass bril

Met X op MOET ik altijd mijn grootste zonnebril op,
dat voelt vet goed, op de een of andere manier...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
zorg voor weed
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hola!
Volgend weekend gaan we waarschijnlijk thuis bij iemand slikken,
gewoon met een paar vrienden, in Brussel.
Heeft iemand nog leuke ideeen of suggesties ter optimalisering van de omstandigheden?
Alvast bedankt!
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ballie15 zei:
Hola!
Volgend weekend gaan we waarschijnlijk thuis bij iemand slikken,
gewoon met een paar vrienden, in Brussel.
Heeft iemand nog leuke ideeen of suggesties ter optimalisering van de omstandigheden?
Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
veel saffen halen en voor de rest zou ik nix plannen om te doen als je thuis zit want wss heb je dan tog weer helemaal zin in iets anders
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zorg voor leuke muziek. :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zorg voor een muts en een zonnenbril. Doen wij altijd, met die muts op je kop space je hem de pan uit. Echt waar! :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
toen ik een keer uit school fietste met xtc had ik ook een zonnebril..
zo groot lelijk ding maar schaamde me niet toen,iedereen aankijken

voelde me goed met die bril :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
El Retro zei:
Zorg voor een muts en een zonnenbril. Doen wij altijd, met die muts op je kop space je hem de pan uit. Echt waar! :grin:
Klik om te vergroten...

Ja een zonnebril hoort er altijd bij natuurlijk. :smoke:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
das gewoon zodat ze je grote ogen niet zien dan :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja maar het heeft ook een klassevolle uitstraling. :)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Helemaal mee eensch :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik doe het ook NOOIT om men ogen niet te laten zien, dat interesseert me niet dan. Tis gewoon, weten dat je die zonnenbril op hebt, raar uit te leggen, en het is zoals Saivy zegt, de klasse uitstraling he :sunglasses: . Ik had alleen de eerste keer grote ogen bij XTC, sinds ik wist wat ik moest voelen had ik geen grote ogen meer, alleen grote pupillen, maar geen grote ogen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou ik denk dat Jeller ook grote pupillen bedoelde. :wink: :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die zie je niet in den donker :sunglasses:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#15
euhm ? dragen jullie ook een zonnebril in discotheken ? vind je da niet raar ? ik heb wel zo'n mooie deure grote zonnebril die ik wel vet vindt ? ma vindt da ni raar en opvalle als je daarmee rond tsjoolt ?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je moet het ook niet in discotheken doen he. Dat is dom vind ik. Dat is juist om te zeggen: hey ik gebruik. Maar op grote feesten is het THA BOMB! Of thuis ofzo.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat dacht ik nou net ook :tongueout: met zo'n zonnebril oplopen in discotheke is vrage voor probleme :tongueout: ma lik outdoor :tongueout: zelfs alst regend :tongueout: lekker gangster :tongueout:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad :sunglasses:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik draag zovaak een zonnebril in clubs en er is nix raars aan hoor, ben toch niet de enigste :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Solidius zei:
Ik draag zovaak een zonnebril in clubs en er is nix raars aan hoor, ben toch niet de enigste :)
Klik om te vergroten...

mja wordt je dan ni raar bekeken ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."