Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma kristallee

mdma kristallee

73 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Scheef gaan staan vind ik wat teveel gezegd, ik heb vorige week een voor de eerste keer pure MDMA genomen, scheef kijken zou wel kunnen dat weet ik niet zeker, ik denk dat het van de hoeveelheid afhangt,
ik had ca. 2 gram voor 4 personen in een whiskyglas gedaan, en vervolgens hebben we gewoon lekker telkens met een natte vinger een Likkie genomen, :grin:

wat me overigens wel is verteld dat het met MDMA kristallen net zoals met andere middelen is dat er min of meer toch grade / kwaliteits verschil kan zijn, ik ken me niet uit maar er schijnt wel degelijk verschil, wellicht zijn hier mensen die daar meer vanaf weten.

aanrader is wel om lekkere verse appelsap in te slaan dit smaakt super op MDMA, voor de rest zeker een paar jointjes tussendoor.

Ik had trouwens ook een paar vraagjes,
ik had na het chillfeestje van afgelopen week, twee dagen pijn in mijn nek (achter) kan dit samenhangen met MDMA gebruik?
Hoe kan je het beste de kristallen in gelijke afgewogen porties verdelen?

nu hebben wij heerlijke likjes (nou ja heerlijk, zo bitter als wat) genomen maar ik denk dat het beter is het in capsules of zo te doen.

in ieders geval chill ze, veel plezier toegewenst :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Big Mo zei:
Scheef gaan staan vind ik wat teveel gezegd, ik heb vorige week een voor de eerste keer pure MDMA genomen, scheef kijken zou wel kunnen dat weet ik niet zeker, ik denk dat het van de hoeveelheid afhangt,
ik had ca. 2 gram voor 4 personen in een whiskyglas gedaan, en vervolgens hebben we gewoon lekker telkens met een natte vinger een Likkie genomen, :grin:

wat me overigens wel is verteld dat het met MDMA kristallen net zoals met andere middelen is dat er min of meer toch grade / kwaliteits verschil kan zijn, ik ken me niet uit maar er schijnt wel degelijk verschil, wellicht zijn hier mensen die daar meer vanaf weten.

aanrader is wel om lekkere verse appelsap in te slaan dit smaakt super op MDMA, voor de rest zeker een paar jointjes tussendoor.

Ik had trouwens ook een paar vraagjes,
ik had na het chillfeestje van afgelopen week, twee dagen pijn in mijn nek (achter) kan dit samenhangen met MDMA gebruik?
Hoe kan je het beste de kristallen in gelijke afgewogen porties verdelen?

nu hebben wij heerlijke likjes (nou ja heerlijk, zo bitter als wat) genomen maar ik denk dat het beter is het in capsules of zo te doen.

in ieders geval chill ze, veel plezier toegewenst :smoke:
Klik om te vergroten...

nou als je al een halve gram binnehebt en niet scheef staat dan heb je kut spul :P ik ken mensen die gebruike veel die pakken een halve gram mdma kristalle en die zijn flink ver heen.

:wink: je gaat er zekr wel hard op en zeker bij grote hoeveelheden als je echt goede kristalle hebt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kristalleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
belachelijke prijzen hier amaai

voor 25gr betaal ik 6€ de gram!!!
zelfs 4€ de gram voor meer :wave: :hearteyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...


:hearteyes:

wie is je dealer? :P :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou als je al een halve gram binnehebt en niet scheef staat dan heb je kut spul
Klik om te vergroten...

ik had dus ca. 2 gram, dit is weggelikt door 4 personen in een tijdsspannen van pak hem beet 5 uur, het was aardig chill dus ik vermoedt redelijk goed spul.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Big Mo zei:
nou als je al een halve gram binnehebt en niet scheef staat dan heb je kut spul
Klik om te vergroten...

ik had dus ca. 2 gram, dit is weggelikt door 4 personen in een tijdsspannen van pak hem beet 5 uur, het was aardig chill dus ik vermoedt redelijk goed spul.
Klik om te vergroten...

oke ik las: wij hebben 2 gram verdeeld over 4 personen en dat in ons drinken gedaan :) ik dacht al als jij ineens 500 mg binnenkrijgt en alleen beetje chill voelt dan is het troep.

Maar ook al lik je over 5 uur 500 mg weg dan hoor je hem hard te space. Van een klein lijntje voel je zeker al wat en 500 mg is echt veel.

