Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC vlak voor slapen

XTC vlak voor slapen

39 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
tomz0r zei:
xpressurself zei:
wat is dit voor onzin dat mdma xtc is, er zit wel mdma in alleen ook nog speed, md pillen zijn bijna niet te krijgen.
Klik om te vergroten...

In slechts een paar procent van de pillen zit speed, 65% van de pillen bevatten gewoon mdma en bindmiddel.
Klik om te vergroten...

Klopt, en ik ga bronnen voor jou posten, zodat xpressurself het helaas wel moet geloven:

Ta da:


En hier is de volledige tekst erbij te vinden:
http://www.drugs-test.nl/default18469.html
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#2
hmm oke misschien heb je gelijk, maar wat is 'xtc-achtige stof' :rolleyes: md neem ik aan?

en ik word overigens toch een stuk anders als ik een pil slik dan als ik een goeie lik md neem, of bommetje ofzo.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
xpressurself zei:
hmm oke misschien heb je gelijk, maar wat is 'xtc-achtige stof' :rolleyes: md neem ik aan?

en ik word overigens toch een stuk anders als ik een pil slik dan als ik een goeie lik md neem, of bommetje ofzo.
Klik om te vergroten...

Ja met XTC achtige stof bedoelen ze MDMA, MDA, MDEA etc. MDxx-en dus. En het donkerrode is dus de pillen meet meerdere dingen, en de overige dus letterlijk overige troep. Ik weet verder trouwens niks over hoe het aanvoelt, maar.. laat je pillen eens testen, misschien heb jij wel gewoon veel pech met wat je krijgt in je pillen of zijn ze in jouw streek minder schoon?
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik val na het nemen van MDMA tegenwoordig altíjd in slaap. Voordat ik inslaap voel ik me heerlijk voldaan vermoeid, maar ik heb nog geen dromen gehad. Ik word meestal gewoon redelijk nuchter wakker, en 't lijkt alsof ik maar 10 minuten geslapen heb, maar ondertusse zijn we dan wel 6 uur verder.

heb er enkele dagen geleden nog een topic over geopend
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ik te veel sos had genomen slikte ik xtc om te kunnen slapen
maar dan vecht de coke en de xtc onderling een battle

maar ik sliep wel (een beetje) :sunglasses:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#6
wie neemt er nu pillen, voordat hij gaat slapen? :confused:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
riflexz zei:
wie neemt er nu pillen, voordat hij gaat slapen? :confused:
Klik om te vergroten...

de mensen of vrienden van die mensen die het hier boven hebben uitgelegt...zucht
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een pil slikken voor je gaat slapen lijkt me niet echt gezond.. Helemaal niet als je het echt nodig hebt om in slaap te komen. En het is toch zonde van die pil? Als ik heb geslikt kan ik echt NIET slapen.. rook liever een jointje :stoned: - maar dat verschilt per persoon..
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zie inderdaad ook niet echt het nut in van een pil nemen vlak voordat je gaat slapen. kan je beter een jointje roken.
maar het kan idd zijn dat je zelfs moe wordt van xtc als je al beetje moe bent en als eenmaal de mdma toeslaat is ogen dicht doen wel fijn ja :}
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#10
xpressurself zei:
wat is dit voor onzin dat mdma xtc is, er zit wel mdma in alleen ook nog speed, md pillen zijn bijna niet te krijgen.
Klik om te vergroten...

dat betwijfel ik,
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
pillen met pep vind je ook maar zelden...het is eerder caffiene
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan nooit slapen met xtc op!! Ook niet met alleen mdma kristallen. Heb rusteloze benen en val pas tegen de ochtend in slaap na een diazepam te hebben genomen. Voel me we lekker relaxed, maar slapen?????ho maar!
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#13
gewoon een dikke joint roken, dan slaap je wel :}
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien is het handig om eerst het bericht van de topicstarter te lezen? :rolleyes:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#15
Miss J zei:
Misschien is het handig om eerst het bericht van de topicstarter te lezen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:grin:
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat is echt kut! Ben één keer in slaap gevallen kort nadat ik een pilletje had genomen. Ik schrok op een gegeven moment wakker, volgens vrienden vloog ik echt ineens op... voor hun erg grappig.

Maar ik had het de rest van de dag ijskoud en last van knallende koppijn. Dus doe mij maar een jointje voor het slapen haha :stoned:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
mensen doen vage dingen als ze spacend slapen :P
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Skippy zei:
mensen doen vage dingen als ze spacend slapen :P
Klik om te vergroten...

is het niet slapend spacen?? :grin:
P
PLASTIC.dollLid
01-01-2024, 00:00
#19
.

deze zaterdag feestje gehad,
tege half 7 (de volgende ochtend) werd ik moe dus nam ik nog een half pilletje,
ik voelde er nietx van en ben in slaap gevallen,
maar ben wel wakker geworden met veeel spastische trekke :]
(had toen een uurtje geslapen ofzo)
en toen ik opstond waren mn peppille groot en toen ik een half uurtje later een jointje smoorde voelde ik t pilletje wel een beetje :]

x
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
zonde van je serotine, als je tript, dan niet slapend :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."