Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma kristallee

mdma kristallee

73 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou.. ik ga morgen ook proberen en krijg 2 gram..

Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..

Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?

kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
beertjahh zei:
nou.. ik ga morgen ook proberen en krijg 2 gram..

Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..

Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?

kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..

:wave:
Klik om te vergroten...

een dosis van 125mg is veel om mee te beginnen hoor. Ik zou het zeker niet boven de 100mg doen. Tenzij je wel gewent bent veel mdma pille te slikken ??? Ik zou dan met 1 pil beginnen gewoon dat is dus al 125mg.

Gewoon slikken en genieten van het effect. 2 gram voor 50 euro is wel vrij veel trouwens :)

Ben benieuwd wat je er van vind. Vrede :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ok allemaal klaar voor de shock?

ik betaal 40 euro per gram voor mdma kristallen
60 coke
12.5 speed

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
Fishhead07 zei:
beertjahh zei:
nou.. ik ga morgen ook proberen en krijg 2 gram..

Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..

Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?

kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..

:wave:
Klik om te vergroten...

een dosis van 125mg is veel om mee te beginnen hoor. Ik zou het zeker niet boven de 100mg doen. Tenzij je wel gewent bent veel mdma pille te slikken ??? Ik zou dan met 1 pil beginnen gewoon dat is dus al 125mg.

Gewoon slikken en genieten van het effect. 2 gram voor 50 euro is wel vrij veel trouwens :)

Ben benieuwd wat je er van vind. Vrede :wink:
Klik om te vergroten...
25€ valt nog mee voor iemand die da niet veel doet,of niet veel ineens koopt...
zijn meer mensen die 25€ of meer betalen per gram!! :wave:
Klik om te vergroten...

Ja i know maar daarom blijft het een hoop geld. Mooi nog meer dan 25 per gram :openmouth: Ik ben gewoon blij dat niet te betalen en ik koop ook klein in hoor.

vrede man :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe, balen voor de tripsitters
ze zullen zeker een afkeer krijgen van mdma als ze jullie bezig zullen zien, terwijl ze niet weten wat ze missen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha idd^

een vriend van me weet nog niet zeker of hij mee wil doen, ben benieuwd wat hij gaat doen als hij ons lkkr ziet gaan :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
firefighter1 zei:
25 euries pfffffffffff das geld zat hier is het goedkoper en niet goed geld terug!!! probeer dat maar eens ergens te krijgen!!! :grin:
Klik om te vergroten...

haha op drugs niet geld geld teurg ?? haha nog nooit gehoord :P dus jij die grakm opsnuiven nee vond het niets 25 euro graag terug :grin: lol.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pff 25 gram dat zou hier echt liggen te vergaan.. :P Maja het is dan wel lekker goedkoop inderdaad.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey

Ik ga over 2 weken ongeveer mdma kristallen proberen, ik ga deze in n glas water doen en we zijn met ongeveer 5 man ( waarvan minstens 2 tripsitters )

Nu wou ik graag weten hoeveel mdma we dan ongeveer per glas moeten doen om een fijn effect te krijgen ?

Ik en een andere vriendin hebben ervaring met xtc, de andere 3 die meedoen helemaal niet.

alvast bedankt :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
je gram opdelen in 10 gelijke stukken en dit dan in je glas mieteren, 100mg mdma dus per keer, dit moet wel een prettige ervaring zijn. Mocht je het wat ruigen willen pak je nog eens 100mg :) Heel veel plezier!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
In plaats van opdelen kan je natuurlijk ook een gram in een liter vloeistof oplossen. 1ml = 1mg dan :)

Moet je nog ff wat mensen erbij zoeken om die liter op te krijgen :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
25 euro voor een gram is zeer netjes...

Verder hoef je nergens rekening mee te houden... just have fun! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha ja idd, we betalen 25 euro voor 1 gram, lijkt me wel een normale prijs ofniet?

Zijn er verder nog dingen waarmee we extra rekening moeten houden ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Delirium zei:
25 euro voor een gram is zeer netjes...

Verder hoef je nergens rekening mee te houden... just have fun! :grin:
Klik om te vergroten...

