Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbad trip of overdosis

bad trip of overdosis

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
o
omerLid
01-01-2024, 00:00
#1
j
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
in die blauwe bulls zit rond de 100mg mdma...doe je vaker xtc?
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Overdaad schaadt. PUNT.
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#4
welke machool neemt nu xtc op school....
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
minamo zei:
welke machool neemt nu xtc op school....
Klik om te vergroten...

omer 5 posts naar boven
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
minamo zei:
welke machool neemt nu xtc op school....
Klik om te vergroten...

omer 5 posts naar boven
Klik om te vergroten...

:grin:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd gewoon Serotonine(stof waardoor je je gelukkig voelt) is op op een bepaald moment doordat de X teveel ervan aanmaakt. Logisch dat je je na 5 pillen beetje rot voelt dan.
En de mensen die zeuren over op school . Het is niet alsof hij lessen moest volgen enzo het was laatste schooldag,
Ik kan me dingen herrineren van onze laatste schooldagen , terreur door de hele school eieren kapotsmijten supersoakers met cola etc.
Dus lijkt me best leuk om dan X op te hebben :tongueout:, overigens heb ik dat zelf nooit gedaan tijdens laatste schooldag :tongueout:.
o
omerLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee het was indd op de laatste schooldag , dat is alleen maar rotzooi trappen, en ja ik neem wel vaker E, maar meestal alleen op speciale gelegenheden maar die zijn er meestal wel 2 x per maand. Deze blue bulls gaan indd wel vrij hard, maar ik had ze al een keer eerder gehad maar niet in deze mate. en dan pak ik er gemmideld 3 maar omdat we dit keer de nacht door wouden halen de volgende dag verder wouden gaan had ik er maar wat meer genome en sochtends nog eentje. maar het gekke vond ik dat ik een uurtje na die laatste schijf opeens down ging. en dan zou juist het moment moeten zijn dat hij had moeten inslaan of in ieder geval goed werkte. en ik heb ze laten teste dus daar zou het ook niert aan kunnen liggen. Maar volgens jullie is het geen gek verschijnsel dat je nek letterlijk helemaal verkrampt, en dan je egt niet kan slikken zonder veel pijn?
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#9
omer zei:
nee het was indd op de laatste schooldag , dat is alleen maar rotzooi trappen, en ja ik neem wel vaker E, maar meestal alleen op speciale gelegenheden maar die zijn er meestal wel 2 x per maand. Deze blue bulls gaan indd wel vrij hard, maar ik had ze al een keer eerder gehad maar niet in deze mate. en dan pak ik er gemmideld 3 maar omdat we dit keer de nacht door wouden halen de volgende dag verder wouden gaan had ik er maar wat meer genome en sochtends nog eentje. maar het gekke vond ik dat ik een uurtje na die laatste schijf opeens down ging. en dan zou juist het moment moeten zijn dat hij had moeten inslaan of in ieder geval goed werkte. en ik heb ze laten teste dus daar zou het ook niert aan kunnen liggen. Maar volgens jullie is het geen gek verschijnsel dat je nek letterlijk helemaal verkrampt, en dan je egt niet kan slikken zonder veel pijn?
Klik om te vergroten...

2x per maand :grin:

En tja je kan nou eenmaal niet hele dagen doorgaan op XTC, op een gegeven moment is je serotonine zo goed als op heh.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is GEEN badtrip en ook geen overdosis, totaal niet.. Dit zijn gewoon de normale down/kut gevoelens na een nacht XTC. Je bent trouwens wel erg gek alsje nog op school neemt trouwens..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."