#1
Big ass bril
Met X op MOET ik altijd mijn grootste zonnebril op,
dat voelt vet goed, op de een of andere manier...
Met X op MOET ik altijd mijn grootste zonnebril op,
dat voelt vet goed, op de een of andere manier...
veel saffen halen en voor de rest zou ik nix plannen om te doen als je thuis zit want wss heb je dan tog weer helemaal zin in iets andersballie15 zei:Hola!
Volgend weekend gaan we waarschijnlijk thuis bij iemand slikken,
gewoon met een paar vrienden, in Brussel.
Heeft iemand nog leuke ideeen of suggesties ter optimalisering van de omstandigheden?
Alvast bedankt!
El Retro zei:Zorg voor een muts en een zonnenbril. Doen wij altijd, met die muts op je kop space je hem de pan uit. Echt waar!![]()


Solidius zei:Ik draag zovaak een zonnebril in clubs en er is nix raars aan hoor, ben toch niet de enigste![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."