#1
j
minamo zei:welke machool neemt nu xtc op school....
Lauu zei:minamo zei:welke machool neemt nu xtc op school....
omer 5 posts naar boven
omer zei:nee het was indd op de laatste schooldag , dat is alleen maar rotzooi trappen, en ja ik neem wel vaker E, maar meestal alleen op speciale gelegenheden maar die zijn er meestal wel 2 x per maand. Deze blue bulls gaan indd wel vrij hard, maar ik had ze al een keer eerder gehad maar niet in deze mate. en dan pak ik er gemmideld 3 maar omdat we dit keer de nacht door wouden halen de volgende dag verder wouden gaan had ik er maar wat meer genome en sochtends nog eentje. maar het gekke vond ik dat ik een uurtje na die laatste schijf opeens down ging. en dan zou juist het moment moeten zijn dat hij had moeten inslaan of in ieder geval goed werkte. en ik heb ze laten teste dus daar zou het ook niert aan kunnen liggen. Maar volgens jullie is het geen gek verschijnsel dat je nek letterlijk helemaal verkrampt, en dan je egt niet kan slikken zonder veel pijn?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."