Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp een nuchtere maag?

Op een nuchtere maag?

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
mijavereLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zit me af te vragen wanneer een pil nu beter werkt: op een nuchtere maag of na een maaltijd? Wat is jullie ervaring hiermee?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nuchter slikken is in mijn geval een garantie voor een kotspartij later op de avond. Als ik slik zorg ik voor een goede bodem van een normale maaltijd, niet te vet.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zorg er altijd voor dat ik iets vantevoren heb gegeten, aangezien het anders later op de avond niet goed gaat.
x
xxmasterxxLid
01-01-2024, 00:00
#4
jullie adwoorder alle 3 niet goed op de vraag

hij wil denk ik weten ( zo als ik het lees) waneer het beter werkt

ik denk persoonlijk op een nuchtere maag omdat je die werkedne stoffen dan sneller op neemt

zo snel dat je maag over stuur raakt mja zijn vraag is waneer werkt het beter

op een nuchtere maag wekrt het sneller en beter mja is geen aanrader
ivm dat je dan je maag overstuur kan helpen

dus idd ff goed gezezond eten en idd niet te vet werkt op een of andere manier averegs ( hoor je temisnte vaak)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je het zo bekijkt, dan nog steeds een bodempje eten in je maag. XTC op een lege maag kan voor kotsen zorgen en dan heb je een kut-effect:P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
xxmasterxx zei:
jullie adwoorder alle 3 niet goed op de vraag

hij wil denk ik weten ( zo als ik het lees) waneer het beter werkt

ik denk persoonlijk op een nuchtere maag omdat je die werkedne stoffen dan sneller op neemt

zo snel dat je maag over stuur raakt mja zijn vraag is waneer werkt het beter

op een nuchtere maag wekrt het sneller en beter mja is geen aanrader
ivm dat je dan je maag overstuur kan helpen

dus idd ff goed gezezond eten en idd niet te vet werkt op een of andere manier averegs ( hoor je temisnte vaak)
Klik om te vergroten...

Zijn wij ff blij dat jij de vraag goed hebt begrepen! :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
xxmasterxx zei:
jullie adwoorder alle 3 niet goed op de vraag

hij wil denk ik weten ( zo als ik het lees) waneer het beter werkt

ik denk persoonlijk op een nuchtere maag omdat je die werkedne stoffen dan sneller op neemt

zo snel dat je maag over stuur raakt mja zijn vraag is waneer werkt het beter

op een nuchtere maag wekrt het sneller en beter mja is geen aanrader
ivm dat je dan je maag overstuur kan helpen

dus idd ff goed gezezond eten en idd niet te vet werkt op een of andere manier averegs ( hoor je temisnte vaak)
Klik om te vergroten...

Zijn wij ff blij dat jij de vraag goed hebt begrepen! :wink:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

wat zoude we toch zonder he moeten :openmouth:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#8
anaal!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
teebo zei:
anaal!
Klik om te vergroten...

juist, jij snapt t
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op lege maag werkt een pilletje wel stukken harder.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bijna alles werkt beter op een lege maag, maar kan ook voor misselijkheid zorgen.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psycho_Chrono zei:
Bijna alles werkt beter op een lege maag, maar kan ook voor misselijkheid zorgen.
Klik om te vergroten...
Klopt.

Toch raad ik iedereen aan drugs niet op een lege maag te gebruiken.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
zorg dat je bij xtc inderdaad een klein bodempje hebt, is ook wat gezonder. Niet teveel vreten anders komt het er nog naar buiten waar het eigenlijk naar binnen ging.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."