#1
heb het nu alleen nog maar warm :P zweet me kapot en de dxm is gaan werken want ik typ enorm sloom...

mmm ik denk dat ik strax maar ga stappen

kkiller zei:dayafter misselijk als een gek niet doen XD nooit meer dit![]()
zommes zei:Dat is een levensgevaarlijke combinatie, wees maar blij dat je niet teveel hebt gepakt.
Mensen als jij geven drugs een slechte naam door (bijna) dood te gaan omdat ze alles tegelijk in hun mond stouwen zonder te weten of het überhaupt kan.
DarkScope zei:jij zegt dat je sloom gaat typen van dxm, dat je sloom wordt dus neem ik aan. Maar toen ik het nam had ik wel zoiets maar anders, ik kon nauwelijks meer lopen, het was heel moeilijk en vermoeiend om mijn benen te bewegen, soort van robot-achtige walk, ze bleven maar gestrekt. herkent iemand dit?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."