Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstuiptrekkingen part 2: serotine-stoornis ??

stuiptrekkingen part 2: serotine-stoornis ??

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag mensen

**Zie eerst mijn andere topic 'stuiptrekken' **


Afgelopen zaterdag gebeurde het bij een maat: hij kreeg een epileptische aanval. Maar het is nu vrijdag, en mijn maat heeft nog steeds een DIP. Hij geeft aan dat hij tot dinsdag 'de normale dip' heeft gevoeld, hij herkende dit van vorige trips ( down, nergens zin in, dag vliegt in een roes voorbij ). Maar sinds dinsdag heeft hij een ander soort dip zegt hij, hij zegt dat er veel dingen zijn wat hij niet snapt, vaak dejavu gevoel heeft. Als hij een joint rookt voelt hij zich wel normaal ( ik neem aan omdat de stonedheid hetzelfde blijft en hij dit gevoel dus wel herkent ).

Nu is mijn vraag, wat er mis kan zijn ? Heeft hij gewoon een harde klap gekregen en is zijn serotine nog verneukt? Of is er een kans op permanente schade ? Hij heeft niet ergens pijn ofzo, het is puur gevoelsmatig.


Iemand tips ? L-trypofaan ( ofzoiets ) misschien proberen ?

groeten de troebadoer
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is deze beste jongen als eens naar de huisarts geweest? Lijkt me heel verstandig om daar eens langs te gaan. Als je een flink insult hebt gehad kan er in de hersenen wat beschadigd worden. Dit is lang niet altijd en hoeft dus niet, maar ik zou hem toch maar eens naar een doktor sturen ipv blijven afwachten. Succes!
l
lekkrparadoenLid
01-01-2024, 00:00
#3
hehe

met mij gaat het nu wel goed de deja-vu's zijn weg en ik word weer normaal wakker alleen af en toe heb ik nog wel eens dat ik denk dat ik te para doe maja fuck die shit hehe dusja ik heb er gelukkig wel iets van geleerd.... greetings
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
Is deze beste jongen als eens naar de huisarts geweest? Lijkt me heel verstandig om daar eens langs te gaan. Als je een flink insult hebt gehad kan er in de hersenen wat beschadigd worden. Dit is lang niet altijd en hoeft dus niet, maar ik zou hem toch maar eens naar een doktor sturen ipv blijven afwachten. Succes!
Klik om te vergroten...

Inderdaad, als hij zich nog steeds vreemd voelt kan hij beter eerst voor de zekerheid bij de huisarts langsgaan, al is het maar om dingen uit te sluiten.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goedzo Troebadoer!
Het wilt niet zeggen dat je vriend iets ernstigs heeft opgelopen, maar als je (voor de eerste keer) een insult hebt gehad moet je eigenlijk altijd even naar de doktor gaan. Stel er zou wel wat zijn, kun je er beter sneller bij zijn. Google maar eens op epilepsie, dan vind je wat meer info erover!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik hem was, zou ik toch even een bezoekje aan de dokter brengen.... Slaapt hij 's nachts wel goed? Deja vu's zijn vaak ook tekenen van vermoeidheid....
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou ik eens moeten vragen, niet over gehad
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Als ik hem was, zou ik toch even een bezoekje aan de dokter brengen.... Slaapt hij 's nachts wel goed? Deja vu's zijn vaak ook tekenen van vermoeidheid....
Klik om te vergroten...

Meer zelfs, een dejavu is een kleine kortsluiting van de zenuwcellen in je hersenen. Je denkt dat je iets meemaakt wat je al eerder gezien hebt, maar eigenlijk is dit bedrog, door de kortsluiting blijft een plaatje eventjes hangen. Ik heb er wel geregeld last van persoonlijk, ook al voordat ik drugs gebruikte.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind deja vu's juist altijd wel cool!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
citrobacter zei:
Marla Singer zei:
Als ik hem was, zou ik toch even een bezoekje aan de dokter brengen.... Slaapt hij 's nachts wel goed? Deja vu's zijn vaak ook tekenen van vermoeidheid....
Klik om te vergroten...

Meer zelfs, een dejavu is een kleine kortsluiting van de zenuwcellen in je hersenen. Je denkt dat je iets meemaakt wat je al eerder gezien hebt, maar eigenlijk is dit bedrog, door de kortsluiting blijft een plaatje eventjes hangen. Ik heb er wel geregeld last van persoonlijk, ook al voordat ik drugs gebruikte.
Klik om te vergroten...

Het is eigenlijk dat de waarneming bij een Deja Vu even niet synchroon loopt, de onbewuste waarneming komt dan eerder dus zodra je het bewust ziet heb je het gevoel dat je het al eerder hebt gezien, maar dat is dan niet veel eerder, maar een fractie van een seconde eerder, maar gezien hersens dát niet echt bevatten lijkt het alsof je het eerder hebt gezien.
Ik heb het zelf ook heel vaak, maar het nooit een probleem gevonden.

Maar nu On Topic: is hij al naar de huisarts geweest?
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb me ook wel eens ruim een week lang afgevraagd of het nog wel goed met me kwam na een vreselijke black-out door XTC en alcohol. Toen ben ik er maar mee gestopt.....

Nu gaat het wel weer btw.... :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
Het is eigenlijk dat de waarneming bij een Deja Vu even niet synchroon loopt, de onbewuste waarneming komt dan eerder dus zodra je het bewust ziet heb je het gevoel dat je het al eerder hebt gezien, maar dat is dan niet veel eerder, maar een fractie van een seconde eerder, maar gezien hersens dát niet echt bevatten lijkt het alsof je het eerder hebt gezien.
Klik om te vergroten...

Precies ! Het is ook een redelijk veelvoorkomend verschijnsel. Treed vaak op bij vermoeidheid, bij de gewenningsperiode van sommige mediceinen, alcohol en veel andere drugs kun het ook triggeren...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
westergas zei:
Ik heb me ook wel eens ruim een week lang afgevraagd of het nog wel goed met me kwam na een vreselijke black-out door XTC en alcohol. Toen ben ik er maar mee gestopt.....
Klik om te vergroten...

Same here.. dat leert je 't lesje wel. :mrgreen:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
^ hehe lol :mrgreen:


Maar hoe gaat het nu met de arme jongen? :P
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#15
iemand? :wave:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja ik zal het met hem erover hebben..

Maar goed, het kan natuurlijk nooit kwaad, al is het maar om dingen uit te sluiten inderdaad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."