#1
nou.. ik ga morgen ook proberen en krijg 2 gram..
Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..
Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?
kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..

Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..
Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?
kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..
