#1
XTC en depressie zou ik niet combineren, omdat je dan misschien wel door schiet in een depressie. Met een halve pil beginnen is altijd veiliger.
TrippyShit zei:Verbeter me als ik het fout heb, maar kan dat niet lijden tot het serotonine-syndroom? Zoja niet doen dus..
TrippyShit zei:Verbeter me als ik het fout heb, maar kan dat niet lijden tot het serotonine-syndroom? Zoja niet doen dus..
[url=http://cvsvl.ssri-info.org/serotoninesydroom.html:1pq0jed1]wetenschappelijke site[/url] zei:Het serotoninesyndroom is een ernstige, potentieel levensbedreigende bijwerking van stoffen met een serotonerge werking.
Combinaties van medicijnen die bekend staan om een verhoogde kans op het serotoninesyndroom:
- SSRI’s met L-tryptofaan, MAO-remmers, TCA’s, tramadol, trazodon en selegiline
- MAO-remmers met L-tryptofaan, TCA’s, ecstasy, dextromethorphan[9]
- TCA’s met trazodon en venlafaxine
- Reversibele MAO-remmers (zoals moclobemide) met venlafaxine, TCA’s, SSRI’s
- Tryptanen en tramadol
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."