Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoofdpijn

Hoofdpijn

21 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thnx voor de reply's!
Heb van tevoren één biertje op (vlak nadat ik had genomen) en heb toch om het half uur een cola gedronken, 2 dl.
Toch was het denk ik niet genoeg indd denk ik, want ik had vanochtend toen ik wakker werd echt dorst, en dat heb ik normaal nooit als ik wakker word :P
Thnx voor de tips iig. Multivitamine heb ik nu niet in huis, zou ik ook een appel ofzo kunnen nemen of is dat nutteloos?

Alvast bedankt :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
tomz0r zei:
Thnx voor de reply's!
Heb van tevoren één biertje op (vlak nadat ik had genomen) en heb toch om het half uur een cola gedronken, 2 dl.
Toch was het denk ik niet genoeg indd denk ik, want ik had vanochtend toen ik wakker werd echt dorst, en dat heb ik normaal nooit als ik wakker word :P
Thnx voor de tips iig. Multivitamine heb ik nu niet in huis, zou ik ook een appel ofzo kunnen nemen of is dat nutteloos?

Alvast bedankt :)
Klik om te vergroten...

Cola zit ook caffeine in en caffeine is ook dehydraterend, bier is óók dehydraterend. Beter kan je gewoon water drinken, gewoon puur water, het liefst dingen met geen andere stoffen er in zoals caffeine of alcohol en geen koolzuur, en ook geen dingen met een hoge zuurtergaad, water is dus ideaal.

Een appel zal ook wel een beetje helpen, het is natuurlijk maar een eenzijdige bron van vitamines, maar nutteloos is het zeker niet. Gewoon gevarrieert en gezond eten deze dagen zal ook wel helpen.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
tomz0r zei:
en heb toch om het half uur een cola gedronken, 2 dl.
Klik om te vergroten...

Dat is ook niet verstandig in mijn ogen om te drinken tijdens gebruik. Waarom? Hierom: xtc (mdma) droogt uit, cola droogt ook uit. Je denkt dus dat je genoeg drinkt, maar eigenlijk droog je je lichaam alleen nog maar meer uit. Het verstandigste is om elk half uur een glas water te drinken.
Ik doe dat eigenlijk altijd, maar ook dan heb ik nog steeds last van hoofdpijn de volgende dag. Wat bij mij altijd helpt is iets van ibuprofen of nurofen, en daarnaast gewoon proberen 2 liter water/aanleng te drinken. Zorg ook dat je van te voren genoeg drinkt, maar dan echt wel iets van water of iets dergelijks. Dan heb je al veel vocht in je lichaam en is al dat extra's wat je drinkt ter aanvulling van wat de mdma opgebruikt.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
tomz0r zei:
Thnx voor de reply's!
Heb van tevoren één biertje op (vlak nadat ik had genomen) en heb toch om het half uur een cola gedronken, 2 dl.
Toch was het denk ik niet genoeg indd denk ik, want ik had vanochtend toen ik wakker werd echt dorst, en dat heb ik normaal nooit als ik wakker word :P
Thnx voor de tips iig. Multivitamine heb ik nu niet in huis, zou ik ook een appel ofzo kunnen nemen of is dat nutteloos?

Alvast bedankt :)
Klik om te vergroten...

Cola zit ook caffeine in en caffeine is ook dehydraterend, bier is óók dehydraterend. Beter kan je gewoon water drinken, gewoon puur water, het liefst dingen met geen andere stoffen er in zoals caffeine of alcohol en geen koolzuur, en ook geen dingen met een hoge zuurtergaad, water is dus ideaal.

Een appel zal ook wel een beetje helpen, het is natuurlijk maar een eenzijdige bron van vitamines, maar nutteloos is het zeker niet. Gewoon gevarrieert en gezond eten deze dagen zal ook wel helpen.
Klik om te vergroten...

Is goed, zal er rekening mee houden :)
Bedankt :mrgreen:

Play_bunny zei:
tomz0r zei:
en heb toch om het half uur een cola gedronken, 2 dl.
Klik om te vergroten...

