#1
1tje in de 2 a 3 maanden is de bedoeling geloof ik :P ![:wink:]()
El Retro zei:Jointen roken na XTC is ontzettend stom als je wil slapen. Dan begin je gewoon terug in de XTC-sfeer te komen, maar dan nog wat brakker en meer paranoia.
Freezing zei:Ik toch niet afgelopen nacht, damn hele groep waarmee we geknald hebben heeft NIEMAND van kunnen slapen, fuck die pep in pillen :P

GabberSnoePie zei:El Retro zei:Jointen roken na XTC is ontzettend stom als je wil slapen. Dan begin je gewoon terug in de XTC-sfeer te komen, maar dan nog wat brakker en meer paranoia.
heb nooit problemen met slapen hoor.,....![]()
Freezing zei:Ik toch niet afgelopen nacht, damn hele groep waarmee we geknald hebben heeft NIEMAND van kunnen slapen, fuck die pep in pillen :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."