#1
ellesdee:
ik de laaste keer dus 2 pilletjes...
hoeveel is bij jou meer dan 1 pilletje?
ik de laaste keer dus 2 pilletjes...
hoeveel is bij jou meer dan 1 pilletje?
ballie15 zei:Ik heb wel van die effecten erbij, maar dat vind ik zelf niet lastig...
Als ik voel dat mijn kaken een beetje klemmen weet ik hoe laat het is en ben ik vet blij, ik vind het dan op dat moment ook wel chill om te doen.
Ik had gisteren wel heel veel "druk" op mijn ogen 's ochtends.
We hadden nog wat genomen op de terugweg en dan merk je wel dat je alleen je kaken, ogen en een strak gevoel overhoudt, niet echt love meer.
Ik ben altijd een uur of twee echt vaag.
Dr komt dan geen woord uit, ik sta stil en ben n beetje wit.
Maar tijdens die periode voel ik me juist heel goed, lekker spacend, prima.
De zondag en maandag gaan altijd wel, lekker beetje naspacen, jointjes roken OF werken, maar die kids houden me wel wakker.
De dinsdag worden al mijn ledematen behoorlijk zwaar, beetje lastig met op t bord schrijven alleen.
Ik heb wel altijd het gevoel van missen; het feest, de mensen, het heerlijke gevoel...
Maar daar raak ik niet depressief van gelukkig.
Solidius zei:MDA ftw.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."