Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma kristallee

mdma kristallee

73 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
beertjahh zei:
nou.. ik ga morgen ook proberen en krijg 2 gram..

Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..

Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?

kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..

:wave:
Klik om te vergroten...

een dosis van 125mg is veel om mee te beginnen hoor. Ik zou het zeker niet boven de 100mg doen. Tenzij je wel gewent bent veel mdma pille te slikken ??? Ik zou dan met 1 pil beginnen gewoon dat is dus al 125mg.

Gewoon slikken en genieten van het effect. 2 gram voor 50 euro is wel vrij veel trouwens :)

Ben benieuwd wat je er van vind. Vrede :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ok allemaal klaar voor de shock?

ik betaal 40 euro per gram voor mdma kristallen
60 coke
12.5 speed

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Frisko zei:
Fishhead07 zei:
beertjahh zei:
nou.. ik ga morgen ook proberen en krijg 2 gram..

Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..

Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?

kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..

:wave:
Klik om te vergroten...

een dosis van 125mg is veel om mee te beginnen hoor. Ik zou het zeker niet boven de 100mg doen. Tenzij je wel gewent bent veel mdma pille te slikken ??? Ik zou dan met 1 pil beginnen gewoon dat is dus al 125mg.

Gewoon slikken en genieten van het effect. 2 gram voor 50 euro is wel vrij veel trouwens :)

Ben benieuwd wat je er van vind. Vrede :wink:
Klik om te vergroten...
25€ valt nog mee voor iemand die da niet veel doet,of niet veel ineens koopt...
zijn meer mensen die 25€ of meer betalen per gram!! :wave:
Klik om te vergroten...

Ja i know maar daarom blijft het een hoop geld. Mooi nog meer dan 25 per gram :openmouth: Ik ben gewoon blij dat niet te betalen en ik koop ook klein in hoor.

vrede man :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehe, balen voor de tripsitters
ze zullen zeker een afkeer krijgen van mdma als ze jullie bezig zullen zien, terwijl ze niet weten wat ze missen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha idd^

een vriend van me weet nog niet zeker of hij mee wil doen, ben benieuwd wat hij gaat doen als hij ons lkkr ziet gaan :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
firefighter1 zei:
25 euries pfffffffffff das geld zat hier is het goedkoper en niet goed geld terug!!! probeer dat maar eens ergens te krijgen!!! :grin:
Klik om te vergroten...

haha op drugs niet geld geld teurg ?? haha nog nooit gehoord :P dus jij die grakm opsnuiven nee vond het niets 25 euro graag terug :grin: lol.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Komend weekend is het zover :)

Een vriend van me vroeg aan me of je er erg scheef van ging staan.. daar wist ik zelf geen antw op omdat ik nooit pure mdma heb gehad.

maar ga je er dan erg scheef van staan of valt dat wel mee
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Scheef gaan staan vind ik wat teveel gezegd, ik heb vorige week een voor de eerste keer pure MDMA genomen, scheef kijken zou wel kunnen dat weet ik niet zeker, ik denk dat het van de hoeveelheid afhangt,
ik had ca. 2 gram voor 4 personen in een whiskyglas gedaan, en vervolgens hebben we gewoon lekker telkens met een natte vinger een Likkie genomen, :grin:

wat me overigens wel is verteld dat het met MDMA kristallen net zoals met andere middelen is dat er min of meer toch grade / kwaliteits verschil kan zijn, ik ken me niet uit maar er schijnt wel degelijk verschil, wellicht zijn hier mensen die daar meer vanaf weten.

aanrader is wel om lekkere verse appelsap in te slaan dit smaakt super op MDMA, voor de rest zeker een paar jointjes tussendoor.

Ik had trouwens ook een paar vraagjes,
ik had na het chillfeestje van afgelopen week, twee dagen pijn in mijn nek (achter) kan dit samenhangen met MDMA gebruik?
Hoe kan je het beste de kristallen in gelijke afgewogen porties verdelen?

nu hebben wij heerlijke likjes (nou ja heerlijk, zo bitter als wat) genomen maar ik denk dat het beter is het in capsules of zo te doen.

in ieders geval chill ze, veel plezier toegewenst :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Big Mo zei:
Scheef gaan staan vind ik wat teveel gezegd, ik heb vorige week een voor de eerste keer pure MDMA genomen, scheef kijken zou wel kunnen dat weet ik niet zeker, ik denk dat het van de hoeveelheid afhangt,
ik had ca. 2 gram voor 4 personen in een whiskyglas gedaan, en vervolgens hebben we gewoon lekker telkens met een natte vinger een Likkie genomen, :grin:

wat me overigens wel is verteld dat het met MDMA kristallen net zoals met andere middelen is dat er min of meer toch grade / kwaliteits verschil kan zijn, ik ken me niet uit maar er schijnt wel degelijk verschil, wellicht zijn hier mensen die daar meer vanaf weten.

aanrader is wel om lekkere verse appelsap in te slaan dit smaakt super op MDMA, voor de rest zeker een paar jointjes tussendoor.

Ik had trouwens ook een paar vraagjes,
ik had na het chillfeestje van afgelopen week, twee dagen pijn in mijn nek (achter) kan dit samenhangen met MDMA gebruik?
Hoe kan je het beste de kristallen in gelijke afgewogen porties verdelen?

nu hebben wij heerlijke likjes (nou ja heerlijk, zo bitter als wat) genomen maar ik denk dat het beter is het in capsules of zo te doen.

in ieders geval chill ze, veel plezier toegewenst :smoke:
Klik om te vergroten...

nou als je al een halve gram binnehebt en niet scheef staat dan heb je kut spul :P ik ken mensen die gebruike veel die pakken een halve gram mdma kristalle en die zijn flink ver heen.

:wink: je gaat er zekr wel hard op en zeker bij grote hoeveelheden als je echt goede kristalle hebt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kristalleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
belachelijke prijzen hier amaai

voor 25gr betaal ik 6€ de gram!!!
zelfs 4€ de gram voor meer :wave: :hearteyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...


:hearteyes:

wie is je dealer? :P :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
nou als je al een halve gram binnehebt en niet scheef staat dan heb je kut spul
Klik om te vergroten...

ik had dus ca. 2 gram, dit is weggelikt door 4 personen in een tijdsspannen van pak hem beet 5 uur, het was aardig chill dus ik vermoedt redelijk goed spul.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Danke, heb er zwaar veel zin in :grin: hoop dat ik nu eens dat intens gelukkige XTC gevoel ga krijgen want normaal viel het wel mee.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
waar woonde jij :P ga ik je dealer zoeken :P (A) ik vind hem wel :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."