#1
Scheef gaan staan vind ik wat teveel gezegd, ik heb vorige week een voor de eerste keer pure MDMA genomen, scheef kijken zou wel kunnen dat weet ik niet zeker, ik denk dat het van de hoeveelheid afhangt,
ik had ca. 2 gram voor 4 personen in een whiskyglas gedaan, en vervolgens hebben we gewoon lekker telkens met een natte vinger een Likkie genomen,
wat me overigens wel is verteld dat het met MDMA kristallen net zoals met andere middelen is dat er min of meer toch grade / kwaliteits verschil kan zijn, ik ken me niet uit maar er schijnt wel degelijk verschil, wellicht zijn hier mensen die daar meer vanaf weten.
aanrader is wel om lekkere verse appelsap in te slaan dit smaakt super op MDMA, voor de rest zeker een paar jointjes tussendoor.
Ik had trouwens ook een paar vraagjes,
ik had na het chillfeestje van afgelopen week, twee dagen pijn in mijn nek (achter) kan dit samenhangen met MDMA gebruik?
Hoe kan je het beste de kristallen in gelijke afgewogen porties verdelen?
nu hebben wij heerlijke likjes (nou ja heerlijk, zo bitter als wat) genomen maar ik denk dat het beter is het in capsules of zo te doen.
in ieders geval chill ze, veel plezier toegewenst
ik had ca. 2 gram voor 4 personen in een whiskyglas gedaan, en vervolgens hebben we gewoon lekker telkens met een natte vinger een Likkie genomen,
wat me overigens wel is verteld dat het met MDMA kristallen net zoals met andere middelen is dat er min of meer toch grade / kwaliteits verschil kan zijn, ik ken me niet uit maar er schijnt wel degelijk verschil, wellicht zijn hier mensen die daar meer vanaf weten.
aanrader is wel om lekkere verse appelsap in te slaan dit smaakt super op MDMA, voor de rest zeker een paar jointjes tussendoor.
Ik had trouwens ook een paar vraagjes,
ik had na het chillfeestje van afgelopen week, twee dagen pijn in mijn nek (achter) kan dit samenhangen met MDMA gebruik?
Hoe kan je het beste de kristallen in gelijke afgewogen porties verdelen?
nu hebben wij heerlijke likjes (nou ja heerlijk, zo bitter als wat) genomen maar ik denk dat het beter is het in capsules of zo te doen.
in ieders geval chill ze, veel plezier toegewenst

