#1
Thnx voor de reply's!
Heb van tevoren één biertje op (vlak nadat ik had genomen) en heb toch om het half uur een cola gedronken, 2 dl.
Toch was het denk ik niet genoeg indd denk ik, want ik had vanochtend toen ik wakker werd echt dorst, en dat heb ik normaal nooit als ik wakker word :P
Thnx voor de tips iig. Multivitamine heb ik nu niet in huis, zou ik ook een appel ofzo kunnen nemen of is dat nutteloos?
Alvast bedankt![:)]()
Heb van tevoren één biertje op (vlak nadat ik had genomen) en heb toch om het half uur een cola gedronken, 2 dl.
Toch was het denk ik niet genoeg indd denk ik, want ik had vanochtend toen ik wakker werd echt dorst, en dat heb ik normaal nooit als ik wakker word :P
Thnx voor de tips iig. Multivitamine heb ik nu niet in huis, zou ik ook een appel ofzo kunnen nemen of is dat nutteloos?
Alvast bedankt