25 is duur -_-
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ok Ty :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
100 mg is deftig als je zuivere hebt.. je kan altijd bijnemen hé
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
25 is inderdaad erg duur :) Ik zou het inderdaad houden op 100mg per persoon. Dus hou je nog een halve gr over kan je aantal nog later nemen of voor een andere keer gebruiken.

Hoe vaak gebruik je XTC en wat voor pille had je? Omdat je geen love gevoel kreeg heeft natuurlijk daar mee te maken maarja dat weet je zelf ook wel denk ik :P

Ben benieuwd wat je er van vind :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
MichaelMayhem zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:
ok allemaal klaar voor de shock?

ik betaal 40 euro per gram voor mdma kristallen
60 coke
12.5 speed

:wave:
Klik om te vergroten...

Tja belgie he :)

MichaelMayhem zei:
Dan moet die straatkwaliteit wel heel erg bagger zijn. dan je tot 10g moet gaan om te sterven :openmouth:

De MDMA die ik wel eens haal krijg je echt het gevoel dat je doodgaat na 1 gram (koorts, kotsen, trillen, hallicuneren)
Klik om te vergroten...

dat is onzin wat je nu zegt. lees mijn vorige post de ld50 ligt op 106mg per kg bij muizen die worden ingespoten met de puurste mdma.

dus bij een normaal mens van rond de 60kilo komt dat al neer op ruim op meer dan 10gram straatkwaliteit mdma naar binnen werken.

OT: De prijs zegt niets de één betaald meer als de ander maar de één heeft ook beter spul dan de ander.

Ik kan speed voor 5 halen is kutspul en kan het voor 10 halen en is topkwaliteit dus ja.

Ligt aan je contact en aan de afname tja de een heeft goedkoop spul met goede kwaliteit en de anders slecht spul voor dure prijs. niets aan te doen helaas :)
Klik om te vergroten...

Als je mn tekst goed had gelezen kan je zien dat 1gr het "gevoel" van doodgaan nabootst.
Ik neem aan dat bijna iedereen wel eens perongeluk teveel heeft genomen en dat je door de drug overweldigt wordt.
Klik om te vergroten...

tja het gevoel te veel nemen of bijna doogaan is nogal ruim begrip. Maar heel simpel door XTC of mdma kristalle krijg je geen overdosis en zal je neit doodgaan. Mensen die wel doodgaan zijn door de bijwerking zoals overhitting en uitdroging.

En zo goedkoop is jou dealer ook weeer niet hoor :) standaart nederlandse prijzen en kan nog vele malren goedkoper. Maar nogmaals prijs zegt niets gaat uiteindelijk om prijs kwaliteit verhouding. Misschien betaal je wel 15 euro voor speed maar als je dan hele goed heb is dat beter dan 8 euro kut speed dus ja.

:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik betaal gewoon echt 7 euro voor een gram mdma kristallen =/
De kwaliteit kan ik niet met zekerheid zeggen, maar na 200/300mg heb ik echt het gevoel dat ik doodga. (extreme koorts, overgeven, hallicuneren als een gek :P)

En speed kan ik hier ook voor 5 euro per gram kopen, alleen dan merk je wel dat het aardig versneden is. Voor 15 euro hoef je maar 0.2gr te nemen en je kan 2 dagen niet slapen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
MichaelMayhem zei:
Ik betaal gewoon echt 7 euro voor een gram mdma kristallen =/
De kwaliteit kan ik niet met zekerheid zeggen, maar na 200/300mg heb ik echt het gevoel dat ik doodga. (extreme koorts, overgeven, hallicuneren als een gek :P)

En speed kan ik hier ook voor 5 euro per gram kopen, alleen dan merk je wel dat het aardig versneden is. Voor 15 euro hoef je maar 0.2gr te nemen en je kan 2 dagen niet slapen.
Klik om te vergroten...

Oke 7 euro is niet duur maar ik betaal ook weinig gelukkig daarvoor. Maar nogmaals je moet kijkennaar prijs kwaliteit verhouding niet naar de prijs alleen. Ik kon ook speed voor 5 kopen maar je merkt duidelijk het kwaliteits verschil ik als bijna nooit speed gebruiken boie dat niet :P maar grote gebruikers boeid het wel.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."