Ik heb zelf een aantal keren xtc gebruikt, maar nooit in grote mate, daarom is het volgens mij ook niet zo vreselijk schadelijk als je 1 keer in de 2 maanden ongeveer een pilletje neemt, bijvoorbeeld op een groot feest ofzo. Het beste kan je er gewoon helemaal niet aan beginnen, als je eenmaal een keer geprobeerd hebt wil je het nog een keer doen en nog een keer. Maar ja je moet voor je zelf bepalen of je er aan gaat beginnen en of je het beperkt kan houden en zeker weet dat je er niet verslaafd aan raakt.
#3
Het grootste gevaar zit in die foute pillen, daaraan kan je doodgaan. Volgens mij is XTC niet al te schadelijk als je het af en toe doet, dagelijks gebruik lijkt me niet aan te raden
#4
er was tot voor kort weinig over bekend, maar nu is duidelijk geworden dat de plek in je hersenen, waar de chemicalien serotonine en endorphines worden aangemaakt beschadigd worden, deze neurotransmitters zijn een soort tentakelhaartjes in je hersenen die deze stoffen overbrengen.
door overmatig xtc gebruik, breken deze haartjes af. waardoor je hersenen deze stoffen niet meer kunnen verspreiden. normaal zorgen deze stoffen voor vrolijkheid. bij langdurig xtc gebruik kan je dus chronisch depressief en moe worden.
#5
en er wordt een link gelegd met vroegtijdige dementie, tevens kan je concentratievermogen zwaar achteruitgaan.
#6
toch blijft die shit k*nkerrelaxed... maar pas idd op bij overmatig gebruik, want een "weekendverslaving" sluipt er zo in en voor je 't weet gebruik je elke vrijdag/zaterdag. Herinnert me aan zo'n trui:
I Don't take Drugs on monday morning
:P
#7
iemand die een topic op 2002 open zet die kan je nu egt niet meer helpe or
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.