Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerkt anders dan bedoeld

Werkt anders dan bedoeld

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
w
wausieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ok ja heb daarvoor ieder weekend gedaan 2-3 maanden lang.

maar het rare is vrienden die evenveel of veel meer doen
worden wel gewoon relax waus.
hoeft niet perse love gevoel maar wel relax
geteste
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat het toch voornamelijk aan je serotonine zal liggen, wacht gewoon een keer echt minstens 3 maanden en kijk dan of het effect terug is. Als je toch zo lang wacht zou ik ook de pil je die dan gaat neme nwel even laten testen, zodat je zeker weet dat het daar ook niet aan ligt. Als het dan niet werkt.. dan is er wellicht iets mis.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sommige mensen spreken van "Loss of the magic". Ze kregen dan nooit niet meer het effect terug, ook niet na een belachelijke lange periode
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van speed wordt je niet waus. Misschien is er iets mis met je serotonine-huishouding?

Of zit je geestelijk een beetje in de knoop? Veel problemen laatste tijd?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zou ik erg vinden.
Paar jaar er tussen dan moet je het toch wel weer bijna kunnen evenaren.
w
wausieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had een vraagje met betrekking tot XTC

De 1e paar keer vond ik het super fijn.
Love gevoel, alles leuk , alles mooi iedereen aardig , kaak strak etc.

dit was alleen de 1e paar keer als ik nu een pil neem
( en dan kan het bijna niet zo zijn dat het aan de pil ligt
maar ik krijg nooit meer een lekker gevoel.

het werkt heel anders dan bedoeld
1 goede pil merk ik amper meer , pas bij 2 - 3 in een korte tijd voel ik em en dan ineens EXTREM vaag.
en ik ga ook allemaal dingen denken bijv dat ze over mij praten terwijl dit helemaal niet het geval is
kan niet meer uit mn woorden komen.
de 1e paar keer voelde ik een halfje of een hele al zeer goed en een relax gevoel enzo.

hoe kan het zijn dat ik alleen maar extreem wazig word
geen lekker gevoel egt een kut gevoel
iemand bekend met dit probleem?

ik heb al een keer 2 maanden geen xtc gedaan en geprobeerd maar werkte ook niet egt
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat ligt inderdaad aan je serotonine. Verder kan er wat anders in je pillen zitten, bijvoorbeeld MDA, MCCP ofzo, waar het love-gevoel minder of er niet is.

Je hebt 2 maanden gewacht zeg je, heb je het de 2 maanden ervoor vaak in een korte tijd gedaan? Dan langer wachten nog.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."