Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsweer eens een keertje koeken

weer eens een keertje koeken

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#1
vanavond weer eens aan de xtc lang geleden al 4 maanden ofzo zat er daarvoor elk weekend aan. maar er doen nu 2 mensen mee die het nog nooit gedaan hebben en 1 ervan is maar een beetje een stille.
nou is mijn vraag ? wat kan ik hem beter aanraden een halve of een hele blauwe mitsu pakken ? het zijn hoogst waarsgijnlijk de echte dus dat word flink klappertanden :grin:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik raad altijd een halve aan maar heel veel andere mensen raadden een hele aan dus daar kun niet echt een goede beslissing door nemen...
Het was voor mij maar goed dat ik van die blauwe mitsubishi toen eerst een halve heb genomen maargoed, ik ben ook maar klein en dun...

Vraag hem anders zelf wat hij wil, als hij zich goed geinformeerd heeft over xtc kan hij zelf de beslissing nemen!

:)
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ok bedankt ja ik denk toch dat ik hem een halve aanraad ik heb ooit een andere maat aangeraden om een hele te pakken maar die had iets meer tja hoe zeg je het ..... levenservaring zeg maar
L
Little MonkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon beginnen met een halfje.

1. 1e keer is sowieso keihard, verschil tussen half en heel is gewoon dat je even kan wennen aan t gevoel zonder meteen helemaal waus te zijn. Sommige mensen reageren heftig en willen ook alle opvolgende keren maar een halfje.

2. Hij kan altijd nog bijpakken en harder/langer door als hij wilt, paar vrienden van me houden het ook bij halfje, vinden ze prima.

3. Je kan nog slapen.

4. Je hebt t niet nodig, ik sta ook te kijken van mensen die er drie op een avond pakken, of meer zelfs...

Maar ja, dat is mijn idee er over...

groetjes en space hem :grin:

Monk(ey)
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo dat worden weer 2mensen die verslaafd zullen zijn aan een goed pilletje :flushed:

In de vakantie had ik ook een vriend die zijn 1ste pilletje wou nemen met ons groepje.En ja hoor nu doet ie ook steeds mee..1of2 meer hoeft ie niet :P

Ik raad hem ook een halfje aan :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Raar dat mensen altijd twijfelen tussen een halfje of een hele, ik twijfel altijd of 2 wel genoeg is ( niet om stoer te doen maar ik vraag me af WTF wil je van een halfje voelen dan )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lol,eerste keer voelde ik een halve dik goed.
Nu al tijdje gestopt er mee,maar later zat ik rond de 9 stuks maximaal.

Dusja, je kan het zo gek maken als je zelf wilt.
maar een halve kan je hard voelen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
DarkScope zei:
Raar dat mensen altijd twijfelen tussen een halfje of een hele, ik twijfel altijd of 2 wel genoeg is ( niet om stoer te doen maar ik vraag me af WTF wil je van een halfje voelen dan )
Klik om te vergroten...

tolerantie :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
DarkScope zei:
Raar dat mensen altijd twijfelen tussen een halfje of een hele, ik twijfel altijd of 2 wel genoeg is ( niet om stoer te doen maar ik vraag me af WTF wil je van een halfje voelen dan )
Klik om te vergroten...

Gewicht, tolerantie en de hoeveelheid mdma per pil zegt behoorlijk veel!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
^ Xtc mag je dan wel achterlijk maken, maar je kunt nog wel tellen natuurlijk. En de mitsubishi's zijn dan waarschijnlijk ook de meest nagemaakte pillen ooit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkScope zei:
Raar dat mensen altijd twijfelen tussen een halfje of een hele, ik twijfel altijd of 2 wel genoeg is ( niet om stoer te doen maar ik vraag me af WTF wil je van een halfje voelen dan )
Klik om te vergroten...

miss iets minder snoepen voortaan ?


geef mij een halve en je bent me kwijt, like to keep it that way :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
pixo207 zei:
DarkScope zei:
Raar dat mensen altijd twijfelen tussen een halfje of een hele, ik twijfel altijd of 2 wel genoeg is ( niet om stoer te doen maar ik vraag me af WTF wil je van een halfje voelen dan )
Klik om te vergroten...

tolerantie :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Klopt, maar doe het nu al 3/4 jaar ongeveer maar 1 keer per 3 maanden. Heb nog steeds evenveel nodig, denk dat het er ook mee te maken heeft wat jijzelf als 'hard gaan' ervaart. Dat is subjectief en voor iedereen anders.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
nou heb 2 weken geleden voor het eerst mitsubitzi op
en ik begon met een halve had het 2 jaar niet gedaan ofso
en een halve had ik genoeg aan ik heb over heel de avond nacht met 3 halvjes gedaan was geweldig gewoon
alleen me na werkingen niet :tongueout: maar dat zal wel aan mij leggen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat is koeken nou weer voor triest woord dan?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkScope zei:
denk dat het er ook mee te maken heeft wat jijzelf als 'hard gaan' ervaart. Dat is subjectief en voor iedereen anders.
Klik om te vergroten...

volledig waar Darkscope!
heb ik ook altijd al gedacht. als ik er 3 op heb, heb ik al lichte hallucinaties en vind ik zelf dat ik heel hard ga. een vriend van me kapt er 3 tegelijk binnen (zelfde pillen, zelfde lading zelfs) en doet dat 3 x. en dan zegt die dat hij hard gaat.

en die gast doet het ook niet zo heel frequent.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Supervlieg zei:
Wat is koeken nou weer voor triest woord dan?
Klik om te vergroten...




:wink: :wink: :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
heeej mensen hij had een halve gepakt en daarna nog een halve alles is goed gegaan op 1 ding na. een maat van mij moest kotsen en hij kotste alleen maar schuim uit (hij had het al veel vaker gedaan nog nooit eerder schuim gekotst) en later op de avond viel hij met wegdraaiende ogen gewoon opeens achteruit met zn hoofd tegen een punt van het bed aan iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen ? hij had er overigens 2 op geloof ik en dat is nou niet echt bepaald overdreven veel. ik had er zelf 2.5 op en voelde me helemaal toppie alleen ben nu wel zo brak als iets haha
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
weer eens een keertje koeken
Klik om te vergroten...
bakken...

ja leuk! kijk wat mn oma voor jullie heeft gebakken! :wave:

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
-spaceman- zei:
weer eens een keertje koeken
Klik om te vergroten...
bakken...

ja leuk! kijk wat mn oma voor jullie heeft gebakken! :wave:

Klik om te vergroten...

super toll :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
niemand die even serieuws op mijn vraag wil reageren ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."