iemand? 

Flameon zei:Is deze beste jongen als eens naar de huisarts geweest? Lijkt me heel verstandig om daar eens langs te gaan. Als je een flink insult hebt gehad kan er in de hersenen wat beschadigd worden. Dit is lang niet altijd en hoeft dus niet, maar ik zou hem toch maar eens naar een doktor sturen ipv blijven afwachten. Succes!
Marla Singer zei:Als ik hem was, zou ik toch even een bezoekje aan de dokter brengen.... Slaapt hij 's nachts wel goed? Deja vu's zijn vaak ook tekenen van vermoeidheid....
citrobacter zei:Marla Singer zei:Als ik hem was, zou ik toch even een bezoekje aan de dokter brengen.... Slaapt hij 's nachts wel goed? Deja vu's zijn vaak ook tekenen van vermoeidheid....
Meer zelfs, een dejavu is een kleine kortsluiting van de zenuwcellen in je hersenen. Je denkt dat je iets meemaakt wat je al eerder gezien hebt, maar eigenlijk is dit bedrog, door de kortsluiting blijft een plaatje eventjes hangen. Ik heb er wel geregeld last van persoonlijk, ook al voordat ik drugs gebruikte.
azgaza zei:Het is eigenlijk dat de waarneming bij een Deja Vu even niet synchroon loopt, de onbewuste waarneming komt dan eerder dus zodra je het bewust ziet heb je het gevoel dat je het al eerder hebt gezien, maar dat is dan niet veel eerder, maar een fractie van een seconde eerder, maar gezien hersens dát niet echt bevatten lijkt het alsof je het eerder hebt gezien.
westergas zei:Ik heb me ook wel eens ruim een week lang afgevraagd of het nog wel goed met me kwam na een vreselijke black-out door XTC en alcohol. Toen ben ik er maar mee gestopt.....

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."