Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer MDMA

eerste keer MDMA

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
prednisoloniLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi iedereen :grin:
Ik ben van plan dit weekend voor de eerste keer MDMA te gebruiken.
Ik heb reeds in het verleden XTC getest en dit beviel me goed, maar gezien de plaatselijke dealer alleen nog troep heeft zijn we van plan eens een keertje pure MDMA te gebruiken.
Nu heb ik al uit m'n vrienden kring gemerkt dat ze altijd héééél vaag gaan op de MDMA en het eerste uur na de inname misselijk zijn en er een pak uit zien!
Zij gebruiken 1gram MDMA in capsule vorm(veel? :tongueout:), een vriend van me rade me aan om het te snuiven omdat je van de capsules maagklachten krijgt ...
Ik ben ook zeker niet vanplan om 1Gram te nemen, ik had iets van een 250mg ofzo in gedachte.
Dus conclusie:
- slikken of snuiven?
- de dosis? (ik wil maximum 4uur lijp gaan, en niet te vaag zijn heb die week examens)

cheerz :smoke:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou persoonlijk slikken, omdat snuiven niet echt prettig is voor je neus. Maar dat is persoonlijke voorkeur.. Qua dosis.. Het is het verstandigste om 1 a 2 mg mdma per kg lichaamsgewicht te nemen. Als je max 1 keer in de 6 weken gebruikt is die dosis voldoende om veel te voelen en bovendien beperk je op deze manier de schade aan je hersenen.
A
AudioJunQLid
01-01-2024, 00:00
#3
1 gram mdma is wel erg veel, ook al ben je wat gewend... ik zou idd niet meer dan 150-200 mg pakken. gewoon oraal werkt altijd goed en snel. have fun
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
200mg is best een leuke dosis om mee te beginnen. Zorg er wel voor dat je wat gegeten hebt. Eet echter niet teveel, en 2 uur voordat je de capsule door je slokdarm perst niets meer. Je zult dan zeker geen maagklachten ondervinden. Have fun!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 gram is belachelijk, idioot, waarschijnlijk grootspraak.
200 mg is veel voor je eerste keer. (en moet ook meer dan genoeg zijn voor de 10e keer.... over 2 jaar.)
125 mg is zat. Dit is ook ongeveer de inhoud van een goede xtc pil.

Grootspraak of niet, ik hoop dat je zowieso meer verstand hebt dan die vrienden van je. (want ook als het grootspraak is duid het op een gebrek daaraan)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
1gr...ben je gek? wtf

te vaak een capsule = idd maagklachten...dus gewoon niet te vaak bommetje doen...snuiven is ook niet echt goedvoor je neus he natuurlijk

200mg = genoeg als je al wat gewend bent...stoerdoenerij met hun 1gr in een keer...wtf
L
Little MonkLid
01-01-2024, 00:00
#7
1gram als beginneling kan de hemelse ervaring hells laten worden als je het mij vraagt. Blijf gewoon tussen de 100mg en 250mg afhankelijk van je lichaamsgewicht en jou inschatting over de werking van de drugs.

Verder raad ik je aan te wachten tot na de tentamens, dan weet je zeker dat je goed zit en ervaar je het meer als een feestje omdat je niets meer hoeft te doen, maar dat geheel ter zijde.

Verder:

First time: you will fly!

Veel plezier,

groetjes,

Little Monk(ey)
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuiven is rampzalig. het beste kan je gewoon een klein beetje in je mond of drinken doen en dat snel achter over gieten.. Als je het wilt gaan snuiven staat je nog wat leuks te wachten als het zich in je strot gaat bevinden..

Als het grote crystallen zijn zorg dan dat je drinken niet te koud is. Het is de bedoeling dat deze kristallen de maag niet schuren..
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#9
newbie??? (weet dat dat er niets mee te maken heeft..lol)

ik ben zelf best ervaren met goede pillen maar met mdma-cristal doe ik nog steeds rustig aan..

spul ervaar ik als zeer sterk.... en om nu een cappie te tikken met 250mg??... succes ermee en doe god de groeten van me ,kan ik wel gebruiken.. :sunglasses:

laterszzzz
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
1 gram, dan weet je echt niet meer hoe je je voelt, dan ben je gewoon niet meer aanspreekbaar, en je weet op dat moment ook niks van de avond.
Ik had dat bij 300mg al.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja vanaf 300mg ben ik altijd egt vaag, space em te hard, hallucineer als een gek (DE mdma-hallucinaties :grin:) loop ik onzin te lullen etc.. Ervaar dit overigens niet als negatief :P

Maar 1 gram is gewoon niet leuk meer, dan weet je niet meer waar je bent, als je het wel weet ben je heel ergens anders waarschijnlijk, je vreet je hele bek kapot , breekt waarschijnlijk tanden, bent een tijd flink depri denk ik en zullen wel wat meer klachten zijn waar ik zo snel niet opkom. Gewoon echt niet nodig en niet leuk. Je vrienden delen die gram waarschijnlijk en anders heb je of echt KUTzooi of lopen ze te ouwehoeren of ze zijn nogal onwetend over drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."