Dat is ook niet verstandig in mijn ogen om te drinken tijdens gebruik. Waarom? Hierom: xtc (mdma) droogt uit, cola droogt ook uit. Je denkt dus dat je genoeg drinkt, maar eigenlijk droog je je lichaam alleen nog maar meer uit. Het verstandigste is om elk half uur een glas water te drinken.
Ik doe dat eigenlijk altijd, maar ook dan heb ik nog steeds last van hoofdpijn de volgende dag. Wat bij mij altijd helpt is iets van ibuprofen of nurofen, en daarnaast gewoon proberen 2 liter water/aanleng te drinken. Zorg ook dat je van te voren genoeg drinkt, maar dan echt wel iets van water of iets dergelijks. Dan heb je al veel vocht in je lichaam en is al dat extra's wat je drinkt ter aanvulling van wat de mdma opgebruikt.
Klik om te vergroten...

Bedankt :)
Op veel sites staat dat je water of fris moet drinken, raar dat ze cola er dan niet als uitzondering bijzetten :confused:
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik had na gebruik zaterdag...lippen die erg droog waren.Ze waren kappot.zeker ook uitdroging..
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#6
tomz0r zei:
Bedankt :)
Op veel sites staat dat je water of fris moet drinken, raar dat ze cola er dan niet als uitzondering bijzetten :confused:
Klik om te vergroten...

is ook vreemd, dat ben ik met je eens. Fris is een heel breed begrip. Eigenlijk zouden ze dat het beste kunnen veranderen in drank zonder koolzuur en caffeine, want dat droogt je juist uit. Als je het weet kun je er rekening mee houden :) zoals nu. Dat scheelt dan weer voor een volgende keer zullen we maar zeggen
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Play_bunny zei:
tomz0r zei:
Bedankt :)
Op veel sites staat dat je water of fris moet drinken, raar dat ze cola er dan niet als uitzondering bijzetten :confused:
Klik om te vergroten...

is ook vreemd, dat ben ik met je eens. Fris is een heel breed begrip. Eigenlijk zouden ze dat het beste kunnen veranderen in drank zonder koolzuur en caffeine, want dat droogt je juist uit. Als je het weet kun je er rekening mee houden :) zoals nu. Dat scheelt dan weer voor een volgende keer zullen we maar zeggen
Klik om te vergroten...

Klopt, ik zal alles voortaan hier maar vragen, jullie hebben er veel meer verstand van :P
Echt vet dat jullie mij als beginnende gebruiker zo helpen :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ Een kwestie van algemeen beschaafd Nederlands typen en niet al te stomme vragen stellen. Dat wil hier nog wel eens helpen in je zoektocht naar antwoorden (:
En uiteraard heb ik aan bovenstaande antwoorden niets toe te voegen.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hehe waterdrinken is zeer belangrijk,
maar vergeet ook niet af en toe iets zouts te eten
anders krijg je misschien nog een watervergiftiging zoals azgaza al zei.
:wave:
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chips dat wist ik niet :flushed: al had ik het wel al vaker gelezen..breekt dat niks af?En zoute chips dat smaakt toch erg ranzig of niet als je vaag bent:confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
^ Voor een watervergiftiging moet je toch een aantal liters (ik dacht 5 a 6) drinken wil je een zodanig laag natrium gehalte in je bloed krijgen dat het gevaarlijk wordt. Zorg gewoon dat je een grote fles water bij je hebt en dat die aan het eind van de avond leeg is, dan is er niets aan de hand. Het is misschien wel gezonder om af en toe wat zouts te eten, dat weet ik niet, heb ik nooit op gelet. Eten en xtc gaat bij mij immers niet samen.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Eten en xtc gaat bij mij immers niet samen.
Klik om te vergroten...
Alé man, een pakje chips smaakt my altijd wel :mrgreen:
Of soms zelfs gewoon een hele maaltijd :cool:

:wave:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
zodanig laag natrium gehalte in je bloed krijgen dat het gevaarlijk wordt.
Klik om te vergroten...

