#1
Danke, heb er zwaar veel zin in
hoop dat ik nu eens dat intens gelukkige XTC gevoel ga krijgen want normaal viel het wel mee.

Frisko zei:belachelijke prijzen hier amaai
voor 25gr betaal ik 6€ de gram!!!
zelfs 4€ de gram voor meer![]()
![]()
![]()
7 a 8€Fishhead07 zei:Frisko zei:belachelijke prijzen hier amaai
voor 25gr betaal ik 6€ de gram!!!
zelfs 4€ de gram voor meer![]()
![]()
![]()
Jahoornou dan ben je een van de weinige :P ik betaal 12,50 en dat is al heel goedkoop hoor. Maarja wat moet ik met 25 gram ??? :P dus ja wat betaal je los per gram ??
![]()
Goanaut zei:Pff 25 gram dat zou hier echt liggen te vergaan.. :P Maja het is dan wel lekker goedkoop inderdaad.
Fishhead07 zei:maar het kan altijd goedkoper maarja je meot maar net mzzl hebben zijn zoals ik hier lees genoeg mensen die veel meer dan 12,50 betalen dus ja![]()
![]()

25€ valt nog mee voor iemand die da niet veel doet,of niet veel ineens koopt...Fishhead07 zei:beertjahh zei:nou.. ik ga morgen ook proberen en krijg 2 gram..
Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..
Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?
kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..
![]()
een dosis van 125mg is veel om mee te beginnen hoor. Ik zou het zeker niet boven de 100mg doen. Tenzij je wel gewent bent veel mdma pille te slikken ??? Ik zou dan met 1 pil beginnen gewoon dat is dus al 125mg.
Gewoon slikken en genieten van het effect. 2 gram voor 50 euro is wel vrij veel trouwens![]()
Ben benieuwd wat je er van vind. Vrede![]()

Ellesdee zei:Fishhead07 zei:maar het kan altijd goedkoper maarja je meot maar net mzzl hebben zijn zoals ik hier lees genoeg mensen die veel meer dan 12,50 betalen dus ja![]()
![]()
ik betaal in natura![]()
![]()
![]()
ik ben geen sletEllesdee zei:Fishhead07 zei:maar het kan altijd goedkoper maarja je meot maar net mzzl hebben zijn zoals ik hier lees genoeg mensen die veel meer dan 12,50 betalen dus ja![]()
![]()
ik betaal in natura![]()
![]()
![]()
:P 

beertjahh zei:nou.. ik ga morgen ook proberen en krijg 2 gram..
Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..
Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?
kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..
![]()

Frisko zei:25€ valt nog mee voor iemand die da niet veel doet,of niet veel ineens koopt...Fishhead07 zei:beertjahh zei:nou.. ik ga morgen ook proberen en krijg 2 gram..
Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..
Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?
kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..
![]()
een dosis van 125mg is veel om mee te beginnen hoor. Ik zou het zeker niet boven de 100mg doen. Tenzij je wel gewent bent veel mdma pille te slikken ??? Ik zou dan met 1 pil beginnen gewoon dat is dus al 125mg.
Gewoon slikken en genieten van het effect. 2 gram voor 50 euro is wel vrij veel trouwens![]()
Ben benieuwd wat je er van vind. Vrede![]()
zijn meer mensen die 25€ of meer betalen per gram!!![]()
firefighter1 zei:25 euries pfffffffffff das geld zat hier is het goedkoper en niet goed geld terug!!! probeer dat maar eens ergens te krijgen!!!![]()

Big Mo zei:Scheef gaan staan vind ik wat teveel gezegd, ik heb vorige week een voor de eerste keer pure MDMA genomen, scheef kijken zou wel kunnen dat weet ik niet zeker, ik denk dat het van de hoeveelheid afhangt,
ik had ca. 2 gram voor 4 personen in een whiskyglas gedaan, en vervolgens hebben we gewoon lekker telkens met een natte vinger een Likkie genomen,![]()
wat me overigens wel is verteld dat het met MDMA kristallen net zoals met andere middelen is dat er min of meer toch grade / kwaliteits verschil kan zijn, ik ken me niet uit maar er schijnt wel degelijk verschil, wellicht zijn hier mensen die daar meer vanaf weten.
aanrader is wel om lekkere verse appelsap in te slaan dit smaakt super op MDMA, voor de rest zeker een paar jointjes tussendoor.
Ik had trouwens ook een paar vraagjes,
ik had na het chillfeestje van afgelopen week, twee dagen pijn in mijn nek (achter) kan dit samenhangen met MDMA gebruik?
Hoe kan je het beste de kristallen in gelijke afgewogen porties verdelen?
nu hebben wij heerlijke likjes (nou ja heerlijk, zo bitter als wat) genomen maar ik denk dat het beter is het in capsules of zo te doen.
in ieders geval chill ze, veel plezier toegewenst![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."