Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTot hoeverre is xtc schadelijk?

Tot hoeverre is xtc schadelijk?

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha waar kan je die kopen? :grin:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zelf een aantal keren xtc gebruikt, maar nooit in grote mate, daarom is het volgens mij ook niet zo vreselijk schadelijk als je 1 keer in de 2 maanden ongeveer een pilletje neemt, bijvoorbeeld op een groot feest ofzo. Het beste kan je er gewoon helemaal niet aan beginnen, als je eenmaal een keer geprobeerd hebt wil je het nog een keer doen en nog een keer. Maar ja je moet voor je zelf bepalen of je er aan gaat beginnen en of je het beperkt kan houden en zeker weet dat je er niet verslaafd aan raakt.
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het grootste gevaar zit in die foute pillen, daaraan kan je doodgaan. Volgens mij is XTC niet al te schadelijk als je het af en toe doet, dagelijks gebruik lijkt me niet aan te raden :stoned:
w
willow_wilgLid
01-01-2024, 00:00
#4
er was tot voor kort weinig over bekend, maar nu is duidelijk geworden dat de plek in je hersenen, waar de chemicalien serotonine en endorphines worden aangemaakt beschadigd worden, deze neurotransmitters zijn een soort tentakelhaartjes in je hersenen die deze stoffen overbrengen.
door overmatig xtc gebruik, breken deze haartjes af. waardoor je hersenen deze stoffen niet meer kunnen verspreiden. normaal zorgen deze stoffen voor vrolijkheid. bij langdurig xtc gebruik kan je dus chronisch depressief en moe worden.
s
spuky10Lid
01-01-2024, 00:00
#5
en er wordt een link gelegd met vroegtijdige dementie, tevens kan je concentratievermogen zwaar achteruitgaan.
s
synchemicLid
01-01-2024, 00:00
#6
toch blijft die shit k*nkerrelaxed... :tongueout: maar pas idd op bij overmatig gebruik, want een "weekendverslaving" sluipt er zo in en voor je 't weet gebruik je elke vrijdag/zaterdag. Herinnert me aan zo'n trui:

I Don't take Drugs
on monday morning

:P
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
iemand die een topic op 2002 open zet die kan je nu egt niet meer helpe or

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."