Dat bereik je volgens mij sowieso niet zo heel snel. Ik drink op een avond dat ik gebruik meestal iets van 4x een 0,5l flesjes weg en eet daarnaast niets waar zout in zit. Ik eet sowieso nagenoeg geen zout (zout over mijn eten als ik het bereid, doe ik bijvoorbeeld al niet) en ik heb nog nooit een gevaarlijk laag gehalte natrium gehad.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Anderhalf liter water is meer dan genoeg, tenzij je een touretappe op de mdma fietst..

Uitdroging verkomen is heel belangrijk maar overdrijven is niet nodig.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Play_bunny zei:
Dat bereik je volgens mij sowieso niet zo heel snel. Ik drink op een avond dat ik gebruik meestal iets van 4x een 0,5l flesjes weg en eet daarnaast niets waar zout in zit. Ik eet sowieso nagenoeg geen zout (zout over mijn eten als ik het bereid, doe ik bijvoorbeeld al niet) en ik heb nog nooit een gevaarlijk laag gehalte natrium gehad.
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat over een korte tijd 5 a 6 liter gevaarlijk kon zijn, 4 x 0,5 = .. ? In veel producten uit de supermarkt zit ook gewoon zout en zo achterlijk veel heb je er niet van nodig. Tenzij je bijna obsessief met voeding bezig bent, heb je denk ik niet echt een idee van hoeveel je van een bepaalde stof binnen krijgt.

Niet lullig bedoeld ofzo, maar jouw reactie is wel vergelijkbaar met dat van mij (;
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#16
In principe is ie vergelijkbaar, weet niet wat daar lullig aan zou zijn :)

Wat ik bedoelde is dat je niet zo snel een laag natrium gehalte hebt. Het klopt dat er in producten uit de supermarkt in bijna alles wel zout zit, dat weet ik, maar als je die zoveel mogelijk vermijdt, krijg je dus al minder zout binnen en het niet gebruiken bij de bereiding van eten is dus nog minder zout. Dat bedoel ik :)

Klopt dat 4x0,5 2 liter is, maar dan heb je overdag ook 2 liter gedronken, dan zit je toch al aan 4 liter vocht op een dag :) dan wordt het een iets ander verhaal lijkt me zo :) dan kom je al richting die 5 liter waar jij het over had. het scheelt nog wel iets, maar als je gaat vergelijken dat iemand zout of geen zout gebruikt, dan wordt het een iets verhaal. Aangezien zout vocht vast houdt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Touché.
ExceptionalInsight zei:
Ik dácht dat over een korte tijd 5 a 6 liter gevaarlijk kón zijn
Klik om te vergroten...
Zeker weten doe ik het niet (:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
elke uur 1 a 2 watertjes drinken...moet genoeg zijn
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind TS een verstandige XTC gebruiker!
Houd die tijdsintervallen van min. 3 maanden + wat water erbij en je zit goed.

:wave:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey,
Ik heb gister samen met een vriend voor het eerst Xtc gebruikt, op precies te zijn MDMA poeder (125 mg ongeveer, 1/4 deel van een halve gram) en het was echt super!
Dansen was superlekker, de mensen waren super, gewoon helemaal geweldig! Ik ga me wel aan de 3-maanden norm houden, wil niet dat mijn IQ met 50 daalt :P

Alleen heb ik nu best hevige hoofdpijn, is daar één of ander goed middel tegen? Paracetamol helpt niks. Of iets wat je van tevoren kan nemen om de hoofdpijn te beperken?
En hebben jullie daar ook last van? Heb eigenlijk nog nooit wat gelezen overhoofdpijn na X. Er zijn veel mensen die elke week slikken, hoe doen zij dat? Snap opzich wel dat het het waard is hoor :P
En heb verder geen depressie ofzo, voel me gewoon goed, vrolijk zoals normaal.
Alleen die kuthoofdpijn moet weg xD

Tips? Alvast bedankt. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."