Of je hebt een hoge mdma tolerantie of het is echt geen goed spul.

:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
enorm veel mensen gebruiken een halve gram op een avond.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
kan ook makkelijk :wink: zijn 4 goeie pilletjes een halve gram kristalle
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou het was een aardig nachtje hoor, ik heb aardig gechilled en behoorlijk gespaced, don't worry, well denk ik dat zoals ik hier links en recht lees op een gegeven moment je serotine minder wordt of zo en het niet meer zo'n impact heeft als je aan het bijnemen bent, of en dat het ook zijn natuurlijk dat je wel degelijk hard aan het gaan bent maar dat je je er wellicht minder bewust van bent,.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Big Mo zei:
Nou het was een aardig nachtje hoor, ik heb aardig gechilled en behoorlijk gespaced, don't worry, well denk ik dat zoals ik hier links en recht lees op een gegeven moment je serotine minder wordt of zo en het niet meer zo'n impact heeft als je aan het bijnemen bent, of en dat het ook zijn natuurlijk dat je wel degelijk hard aan het gaan bent maar dat je je er wellicht minder bewust van bent,.
Klik om te vergroten...

Heheh gelukkig ik dacht al :grin: Het klopt inderdaad dat als je vaak MDMA gebruikt je een tolerantie opbouwt en je serotine voorraad verminderd en pas naar 2/3 maanden volledig is aangevult en dan pas zul je weer het optimale effect krijgen.

Maar als je neit vaak MDMA gebruikt en je neemt dan op een avond een halve gram dan ben je goed weg hoor :P

Ik hou het liever bij pillen :grin: Laatste keren dat ik MDMA kristalle nam voelde ik vrijwel niets terwijl ik XTC wel voel. De dosis mdma is ongeveer gelijk. Maarja blijkbaar die kristalle minder sterk of toch lageren dosis. Vaag :rolleyes: Dus hou het voorlopig bij pille anders blijf ik me kristalle snuiven :P haha

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Damn wat was dat lekker zeg :grin: Heb 3 dagen achter een stuk met 1 gram gedaan, waarvan 3 andere mensen nog 2 kleine likjes hebben gehad,
op een gegeven moment hadi k gwn alls uit het zakje gepakt en geslikt, en toen vóór het insloeg wiet gerookt..
Damn dat was SUPER hahaha.
Ik ging liggen en toen deed ik mn ogen dicht, zag mezelf gwn door het hele huis lopen in negatief. echt superwazig .
verder heb ik het ook wel gemerkt de week erna, iedere nacht 'nachtmerries' over drugs gehad, in 1 ging een vriend van me voor het eerst op de x en werd toen vermoord op de wc van een pretpark.
in een andere ging ik xtc en speed doorelkaar gooie en vet hallucinere :P

hou het toch liever op xtc op feesten :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
en freezing hoe was het ?? :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Correctie, 20 euro voor 1 gram :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey

Ik ga over 2 weken ongeveer mdma kristallen proberen, ik ga deze in n glas water doen en we zijn met ongeveer 5 man ( waarvan minstens 2 tripsitters )

Nu wou ik graag weten hoeveel mdma we dan ongeveer per glas moeten doen om een fijn effect te krijgen ?

Ik en een andere vriendin hebben ervaring met xtc, de andere 3 die meedoen helemaal niet.

alvast bedankt :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
je gram opdelen in 10 gelijke stukken en dit dan in je glas mieteren, 100mg mdma dus per keer, dit moet wel een prettige ervaring zijn. Mocht je het wat ruigen willen pak je nog eens 100mg :) Heel veel plezier!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
In plaats van opdelen kan je natuurlijk ook een gram in een liter vloeistof oplossen. 1ml = 1mg dan :)

Moet je nog ff wat mensen erbij zoeken om die liter op te krijgen :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
25 euro voor een gram is zeer netjes...

Verder hoef je nergens rekening mee te houden... just have fun! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha ja idd, we betalen 25 euro voor 1 gram, lijkt me wel een normale prijs ofniet?

Zijn er verder nog dingen waarmee we extra rekening moeten houden ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Delirium zei:
25 euro voor een gram is zeer netjes...

Verder hoef je nergens rekening mee te houden... just have fun! :grin:
Klik om te vergroten...

25 is duur -_-
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ok Ty :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."