Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet na XTC gebruik.

Wiet na XTC gebruik.

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
1tje in de 2 a 3 maanden is de bedoeling geloof ik :P :wink:
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedemiddag,

Dit weekend ff goed los gegaan op de xtc.

vrijdag eerst 13 uren gewerkt bij mijn werkgevers, daarna aan de pillen.
Ik heb die nacht 6 stuks gehad en niet geslapen, toen ook al een paar joints gerookt, maar die vernam ik niet zoals gewoonlijk.
De zaterdagnacht heb ik 5 of 6 pillen gehad (rond 6 uur de laatste).. Toen ben ik om 8 uur gaan slapen tot 11 uur ongeveer en toen weer wakker geworden (mn maten waren allemaal nog wakker) ff gezeten, nog steeds wel vaag enzo. Maar toen ik ik een joint roken en toen werd ik me een partij apart.

Leek net of ik ineens weer een pilletje had gehad, maar ik voelde me alleen van binnen heel druk maar mn lichaam was uitgeput (dus ik kon de energie niet echt kwijt). Ik werd nog raarder dan ik die hele nacht geweest was.

Heeft iemand dit al vaker gehad? (Ik wel een beetje maar nooit zo erg)
En heeft iemand een verklaring hiervoor?

Groeten,
En brak persoon
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij 11 of 12 pillen per weekend en zo weinig slaap gebeuren gewoon rare dingen. Gewoonweg teveel drugs en te weinig slaap.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veels te veel pillen.
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Of het teveel pillen waren betwijfel ik.

De vrijdagnacht had ik kleine groene klavertjes, die sloegen er niet echt hard in ofzo, WEl goed raar hoor want ik heb ze vrij snel achter elkaar ingenomen.
De zaterdagnacht heb ik eerst 2 klavertjes tegelijk ingenomen en daarna nog 3 of 4 dolfijntjes (deze gingen veel harder). Waren denk ik wel de helft sterker als die klavertjes
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb ook altijd als de pillen aan het uitwerken zijn en ik een joint rook, het gevoel weer een beetje terug komt :)
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb dit ook gister/vanmorgen gehad, gistermiddag/nacht 4 pillen, en daarna joint gerookt en daar was t lekkre gevoel weer ff :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jointen roken na XTC is ontzettend stom als je wil slapen. Dan begin je gewoon terug in de XTC-sfeer te komen, maar dan nog wat brakker en meer paranoia.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
El Retro zei:
Jointen roken na XTC is ontzettend stom als je wil slapen. Dan begin je gewoon terug in de XTC-sfeer te komen, maar dan nog wat brakker en meer paranoia.
Klik om te vergroten...

heb nooit problemen met slapen hoor.,.... :confused:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ook niet, altijd heerlijk in coma gelegen van MDMA. :P
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik toch niet afgelopen nacht, damn hele groep waarmee we geknald hebben heeft NIEMAND van kunnen slapen, fuck die pep in pillen :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik 2 uur dans, dan een paar uur ga chillen en dan probeer te slapen lukt ook niet.
Als ik dans tot ik er bijna bij neerval slaap ik prima :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Freezing zei:
Ik toch niet afgelopen nacht, damn hele groep waarmee we geknald hebben heeft NIEMAND van kunnen slapen, fuck die pep in pillen :P
Klik om te vergroten...

moet je zuivere pillen kope :openmouth:

ik snap t niet hoor, iedereen altijd met z'n pep pillen, ik heb ze nog nooit gehad :rolleyes:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja was op t laatste moment en vond het niet erg dat er pep in zat ofzo, alleen het slapen viel * natuurlyk * tegen.
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Pep in pillen is idd een beetje goedkoop.

Behalve dollars dan, maar daarvan is bekend dat het speedpillen zijn. (wel lekker vaag word je daarvan trouwens).

Maare ik heb dat weekend misschien 2 lijntjes pep gehad (wil er vanaf).

Aber guB eerst maar eens even weer wat serotine aanmaken als dat lukt :hearteyes: ... naja 2 pilletjes volgens weekend kan wel ff:P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
GabberSnoePie zei:
El Retro zei:
Jointen roken na XTC is ontzettend stom als je wil slapen. Dan begin je gewoon terug in de XTC-sfeer te komen, maar dan nog wat brakker en meer paranoia.
Klik om te vergroten...

heb nooit problemen met slapen hoor.,.... :confused:
Klik om te vergroten...

Ik ook niet, maar er zijn er die daar wel problemen mee hebben, en dan joints gaan roken, niet verstandig dus :).
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re:

:wave:
Freezing zei:
Ik toch niet afgelopen nacht, damn hele groep waarmee we geknald hebben heeft NIEMAND van kunnen slapen, fuck die pep in pillen :P
Klik om te vergroten...

gewoon goede pillen halen...val je lekker rustig in slaap..heerlijk..

adios
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
wat hebben de mensen tegenwoordig met oude topics openen :P
niet dat ik het erg vind, maar ik weet niet of de mensen van t forum het o k vinden?!
op andere forums mag het soms niet namenlijk :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."