#1
Pff 25 gram dat zou hier echt liggen te vergaan.. :P Maja het is dan wel lekker goedkoop inderdaad.
beertjahh zei:zijn die mdma kristallen niet heel erg slecht? (ja alles is slecht haha dat weet ik ) maar kun je dan niet beter xtc pillen pakken? Ja ik weet het niet hoor, maar het lijkt me dat als je alcohol mixt (xtc pil) en alcohol puur (mdma kristal) dat je dat een beetje kan vergelijken ..
maja ik weet niet hoor.. kom misschien wel dom over haha:P
![]()
![]()
beertjahh zei:zijn die mdma kristallen niet heel erg slecht? (ja alles is slecht haha dat weet ik ) maar kun je dan niet beter xtc pillen pakken? Ja ik weet het niet hoor, maar het lijkt me dat als je alcohol mixt (xtc pil) en alcohol puur (mdma kristal) dat je dat een beetje kan vergelijken ..
maja ik weet niet hoor.. kom misschien wel dom over haha:P
![]()
![]()

Frisko zei:belachelijke prijzen hier amaai
voor 25gr betaal ik 6€ de gram!!!
zelfs 4€ de gram voor meer![]()
![]()
![]()
7 a 8€Fishhead07 zei:Frisko zei:belachelijke prijzen hier amaai
voor 25gr betaal ik 6€ de gram!!!
zelfs 4€ de gram voor meer![]()
![]()
![]()
Jahoornou dan ben je een van de weinige :P ik betaal 12,50 en dat is al heel goedkoop hoor. Maarja wat moet ik met 25 gram ??? :P dus ja wat betaal je los per gram ??
![]()
Goanaut zei:Pff 25 gram dat zou hier echt liggen te vergaan.. :P Maja het is dan wel lekker goedkoop inderdaad.
Fishhead07 zei:maar het kan altijd goedkoper maarja je meot maar net mzzl hebben zijn zoals ik hier lees genoeg mensen die veel meer dan 12,50 betalen dus ja![]()
![]()

25€ valt nog mee voor iemand die da niet veel doet,of niet veel ineens koopt...Fishhead07 zei:beertjahh zei:nou.. ik ga morgen ook proberen en krijg 2 gram..
Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..
Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?
kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..
![]()
een dosis van 125mg is veel om mee te beginnen hoor. Ik zou het zeker niet boven de 100mg doen. Tenzij je wel gewent bent veel mdma pille te slikken ??? Ik zou dan met 1 pil beginnen gewoon dat is dus al 125mg.
Gewoon slikken en genieten van het effect. 2 gram voor 50 euro is wel vrij veel trouwens![]()
Ben benieuwd wat je er van vind. Vrede![]()

Ellesdee zei:Fishhead07 zei:maar het kan altijd goedkoper maarja je meot maar net mzzl hebben zijn zoals ik hier lees genoeg mensen die veel meer dan 12,50 betalen dus ja![]()
![]()
ik betaal in natura![]()
![]()
![]()
ik ben geen sletEllesdee zei:Fishhead07 zei:maar het kan altijd goedkoper maarja je meot maar net mzzl hebben zijn zoals ik hier lees genoeg mensen die veel meer dan 12,50 betalen dus ja![]()
![]()
ik betaal in natura![]()
![]()
![]()
:P 

beertjahh zei:nou.. ik ga morgen ook proberen en krijg 2 gram..
Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..
Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?
kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..
![]()

Frisko zei:25€ valt nog mee voor iemand die da niet veel doet,of niet veel ineens koopt...Fishhead07 zei:beertjahh zei:nou.. ik ga morgen ook proberen en krijg 2 gram..
Hij doet et in capsules van 8 per gram en ik betaal 50 euro voor 2 gram..
Hoeveel moet ik er pakken en wat zijn de voor/ nadelen?
kwil er graag meer over weten want ben best nieuwsgierig..
![]()
een dosis van 125mg is veel om mee te beginnen hoor. Ik zou het zeker niet boven de 100mg doen. Tenzij je wel gewent bent veel mdma pille te slikken ??? Ik zou dan met 1 pil beginnen gewoon dat is dus al 125mg.
Gewoon slikken en genieten van het effect. 2 gram voor 50 euro is wel vrij veel trouwens![]()
Ben benieuwd wat je er van vind. Vrede![]()
zijn meer mensen die 25€ of meer betalen per gram!!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."